کریم بنزما شایعه اختلاف با کریستیانو رونالدو را رد کرد و گفت که برای اثبات دوستی با او نیازی به عکس گرفتن ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.
دومینیک سوبوسلای، خرید جدید لیورپول، شیفته کریستیانو رونالدو و دوست صمیمی ارلینگ هالند بوده ولی می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازی در آنفیلد با پیراهن افسانه‌ای استیون جرارد است.
پسر مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، در مراسم فارغ‌التحصیلی‌اش شادی بعد از گل مشهور کریستیانو رونالدو، همبازی سابق پدرش، را به نمایش گذاشت.
با رسمی شدن انتقال روبن نوس به الهلال در فصل آینده شاهد جدال او و دوست صمیمی‌اش کریستیانو رونالدو در دربی ریاض بین الهلال و النصر خواهیم بود.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال که در حال حاضر در تیم النصر عربستان توپ می‌زند و دوست دخترش، جورجینا رودریگز از شهرت و محبوبیت غیرقابل تصوری برخوردارند. قطعا این سطح از حضور و زندگی در ملاء‌عام با ریسک‌هایی همراه است، درنتیجه جای تعجب نیست که خانواده رونالدو بادیگارد‌هایی داشته باشند. اما بادیگارد‌های رونالدو چه کسانی هستند؟ در این مطلب می‌خواهیم با محافظان دوقلوی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز که از آن‌ها و خانواده‌شان محافظت می‌کنند و ماشین‌های لاکچری این دو را می‌رانند، بیشتر آشنا شویم.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، در آستانه دیدار با بارسلونا می‌گوید دوست دارد هم لیونل مسی و هم کریستیانو رونالدو به فوتبال اسپانیا برگردند.
پیرس مورگان که هوادار سرسخت آرسنال است و از این گذشته از او به عنوان دوست صمیمی کریستیانو رونالدو یاد می‌شود بلافاصله به این توییت باشگاه بورنموث واکنش نشان داد و با انتشار چند پاسخ از ایموجی‌های خنده و تشویق استفاده کرد تا نشان دهد از طعنه زدن به تاتنهام لذت می‌برد.
کریستیانو رونالدو مایل است با هم‌تیمی پیشین خود در یوونتوس مجددا هم‌تیمی شود
بازیکن عربستانی به دلیل امتناع از واگذاری پیراهن شماره ۷ برای کریستیانو رونالدو اخراج شد؟ النصر تصریح می‌کند
ریکاردو رگوفه، دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، تبدیل به ایجنت و معمار انتقال او به النصر عربستان شد.
کریستیانو دوست دارد یکی از هم تیمی های سابقش را با خود در النصر همراه کند و یکی از گزینه‌ها پپه است.
همکاری کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با ژرژ مندس به خاطر اختلافات ایجاد شده به پایان رسید.
مدیر برنامه‌های شخصی کریستیانو رونالدو ۲۶ میلیون پوند از انتقال این بازیکن به النصر به جیب زده است.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، باز هم اظهارنظری جنجالی داشته است.
ادو آگیره، دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که فرناندو سانتوس به رونالدو خیانت کرد و مسبب اصلی حذف پرتغال از جام جهانی بود.
پله، اسطوره فوتبال برزیل، بعد از حذف پرتغال از جام جهانی و گریه‌های تلخ کریستیانو رونالدو از او حمایت کرد.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، بعد از پیروزی درخشان شاگردانش بر سوئیس گفت هیچ مشکلی با رونالدو ندارد بلکه سالها است با او دوست است و کریستیانو نقش یک کاپیتان را به خوبی بازی می‌کند.
پیرس مورگان، مجری انگلیسی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، از نوع رفتار اریک تن‌هاخ با ستاره پرتغالی به شدت انتقاد کرد و او را با الفاظی تند مورد خطاب قرار داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، در هفته های اخیر با مارکوس رشفورد دوست صمیمی شده است.
کوین دی‌بروینه، هافبک خلاق منچسترسیتی، اعتراف کرد که دوست دارد در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی، مدعی شد همه سرمربیان در دنیای فوتبال دوست دارند با کریستیانو رونالدو کار کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در جلسه تیمی پیش از دیدار برابر لیورپول برخوردی جدی با کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنانش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ