کریستیانو رونالدو گفت که انتقال کریم بنزما به عربستان سعودی باعث مهاجرت سایر بازیکنان مشهور اروپایی به این کشور می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مدل جهان ١٣/٧ میلیارد ساله، وجود ستاره‌هایی مثل «متوشالح» بسیار عجیب است، چون سن آن‌ها بیشتر از سن جهان به‌نظر می‌رسد. تلسکوپ فضایی جیمز وب هم کهکشان‌هایی را پیدا کرده است که در مراحل بسیار پیشرفته تکاملی قرار دارد و اندازه آن‌ها به‌طرز شگفت‌آوری کوچک است.
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر درباره بیرانوند ادعای عجیبی را مطرح کرد.
جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر گفت: فیفا فاسد است و میزبانی های جام جهانی به شکل درستی انتخاب نمی‌شود، مگر ما چه چیزی کمتر از یونان و یا مصر داریم.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
گزارش جواد خیابانی دوباره در فضای مجازی وایرال شده است.
در حال حاضر ماجرا‌ها و شایعات زیادی در زندگی جورجینا رودریگس وجود دارد و نشریه مارکا به شایعه دیگری در مورد او دامن زده است.
سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد به افتخارات زیادی رسید و برخورد «سشوار»ی او معروف شد. با این حال، مربی سابق یونایتد بعضی وقتها ستاره‌هایش را به حال خود می‌گذاشت.
کارل فراچ دوباره با مطرح کردن ادعای تخت بودن زمین جنجال به پا کرد. او پیش از این نیز با جعلی خواندن عکس‌های ناسا، مدعی شده بود که ما بر زمین تخت زندگی می‌کنیم نه یک کره آسمانی.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
فتحی، عضو هیئت علمی صدا و سیما گفت: ۵۴ درصد مهاجرت‌ها به دلیل پول نبوده است. پرستاران و پزشک‌ها مهاجرت می‌کنند، ولی به کشور باز می‌گردند. تجربه مهاجرت پزشکان و پرستاران برای کشور بسیار مهم است.
بدون‌شک نخستین متهم این خرابکاری شبکه‌ای جریان وطن‌فروش و تجزیه‌طلب پهلوی- رجوی است
یک مقاله جدید ادعا می‌کند که فرازمینی‌های هوشمند فقط علاقه‌مند به تماس با پیشرفته‌ترین سیارات از نظر فناوری هستند، و زمین ما دراین حد نیست!
سرمربی پاس گرگان صحبت های عجیبی را در رابطه با قضاوت بازی تیمش و پیکان مطرح کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
گفته می‌شود حضور زنان اهل سنت در نماز جمعه مسجد مکی ممنوع بوده و این افراد با پوشیدن لباس‌های محلی و ارسال آنی ویدیو به رسانه‌های بیگانه همچون ایران‌اینترنشنال، خود را زنان بلوچ معرفی می‌کنند.
تلویزیون SSC عربستان خبر داد که کریستیانو رونالدو در فصل نقل و انتقالات زمستانی، به النصر می‌پیوندد.
یک مدیر وزارت ورزش ادعا کرده است برای اولین بار توانسته در ۵۰ سال گذشته گواهی ایمنی برای استادیوم ۱۰۰ هزارنفری بگیرد. استادیومی که حدود دو ماه قبل مدیر برکنار شده اش گفت سازه اش ترک دارد و می‌تواند به یک متروپل جدید برای ایران شود حالا در کمتر از ۶۰ روز برای اولین بار در تاریخ حیاتش ایمن شده است!
تلاش های فردی که سالهاست قصد دارد مالکیت تراکتور را در آغوش بگیرد، دوباره آغاز و وارد روند قضایی شده است.
در فاصله حدود یک ماه مانده به جام جهانی هنوز ابهامات درباره وعده هایی که از سوی مسئولان کیش داده‌ شده پابرجاست.
اعضای کمیته انضباطی پذیرفتند و به من گفتند هیچ سند و مدرک خاصی برای کارت قرمزی که من گرفتم، وجود ندارد و گفتند مشخص است شما با توجه به اتفاقات بازی، تحریک شدید.
علی‌اکبر رائفی پور در برنامه‌ی تلویزیونی ثریا ادعا کرد و گفت: طبق مستندات موجود، امروز به سه هواپیمای مسافربری ایرانی شلیک صورت گرفته ولی الحمدلله منجر به مشکل خاصی نشده است
آقای شافعی (رئیس اتاق بازرگانی ایران) آیا شما حاضرید خانه ای که ۱۰ سال پیش خریدید، با همان قیمت به ما بدهید یا کارخانه ای که ۱۰ سال پیش ایجاد کردید با همان قیمت به صندوق توسعه ملی واگذار کنید؟ چرا مثل بچه با ما حرف می زنید؟ هر چیزی منطق خود را دارد.
ویدیویی از اظهارات عجیب محمود احمدی‌نژاد در خصوص حضرت ابراهیم و حضرت زرتشت را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ