اوسمار ویرا، مربی پرسپولیس در کنفرانس جنجالی تبریز دقایقی کوتاهی صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها، اخبار را تولید و تحلیل کند، یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها اخبار را تولید و تحلیل کند یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
حضور فرانسیس انگانو، قهرمان سابق UFC، در تمرین رئال مادرید و مشت‌های وینیسیوس به او بازتابی جالب در رسانه‌ها داشت.
در بخشی از این نامه آمده است: «همه ما گرفتار اوضاع بد اقتصادی و از همه مهمتر افکار پریشان هستیم، اما باور کنید ما به عنوان نانوا بدترین دوران خود را سپری‌می‌کنیم و هر روز از طرف رسانه‌ها و هم دولت مورد سوءظن قرار گرفته‌ایم.»
کاش به جای این همه ذره‌بین برای کشف خطوط قرمز و سبز و زرد رسانه‌ها، برای دیدن آن همه سوءتدبیر‌ها در اداره اقتصاد و فرهنگ کشور که با چشم غیرمسلح و حتی کم‌بینا قابل رویت است وقت می‌گذاشتیم و برای شکم‌های گرسنه و امید‌های بر باد رفته فکری می‌کردیم و جوانان را به ماندن و تلاش و کوشش در راه اعتلای وطن ترغیب می‌کردیم و نیز به جای برخورد حذفی با منتقدین دلسوز [اگر کتاب نمی‌خوانیم]لااقل همین یادداشت‌ها و نکته‌های خیرخواهانه را می‌خواندیم.
تاکفوسا کوبو از اینکه به رئال گل زده و حالا همه رسانه‌ها از او حرف می‌زنند، بسیار خوشحال است.
بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا بار دیگر به خبر اصلی بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده است.
ساپینتو بیان کرد: برخی از رسانه‌ها با من و آدم‌هایی که کنار من هستند، رفتار جدی نداشتند. از حدود ۹ ماه پیش که آمدم همیشه به اصحاب رسانه احترام گذاشتم و همیشه در دسترس بودم اما از برخی اصحاب رسانه این رفتار متقابل را ندیدم.
ژوزه مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد تمایلش برای هدایت تیم ملی آمریکا گفت که این شایعات را فقط در رسانه‌ها می شنود و در عمل هیچکس با او تماس نگرفته است.
روز گذشته چهل‌و‌چهارمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. بنا به مشاهدات و گزارش‌های رسانه‌ها حضور مردم امسال بیشتر از سنوات قبل بوده و از همه اقشار چه افراد بی‌حجاب و كم‌حجاب نیز در راهپیمایی حضور داشتند. اما یکی از مهمترین اخبار روز گذشته سخنرانی رئیس دولت بود.
روز گذشته چهل‌و‌چهارمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. بنا به مشاهدات و گزارش‌های رسانه‌ها حضور مردم امسال بیشتر از سنوات قبل بوده و از همه اقشار چه افراد بی‌حجاب و كم‌حجاب نیز در راهپیمایی حضور داشتند. اما یکی از مهمترین اخبار روز گذشته سخنرانی رئیس دولت بود.
سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.
جدایی جنجالی شکیرا و جرارد پیکه پس از گذشت چند ماه هنوز تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌ها است.
آقای شهردار! کمترین توقع ما این است که مشکلات ریز پایتخت را درشت ببینید و برایشان فکر چاره‌ای کنید. علاوه بر این بد نیست به عنوان مدیر شهری روز‌هایی را با همراهی انصار و رسانه‌ها پا درشهر بگذارید و مشکلات ریز این کلانشهر را از نزدیک ببینید و درجریان سختی‌هایی که بر پایتخت‌نشینان می‌گذرد، قرار بگیرید.
اگر دنبال جلب توجه و تأیید بودم، با همه رسانه‌ها درباره اتفاقاتی که در ایران رخ داد صحبت می‌کردم. خودم انتخاب کردم که این کار را نکنم. آنهایی که به من نزدیک هستند،‌ می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد.
زندگی خصوصی پله، اسطوره فوتبال برزیل، در چند روز اخیر مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.
هری می‌گوید: «همه اخبار سلطنتی از این طریق به رسانه‌ها انتقال می‌یابد، اما معضل در اینجاست که آن‌ها داستان‌های پرآب‌وتاب می‌خواهند و نه حقیقت.» هری همچنین به مصاحبه شرم‌آور بی‌بی‌سی با مادرش، پرنسس‌دیانا، اشاره می‌کند. او در حالی که اذعان می‌کند مصاحبه با ابزار‌های «فریبکارانه» ترتیب داده شده بود، می‌گوید: «مادرم از حقایق زندگی خود صحبت کرد.»
عباس توانگر از سوی رسانه‌های اصولگرا، از جمله افراد ارشد این رسانه‌ها توصیف شده بود؛ البته سال‌های قبل و پیش از این ماجراها! او فعالیت رسانه‌ای خود را از دهه ۶۰ و با حضور در روزنامه محافظه‌کار «رسالت» آغاز کرد و ازجمله نخستین نسل روزنامه‌نگاران این روزنامه اصولگرای سنتی است.
بوسه اشرف حکیمی بر سر مادر خود پس از پیروزی مراکش برابر بلژیک، توجه رسانه‌ها و کاربران توییتر را جلب کرده است.
عباس عبدی گفت: اتفاقا به نفع حکومت است که رسانه‌ها خبر‌های منفی یا مساله‌دار را هم منتشر کنند تا بعد از آن زمینه اصلاح به وجود بیاید. اگر این گونه خبر‌ها منتشر نشود، خود مسئولین گمان خواهند کرد که وضع خوب است و می‌گویند همه جا گل و بلبل است.
شبکه‌های خبری فارسی‌زبان معاند مستقر در اروپا، آتش اغتشاشات در ایران را شعله‌ور می‌کنند و بر اساس تحقیقی تازه، این رسانه‌ها در ۲۵ روز اخیر هر دو دقیقه یک دروغ گفته‌اند!
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و مساجد را به عنوان فضاهایی عنوان کرد که در آن فضا برای بیان اظهار نظر موافق و مخالف و سخنرانی وجود دارد و گفت: همه چیز برای بیان اعتراض وجود دارد.
محمد خدادی: «دریافت آگهی، رویه همه رسانه‌ها در دنیاست فولاد مبارکه هم مثل هزاران شرکت دیگه آگهی داده، ممکنه موردی هم تخلف باشه، چرا با انتشار لیست، رسانه‌هارا بدنام می‌کنید؟»
سینمای رسانه‌ها در روز نخست از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبا» و «بی همه چیز» بود و در این میان، «بی‌همه چیز» ساخته محسن قرایی و با بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی که ظاهراً گرته برداری از نمایش ملاقات با بانوی سالخورده است، توجه بیشتری را نسبت به خود جلب نمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ