کریم بنزما می‌گوید کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید، هنوز به خاطر کسب توپ طلا توسط او به او تبریک نگفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تب فوتبال با شروع لیگ بیست و سوم دوباره در ایران داغ شده و بازی‌های لیگ با همه کاستی‌ها و حواشی، تصاویری خاص و البته بی رحمانه را به یادگار می‌گذارند.
یکی از مربیان مشهور بوندس‌لیگا می‌گوید ستاره‌ای که شروع‌کننده موج انتقال‌ها به فوتبال عربستان بوده کریم بنزما است و نه کریستیانو رونالدو.
کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، احتمالا در شروع فصل جدید لیگ عربستان بزرگترین ستاره‌های این لیگ خواهند بود.
کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و چند ستاره بزرگ دیگر پیشنهادهای باشگاه‌های عربستانی را پذیرفتند و راهی این کشور شدند اما چند ستاره دیگر مقابل وسوسه پول مقاومت کردند.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
سرخیو راموس بعد از کریستیانو رونالدو و کریم بنزما سومین بازیکن از تیم‌ رویایی رئال مادرید در دوران زیدان خواهد بود که راهی لیگ عربستان می شود.
کریم بنزما در مصاحبه‌ای با رسانه‌های عربستانی گفت عربستان را به دلیل اینکه کشوری مسلمان است انتخاب کرده. او همچنین گفت که حضور کریستیانو رونالدو برای عربستان اتفاقی مثبت بوده است.
کریستیانو رونالدو گفت که انتقال کریم بنزما به عربستان سعودی باعث مهاجرت سایر بازیکنان مشهور اروپایی به این کشور می‌شود.
کریستیانو رونالدو می گوید مطمئن بوده که کریم بنزما برای ادامه فوتبالش به عربستان می آید.
پس از حضور کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در باشگاه‌های عربستانی، توجه هواداران فوتبال در سراسر جهان به لیگ این کشور جلب شده است.
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
کریم بنزما ۳۵۴ گل برای رئال مادريد زد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه بعداز کریستیانو رونالدو است. او سال ۲۰۰۹ به مادريد آمد و ۱۴سال به پیراهن سفید وفادار ماند و حالا برای پایان دورانش به الاتحاد عربستان می‌رود. او توپ طلای ۲۰۲۲ را هم گرفت
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
در شب کم فروغ کریم بنزما و وینیسیوس، رئال مادرید روی شانه‌های رودریگو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. رودریگویی که امشب خاطره رونالدو را زنده کرد.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در فکر تکرار روندی است که کریستیانو رونالدو در آخرین فصل حضور در رئال مادرید در پیش گرفته بود.
کریم بنزما با گلی که دیشب به بیلبائو زد، حالا دومین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگاست و خود را به کریستیانو رونالدو نزدیک‌تر کرد.
کریم بنزما شایعه اختلاف با کریستیانو رونالدو را رد کرد و گفت که برای اثبات دوستی با او نیازی به عکس‌گرفتن ندارد.
کریم بنزما شایعه اختلاف با کریستیانو رونالدو را رد کرد و گفت که برای اثبات دوستی با او نیازی به عکس گرفتن ندارد.
کریستانو رونالدو، ستاره پرتغالی، امیدوار است که بتواند به عنوان جانشین کریم بنزما به رئال مادرید برگردد
مانند کاکا و کریستیانو رونالدو، کریم بنزما نیز با هدایت کارلو آنچلوتی پس از فتح لیگ قهرمانان و تبدیل شدن به بهترین گلزن مسابقات، توپ طلا را به دست آورد.
این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که کریم بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به اوج رسیده است.
این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که کریم بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به اوج رسیده است.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، می‌گوید نزدیک شدن به رکورد کریستیانو رونالدو برایش دلگرم کننده است ما می‌داند رسیدن به آن غیرممکن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ