کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحبت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تاتنهام حضور مکس شریدر، خبرنگار بیلد، را در کنفرانس های خبری خود ممنوع کرد.
رئیس‌ جمهور کره جنوبی امروز در کنفرانسی مطبوعاتی در کی‌یف، از ارسال تجهیزات نظامی بیشتری به‌اوکراین خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه در کنفرانسی مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود از پیوستن کی‌یف در ناتو حمایت کرد؛ زلنسکی در اظهاراتی جنجالی بار دیگر بر تلاش کی‌یف در الحاق مجدد شبه جزیره به اوکراین تاکید کرد.
حسین عبدی صحبت‌های بسیار جالبی در نشست خبری پس از بازی برابر یمن مطرح کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری گفت، این پرتاب، نقض چندین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد برنامه موشک بالستیک کره شمالی خواهد بود که راکت‌های استفاده شده در فضاپیما را نیز پوشش می‌دهند.
تیم‌های بسکتبال فینیکس و فیلادلفیا در بازی‌های صبح امروز خود به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌ نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ NBA به تساوی کشیده شود.
تیم‌های بسکتبال فینیکس سانز و بوستون سلتیکس در بازی سوم از نیمه‌نهایی کنفرانس‌های غرب و شرق لیگ NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
تیم‌های دنور ناگتس و میامی هست در دیدار نخست سری نیمه‌نهایی کنفرانس‌های غرب و شرق لیگ NBA حریفان خود را شکست دادند.
تیم‌های بسکتبال میامی هیت و لس آنجلس لیکرز با پیروزی صبح امروز خود در لیگ NBA در آستانه صعود به نیمه نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب قرار گرفتند.
سرمربی آلومینیوم هدر رفتن موقعیت های جدی تیمش را دلیل از دست رفتن دو امتیاز مقابل نساجی می‌داند.
«پارک جین»، وزیر امور خارجه کره‌جنوبی، روز دوشنبه در کنفرانسی خبری با اعلام این پیشنهاد گفت: «همکاری بین کره‌جنوبی و ژاپن بسیار مهم است. ما دیگر نباید از بن‌بست روابط کره‌جنوبی و ژاپن غافل شویم و باید به چرخه معیوب برای منافع ملی خود پایان دهیم.» در توکیو، اما «یوشیماسا هایاشی»، وزیر خارجه ژاپن به خبرنگاران گفت که ژاپن از پیشنهاد کره‌جنوبی «قدردانی» می‌کند و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد «بر اساس این فرض نیست که شرکت‌های ژاپنی به این صندوق کمک خواهند کرد.»
اوسمار ویرا، مربی پرسپولیس در کنفرانس جنجالی تبریز دقایقی کوتاهی صحبت کرد.
بلینکن در کنفرانسی خبری در جریان سفر به آتن گفت:، اما در همیشه به روی پیش رفتن دیپلماسی باز است. خیلی چیز‌ها بستگی به این دارد که ایران چه می‌گوید و چه می‌کند و آیا تعامل می‌کند یا خیر.
رکن های قضایی فدراسیون فوتبال به نظر می رسد، برخورد جالبی را با تخلفات مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در کنفرانس های خبری در پیش گرفته اند.
فرزاد حسین خانی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پس از دیدار برابر گل‌گهر بار دیگر به سانسور حرف‌هایش در رسانه‎‌های کرمان پرداخت.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
بعد از اینکه مشخص شد هلند و کرواسی در نیمه‌نهایی لیگ ملتها با هم دیدار خواهند کرد مربیان دو تیم در کنفرانس‌هایی خبری درباره این مسابقه صحبت کردند.
آنتونیو کونته امشب در کنفرانسی خبری شرکت کرد و با روحیه چالشی به سوالات خبرنگاران درباره انتقادهای شدید از او و تاکتیک‌هایش پاسخ داد.
اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
شورای روابط بین المللی فلسطین از برگزاری کنفرانسی درباره محاصره ۱۶ ساله غزه از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ