کریستانو رونالدو، ستاره پرتغالی، امیدوار است که بتواند به عنوان جانشین کریم بنزما به رئال مادرید برگردد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی‌اس‌جی و نیمار پشت صحنه در تلاش برای پایان همکاری‌شان هستند و ستاره برزیلی احتمالا راهی عربستان می‌شود اما کریستیانو رونالدو به شکل غیر مستقیم در این انتقال نقش داشته است.
سکوت رسانه‌های پرتغالی به اخبار منتشر شده درباره تلاش باشگاه الشباب عربستان برای جذب فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، به این شایعات وزن بیشتری داده است.
ستاره پرتغالی النصر عربستان در تور ژاپن از تمایل شدید خود به کسب عناوین و افتخارات بیشتر در فصل پیش رو گفت.
کریستیانو رونالدو در تلاش است تا یکی از هموطنان خود را برای حضور در النصر عربستان متقاعد کند.
علیرضا بیرانوند هم چنین از طریق مدیر برنامه‌هایش تلاش می‌کند، در فصل جدید به یک تیم عربستانی ملحق شود.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
باشگاه النصر در تلاش است تا طبق استاندارد‌های رونالدو به قدرت اول عربستان و آسیا تبدیل شود.
باشگاه النصر در تلاش است تا طبق استانداردهای رونالدو به قدرت اول عربستان و آسیا تبدیل شود.
سرپرست سابق تیم ملی سخنان جالب و جنجالی مطرح کرد. از تلاش برای ابقای اسکوچیچ تا دعوت از رونالدو برای اهدای کادو از طرف ایران!
در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا، کریستیانو رونالدو در شهر ریاض در تمرین رئال حضور یافت تا از نزدیک شاهد تلاش هم‌تیمی‌های سابقش باشد.
دیوید بکام برای جذب کریستیانو رونالدو در اینترمیامی تلاش خواهد کرد.
اینترمیامی امیدوار است که با توجه به شرایط کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، بتواند خیلی زود این بازیکن را به خدمت بگیرد.
بحث تلاش آرسنال برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در طول سال‌های اخیر بارها مطرح شده است.
روزنامه دیلی‌استار در تلاش برای توضیح شکست سنگین یونایتد مقابل سیتی در بازی امشب از پنج اشتباه اریک تن‌هاخ به عنوان دلایل اصلی این شکست یاد کرد.
تلاش ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور و پرتغالی، برای انتقال کریستیانو رونالدو در فصل تابستان بی نتیجه بوده است.
در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی، کریستیانو رونالدو و لوچانو اسپالتی، مربی ناپولی، با یکدیگر در ارتباط بودند ولی در نهایت فوق ستاره پرتغالی در یونایتد ماندنی شد.
بارسلونا تا آخرین لحظات پنجره تابستانی تلاش کرد شرایط انتقال برناردو سیلوا را به نوکمپ فراهم کند.
کریستیانو رونالدو به فاصله کمتر از 24 ساعت تا پایان نقل و انتقالات تلاش دارد از منچستریونایتد جدا شود و تنها گزینه جدی او نیز ناپولی است.
مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، درباره شایعات اخیر مبنی بر تلاش ژرژ مندس برای جابجایی کریستیانو رونالدو و اوسیمن بین یونایتد و ناپولی توضیح داد.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، در حال انجام مذاکره با ناپولی است تا زمینه جدایی او از منچستریونایتد را فراهم کند.
کاترین مایورگا در تلاش است تا پرونده درخواست غرامت ۵۴ میلیون پوندی خود را دوباره به جریان بیاندازد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان به تلاش برای درآمدزایی خارج از زمین فوتبال ادامه می‌دهد.
یک باشگاه ترکیه‌ای که هیچ یک از شروط اصلی موردنظر کریستیانو رونالدو را هم ندارد برای جذب ستاره پرتغالی منچستریونایتد ابراز تمایل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ