یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس ایالت ماساچوست آمریکا هویت جسد کشف‌شده در بیرون از ملک رئیس جمهور اسبق این کشور را شناسایی کرد.
انتشار اولین تصاویر از تبلیغ تلویزیونی‌ای که لیونل مسی با لباس سرآشپز در آن بازی می‌کند به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
گلدن استیت در خانه با درخشش بازیکنان دفاعی خود برابر لیکرز به پیروزی رسید و جیلن برانسون یک تنه جلوی میامی ایستاد و مانع حذف نیویورک نیکس شد.
لئون گورتزکا در یکی از وعده های غذایی خود از یک ترمیب عجیب استفاده کرده و آن‌ها را هم به اشتراک گذاشته است.
با برتری دوباره لیکرز برای گلدن، بار دیگر رقابت بین لبرون جیمز و استفن کری، دو فوق‌ستاره ان‌بی‌ای داغ شد.
تیم‌های دنور ناگتس و میامی هست در دیدار نخست سری نیمه‌نهایی کنفرانس‌های غرب و شرق لیگ NBA حریفان خود را شکست دادند.
سوپ شاهی و سوپ هویج برای فصل بهار غذا‌هایی مناسب هستند. طعم و بافت سوپ بسته به هویج شما متفاوت است. هویج نازک سوپ غلیظ‌تری را برای شما می‌سازد و بنابراین ممکن است نیاز به تنظیم غلظت و افزودن آب داشته باشید.
"اودوس" سرآشپز فرانسوی در توکیو می‌گوید تیزی فوق العاده تیغه‌های ژاپنی تفاوت ایجاد می‌کنند. او گفت: "عالی برش می‌دهند. مستقیم می‌برد. تقارن دارد". وی افزود: "کیفیت پخت و پز را تغییر می‌دهد".
ایوال توسط علی صبور سرآشپز سابق "سفره" بهترین رستوران ایرانی در بروکلین (اگر نگوییم در کل نیویورک) افتتاح شد.
یک ربات در رستورانی در زاگرب کرواسی توانایی طبخ ۷۰ نوع غذا را دارد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، نتوانسته آشپز مناسبی برای خانه مجللش در پرتغال پیدا کند.
ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان برای پیدا کردن یک سرآشپز برای عمارتش به مشکل برخورد کرده است.
سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات در اطراف آن شهر باعث افزایش قیمت نمک شد. اطراف آن شهر همچنین سرشار از سنگ آلابستر (نوع توده‌ای ریزدانه سنگ گچ) ارزشمند برای سرامیک و زغال سنگ است.
حضور نصرت گوکچه سرآشپز معروف در مراسم جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین و لمس کاپ قهرمانی جام جهانی حواشی زیادی ایجاد کرد.
حضور گوکچه در جشن قهرمانی که با واکنش لیونل مسی نیز همراه شد، به شدت مورد انتقاد کاربران و هواداران فوتبال قرار گرفت و حتی فیلم‌هایی نیز در این زمینه منتشر شد که نشان می‌داد بازیکنان به طرز عجیبی مجبور به عکس گرفتن با این شخص شده‌اند.
فدراسیون جهانی فوتبال به پرونده جنجالی آشپز معروف در جشن قهرمانی جام جهانی ورود کرد.
فیفا اعلام کرد که تحقیقاتی را درباره علت حضور نصرت گوکچه آشپز معروف ترک در فینال جام جهانی به عمل آورده است.
نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آلبی سلسته حاضر شد.
داستان سرآشپز مشهوری که دست‌هایش را بریدند!
پسر ۲۷ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم سردسته باند است می‌گوید وضع مالی‌ام خوب است و نیازی به پول ندارم، اما درباره انگیزه سرقت‌هایش گفت: آشپز یک هلدینگ بزرگ هستم و درآمدم هم خوب بود، چند ماه قبل یک نیروی جدید به هلدینگ‌مان آمد و مدام زیر گوشم می‌خواند که درآمد این کار خوب نیست و بیا سرقت کنیم. آنقدر گفت تا من وسوسه شدم. نمی‌دانم شاید هم به خاطر هیجان بود شاید هم طمع کردم.
یک اولتیماتوم شدید از سوی سیروس پورموسوی بعد از اولین شکست فصل استقلال خوزستان، این هفته با جشنواره گل شاگردانش همراه بود.
پریگوژین مجرمی که تبدیل به یک رستوران دار متنفذ شده است اهل سن پترزبورگ زادگاه پوتین است. از او به عنوان «آشپز پوتین» یاد شده است. او اثبات کرده که مایل است کار‌های کثیف کرملین را انجام دهد از طرح‌های خلاقانه و اغلب شرورانه برای پیشبرد اهداف ژئوپولیتیک کرملین حمایت مالی می‌کند.
وسفی مسیاح، سرآشپز رستوران سنتی ساباتینو در رم می گوید: «اگر آب به دمای جوش ۱۰۰ درجه رسید، می توانید شعله را خاموش کنید و ماکارونی به پختن ادامه می دهد، اما واقعا بد پخته می شود.» مسیاح سرآشپزی است که پاستاهایش خصوصا «کاربوناراهایش» در رم و جهان مشهور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ