جیمی کاراگر و گری نویل از تصمیم کریستیانو رونالدو برای پیوستن به باشگاه النصر ابراز ناراحتی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انحلال کانون صرافان با واکنش‌های متعددی همراه بود. در همین زمینه محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس، به گفتگو با تابناک پرداخت و این تصمیم را ناشی از تعارض منافع مدیران بانک مرکزی دانست.
بعد از خداحافظی رسمی جان‌لوئیجی بوفون با فوتبال، واکنش‌ ستاره‌های فوتبال به خداحافظی این دروازه‌بان اسطوره‌ای آغاز شده است.
بسیاری از چهره‌های سرشناس بسکتبالی و غیر بسکتبالی، نسبت به ایست قلبی پسر لبران جیمز واکنش نشان دادند.
یورش وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم، واکنش‌های شدیدی را در پی داشته است و برخی آن را جنایت جنگی عنوان کرده‌اند.
رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک درباره تصمیم برای ورود روس‌ها به مسابقات صحبت کرد.
انتقال پنجمین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به لیگ اسپانیا باعث رد و بدل شدن نظرات جالبی بین کارشناسان رسانه‌ای فوتسال در آسیا و اروپا شده است.
فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه «منصوره سگوند» از کارکنان نیروی انتظامی نبوده و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اعلام خبر اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در روز قهرمانی این تیم واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
برخی با انتشار تصویر ساعت مچی مصطفی میرسلیم مدعی شده‌اند که این ساعت یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ (Patek Philippe) است و قیمت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) تخمین زده‌اند.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می‌شود، بازتاب گسترده‌ای را در میان رسانه‌های جهان و کاربران توئیتر داشت.
تصویری که ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از وعده غذایی‌اش منتشر کرد واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.
تصویری که ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از وعده غذایی‌اش منتشر کرد واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.
روزنامه‌های اسپانیایی به پیروزی رئال مادرید برابر چلسی در رقابت‌‎های لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند.
واکنش‌ها به تغییرات در دولت رئیسی متفاوت بود. برخی منتقدان معتقدند که تیم اصلی تصمیم گیر در دولت رئیسی همچنان دست نخورده است و تغییرات اصلی باید در آن حلقه صورت گیرد. برخی هم بر این اعتقادند که رئیسی برای پیشبرد امور چاره‌ای جز تغییر ندارد، اما مهم‌تر از تغییر آن است که افراد جایگزین شده کارآمدی و تخصص بیشتری نسبت به افراد برکنار شده داشته باشند.
تصمیم فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کسر 15 امتیاز از یوونتوس واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.
البته اعتراضات و واکنش‌ها به این تصمیمات طالبان به چهره‌های سیاسی هم کشیده شده است. فعالان سیاسی و سیاستمدارانی مانند حکمت یار با این تصمیم طالبان مخالفت کرده و خواهان بازگشت دختران به مدرسه و دانشگاه هستند. با این وجود هنوز هیچ تصمیم جدیدی گرفته نشده است، ولی اطلاعاتی وجود دارد که دستور ممنوعیت تحصیل دختران در داخل طالبان هم اختلافات جدی ایجاد کرده است و برخی رهبران آن‌ها خواهان تجدیدنظر در این تصمیم هبت الله هستند
اعلام تصمیم امروز شورای فیفا برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان با حضور 32 تیم از طرف جانی اینفانتینو با واکنش‌های منفی گسترده‌ای مواجه شده است.
راموس معمولا عادت داشت که مو‌های بلندی را داشته باشد، اما حالا به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته که ظاهر متفاوتی را انتخاب کند.
اتفاق عجیبی که در صربستان رخ داد و داور یک مسابقه بعد از تماشای فیلم صحنه‌ای از بازی در موبایل یک تماشاچی تصمیم خود را تغییر داد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس به لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر(به دلیل مرگ ملکه الیزابت)، با استقبال عمومی هواداران فوتبال در این کشور روبه‌رو نشده است.
تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس به لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر(به دلیل مرگ ملکه الیزابت)، با استقبال عمومی هواداران فوتبال در این کشور روبرو نشده است.
طالبان بیش از ۳۰۰ روز می‌شود که دختران را از رفتن به مدارس بازداشته و با آنکه این تصمیم واکنش‌های تند جهانی را به همراه داشته است و، اما تصمیم طالبان مبنی بر مسدود ماندن مدارس به روی دختران همچنان پا برجاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ