بی محلی مسی به نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آرژانتین باعث واکنش‌های زیادی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کشور مالزی آتوسا گلشادنژاد دختر کاراته کای بیستونی در وزن ۶۱ کیلوگرم با غلبه بر حریف اماراتی به قهرمانی آسیا دست یافت. تیم ملی کاراته بانوان در نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که روز‌های ابتدایی مرداد در مالزی برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا توسط آتوسا گلشادنژاد، یک مدال نقره توسط کومیته تیمی و دو مدال برنز توسط فاطمه سعادتی و سارا بهمنیار شده بود.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
برگزارکنندگان برق سال را قطع کردند و مردم با لباس‌های محلی در سالن رقصیدند. این ویدئو را جواد حیدریان در توئیتر خود منتشر کرده است.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند.
مشهد- روایت ویدئویی خبرنگار مهر از محل وقوع آتش سوزی در بلوار بابا نظر مشهد را می‌بینید.
پهپادهای رژیم صهیونیستی منزل شهید بهاء ابوالعطا را در محله الشجیعه در شرق نوار غزه هدف قرار دادند.
اولین تمرین مارادونا برای تیم ملی آرژانتین در سال ۱۹۹۳ بعد از اتمام ۲ سال محرومیت به علت مصرف کوکائین را در این ویدئو ببینید.
آرنولد شوارتزنگر، بازیگر هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، پس از آنکه یک چاله در محله‌ای که او زندگی می‌کند باعث شکایت همسایه‌ها شد با تیم خود دست به کار شد. او و دوستانش اقدام به پر کردن این چاله کردند. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت: «امروز پس از اینکه این چاله بزرگ باعث خراب شدن دوچرخه‌ها و خودرو‌های عبوری شد، با تیم خود بیرون رفتم تا آن را تعمیر کنیم. من همیشه می‌گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری کنیم.»
اخیرا ویدئویی از ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شد که اظهار می‌کند "نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود."
اخیرا ویدئویی از ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شد که اظهار می‌کند "نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود."
انتشار ویدئویی از استقبال مردم محلی از نخستین بالگرد ساخت افغانستان بحث برانگیز شده است.
بحث‌های مختلفی جلسه امروز بین مدیران فوتبال ایران و نمایندگان مجلس مطرح شد؛ از تیم ملی تا لزوم واردات سیستم کمک داور ویدئویی.
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
حدود یک‌سال قبل در پی سرقت خودروی مهرداد محمدپور عضو تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز معلولان در منطقه سیدی مشهد، هاشم دائمی عضو شورای ششم این شهر با انتشار ویدئویی از اهدای یک دستگاه خودروی پراید به ملی‌پوش جوان کشورمان خبر داد.
نشست کارگروه سیستم کمک داور ویدئویی امروز در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
تیم ملی آرژانتین شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد پس از پیروزی تیم ملی آرژانتین با بی احترامی خود به لباس تیم ملی کرواسی در رختکن ورزشگاه جشن گرفت. منبع: ورزش سه
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی و هم‌چنین سرمربی تیم ملی نکاتی را مطرح کرد.
ویدئویی از شادی یک زوج ایرانی بعد از برد تیم ملی ایران مقابل ولز منتشر شده که نظر خیلی از مخاطبان در فضای مجازی را به خود جلب کرده است.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران شیطنت خبرنگار بی‌بی‌سی در نشست خبری پیش از بازی با ولز را بی‌پاسخ نگذاشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار یک پیام ویدئویی به انتقاداتی که از این تیم و ملی پوشان در بازی با انگلیس صورت گرفت، واکنش نشان داد.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
زلنسکی در یک کلیپ ویدئویی کوتاه در کانال تلگرام خود گفت: «از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی، لیمان به طور کامل در اختیار نیروهای اوکراینی قرار گرفته است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ