پس از حضور کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در باشگاه‌های عربستانی، توجه هواداران فوتبال در سراسر جهان به لیگ این کشور جلب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور
پسران وزنه‌بردار ایران در رقابت دسته‌های ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا موفق به دریافت هفت نشان طلا و هشت مدال نقره شدند.
جام ملت‌های آسیا به عنوان دومین تورنمنت مهم در دسترس بازیکنان ایرانی در پیش است و گلرهای حاضر در لیگ برای حضور در این مسابقات، رقابتی نفس‌گیر خواهند داشت.
به نظر می‌رسید سایه هم را با تیر می‌زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
به نظر می رسید سایه هم را با تیر می زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
مهدی هفت چشمه در جایگاه دوم رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.
هفته سی‌وسوم لیگ یک فوتبال ایران به صورت همزمان با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که همه تیم‌های مدعی صعود پیروز شدند تا کار رقابت برای لیگ برتری شدن به هفته آخر کشیده شود.
در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب چکش پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا مهدی هفت چشمه موفق شد مدال طلا را از آن کشورمان کند.
در پایان رقابت های انتخابی، برترین های تیم ملی تکواندو بانوان در هفت وزن معرفی شدند.
در پایان رقابت های انتخابی، برترین های تیم ملی تکواندو بانوان در هفت وزن معرفی شدند.
رقابت بهترین ماشین سال جهان از سال ۲۰۰۳ برگزار می‌شود و داوران ماشین‌ها را در هفت بخش از جمله بهترین ماشین‌های لوکس، الکتریکی، شهری و اسپرت انتخاب می‌کنند. برای حضور در این رقابت باید حداقل ده هزار دستگاه از ماشین تولید شده باشد و این ماشین در دو بازار اصلی خودرو در دو قاره فروخته شود. برندگان این جایزه همزمان با نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام می‌شوند.
به درخواست ژاوی، بارسلونا برای بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا و رقابت برای فتح لیگ قهرمانان، در تابستان به دنبال جذب هفت بازیکن، بدون پرداخت حتی یک یورو است.
لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره جهان و راننده تیم مرسدس در مورد نتایج تست‌های پیش‌فصل در بحرین اظهار‌نظر کرد.
سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.
سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.
قهرمان هفت دوره جهان در مورد رقابت راننده‌های فرمول یک صحبت کرد.
باشگاه بارسلونا شکایتی را در دادسرای بازرگانی شماره هفت بارسلونا ثبت کرده و مدعی شده است که نمی‌تواند در شرایط برابر با 38 باشگاه دیگری که با شرکت CVC قرارداد امضا کرده‌اند، رقابت کند.
باشگاه بارسلونا شکایتی را در دادسرای بازرگانی شماره هفت بارسلونا ثبت کرده و مدعی شده است که نمی تواند در شرایط برابر با 38 باشگاه دیگری که با شرکت CVC قرارداد امضا کرده‌اند، رقابت کند.
برنده هفت دوره گرند اسلم نظرات خود را در مورد رقابت رافائل نادال اسپانیایی و راجر فدرر سوئیسی به اشتراک گذاشت.
مدافع میانی تیم فوتبال الاهلی قطر با ثبت 4 گل در 7 هفت مسابقه ابتدایی لیگ ستارگان قطر در رده سوم بهترین گلزنان این رقابت قرار دارد.
سی و یکمین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های پس از سه دور رقابت میان هفت تیم شرکت کننده با قهرمانی نفت آبادان به پایان رسید.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ