ابراز علاقه عجیب ادل به مسی در یک کنسرت‌ در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
پدر نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان، در فروشگاه این باشگاه حضور پیدا کرد. در حالی که بسیاری از بازدیدکنندگان در فروشگاه الهلال مشغول خرید پیراهن نیمار بودند، نشانه‌هایی از ابراز رضایت در شادی پدر نیمار دیده می‌شد.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
پاسخ زیبای علی دایی به ابراز علاقه هوادارش در خیابان جالب توجه است. این ویدیو را یکی از هواداران دایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
خبرگزاری دولت سعودی (واس)‌ نوشت که نیکلاس مادورو نيز از این سفر و دیدار با ولیعهد ابراز خوشحالی کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو با لی شانگفو وزیر دفاع چین دیدار کرد و طرفین از همکاری نظامی بین دو کشور با عنوان شراکت «بدون محدودیت» ابراز خرسندی کردند. رئیس جمهور چین شی جین پینگ ماه گذشته در مسکو با پوتین دیدار کرد. سطح همکاری روسیه و چین از زمانی که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ ده‌ها هزار نیروی نظامی به اوکراین فرستاد، در زمینه روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی افزایش یافت.
احسان علیخانی که بعد از چند سال متوالی امسال اجرای برنامه سال تحویل شبکه سه را بر عهده نداشت با انتشار ویدیو و یادداشتی از اینکه اجرای این برنامه را بر عهده نداشت ابراز خشنودی کرد.
زن مسنی که در حال عبور از خیابان بود با ابراز علاقه جالب یک پنگوئن مواجه شد.
بعد از گذشت چند هفته، ویدیویی از ابراز ندامت دختران شهرک اکباتان منتشر شده است. منبع: برنا
​سارقان زورگیری که طی عملیاتی توسط پلیس دستگیر شدند در مقابل دوربین‌ها جرم خود را انکار کردند و ابراز بی اطلاعی کردند.
یک سگ در ترکیه برای صاحبش که در زیر آوار مرده است، در دهان خود تکه نانی آورده است.
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
آموزش و پرورش مرودشت اعلام کرد: پرونده به هیئت رسیدگی به تخلفات ارسال شده معلم از رفتار خود ابراز پشیمانی کرده است.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
"عبدالباری عطوان" در پیامی تصویری دلایل خود برای حمایت و تشویق ایران در این بازی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که ایران با پیروزی دل میلیون‌ها مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان را شاد کند.
"عبدالباری عطوان" در پیامی تصویری دلایل خود برای حمایت و تشویق ایران در این بازی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که ایران با پیروزی دل میلیون‌ها مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان را شاد کند.
هواداران الوصل محبت خود را به سرمربی سابق استقلال به شکل ویژه ابراز کردند.
در باب علل به خشونت‌ گراییدن اعتراضات در کشور طی روزهای گذشته بسیاری از صاحب‌نظران ابراز عقیده کرده‌اند.عماد افروغ، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه شیوه حکمرانی نادرست و عدم آموزش حقوق مدنی را علت اصلی خشونت در اعتراضات می‌داند
رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس شورای اسلامی، می‌گوید وضعیت دریاچه ارومیه، خوب نیست. روح‌الله متفکرآزاد گفته مساحت فعلی دریاچه ارومیه با مساحتِ آن در سال ۱۳۹۴ برابر است و این، یعنی دریاچه خشک نشده، اما وضعیت خوبی ندارد. این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرده که دریاچه ظرف کمتر از یک سال به تراز هیدرولوژیک خود برسد؛ اما در عین حال تاکید کرده که دستیابی به تراز اکولوژیک دریاچه، چند سال زمان خواهد برد.
بچه‌ها ابراز تمایل کردند که روزی یک جنگنده نظامی شوند تا در آینده از اوکراین دفاع کنند. این بازی فقط به سرگرمی محدود نمی‌شود، بلکه برخی از کودکان کمک‌های مالی را از افراد سوار ماشین جمع آوری کرده و به ارتش اوکراین می‌دهند.
نشست خبری کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید به دلیل اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، برای لحظاتی به وقفه افتاد. او سپس با خاندان سلطنتی و مردم بریتانیا ابراز همدردی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ