یکی از مربیان مشهور بوندس‌لیگا می‌گوید ستاره‌ای که شروع‌کننده موج انتقال‌ها به فوتبال عربستان بوده کریم بنزما است و نه کریستیانو رونالدو.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد، نقش پررنگی در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام ملک سلمان داشت تا به ستاره مرحله گروهی این رقابت‌ها تبدیل شود.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
کریستیانو رونالدو که در مراسم معرفی برند آب معدنی‌اش شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی درباره انتقال لیونل مسی به آمریکا از پاسخ دادن خودداری کرد و گفت فقط درباره آب صحبت می‌کند نه فوتبال!
ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی می گوید که ترجیح می دهد پاس راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید اگر حق انتخاب داشت ترجیح می‌داد پای راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی.
وین رونی معتقد است کریستیانو رونالدو و سر الکس فرگوسن از اسطوره‌های منچستریونایتد هستند اما نام اریک کانتونا و پل اسکولز در فهرست اسطوره‌های این ستاره سابق شیاطین سرخ به چشم نمی‌خورد.
در شب کم فروغ کریم بنزما و وینیسیوس، رئال مادرید روی شانه‌های رودریگو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. رودریگویی که امشب خاطره رونالدو را زنده کرد.
مربی دروازه بان های لیختن‌شتاین در پایان دیدار برابر پرتقال دستکش‌های روی پاتریسیو را دریافت کرد.
عبدالرزاق حمدالله، ستاره مراکشی الاتحاد عربستان، همچنان به درخشش خود در لیگ حرفه‌ای عربستان ادامه می‌دهد.
ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر پاری سن ژرمن گفت که پیروزی برابر مسی آسان است این درحالی است که مشکل او و هم تیمی هایش رونالدو بوده است.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید بازی برابر لیونل مسی همیشه برای این تیم آسان بوده است.
النصر در یک بازی باورنکردنی و فوق العاده هیجان انگیز، با نتیجه سه بر یک از سد الباطن عبور کرد.
رونالدو علی‌رغم دریافت دستمزد افسانه‌ای از النصر، باز هم ثروتمند‌ترین ورزشکار دنیا نخواهد بود.
تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو را در شهر مادرید نشان می دهد.
جیمی کاراگر، منتقد همیشگی رونالدو، این بار از فوق ستاره پرتغالی در مقابل لیونل مسی دفاع کرد.
امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که باشگاه النصر عربستان به دنبال جذب مهاجم برزیلی لیورپول است.
پپه، ستاره کهنه‌کار پرتغال، درباره حواشی مربوط به نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار امشب پرتغال مقابل سوئیس می‌گوید کریستیانو خیلی خوب می‌داند که تیم ملی از هر چیز دیگری مهم‌تر است.
تصاویر جدیدی از بازی منچستریونایتد و تاتنهام منتشر شده که لحظه‌ای که کریستیانو رونالدو به درخواست اریک تن‌هاخ برای به میدان رفتن جواب منفی می‌دهد را شکار کرده است.
مهدی ترابی حتی اگر بازیکن مفیدی هم نباشد و سایه‌ای از گذشته درخشان خودش باشد باز در ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌محمدی یک جای ثابت دارد.
بارسلونا تا آخرین لحظات پنجره تابستانی تلاش کرد شرایط انتقال برناردو سیلوا را به نوکمپ فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ