باشگاه تاتنهام حضور مکس شریدر، خبرنگار بیلد، را در کنفرانس های خبری خود ممنوع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نساجی مازندران با هدایت مهدی رحمتی خود را آماده هفته دوم لیگ برتر می‌کند.
باشگاه روستوف روسیه رسما از جذب ستاره فصل گذشته استقلال خبر داد.
در میانه اخبار و شایعات درباره شرایط داوید دخیا و جدایی یا ماندگار شدنش در منچستریونایتد یک هوادار ویدیویی 2 ساعته تهیه کرده که تمام اشتباهات او با پیراهن شیاطین سرخ را نشان می‌دهد.
بیش از 88 درصد هواداران اتلتیکو به بازگشت نشان قدیمی باشگاه روی پیراهن رای دادند و از اول جولای 2024 این تغییر اعمال خواهد شد.
اینترمیامی در ویدیوی تبریک تولد لیونل مسی تصویر پیراهن شماره 10 این تیم را با نام ستاره آرژانتینی نشان داد تا همانطور که انتظار می‌رفت مشخص شود لئو با چه شماره‌ای برای تیم جدیدش بازی خواهد کرد.
مدافع پیشین تیم پرسپولیس به شایعه مذاکراتش با این باشگاه برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل بعد واکنش نشان داد.
بوسه براهیم دیاز بر نشان میلان روی پیراهنش پس از گلزنی به سامپدوریا را بسیاری یک پیام مستقیم به رئال مادرید تعبیر کرده اند. او در این مورد توضیح داد.
دومین بازیکن ایرانی که قطری‌ها به او برای تغییر تابعیت و پوشیدن پیراهن عنابی ها پیشنهاد داده اند، سامان فلاح است.
با وجود اینکه کراوات نمادی از هوشمندی و حرفه‌ای بودن است، ممکن است برای سلامتی شما چندان مفید نباشد. مطالعات انجام شده توسط محققان نشان می‌دهد: کروات بیشتر از آستین پیراهن می‌توانند باکتری‌ها را از پزشک به بیمار منتقل کنند و همچنین مشخص شده است که کراوات‌های خیلی تنگ فشار خون را در چشم افزایش داده و احتمالاً منجر به افزایش خطر ابتلا به گلوکوم یا آب سیاه می‌شود.
روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.
هواداران باشگاه سوئیسی سیون که ماریو بالوتلی را در اختیار دارد بعد از یک شکست سنگین در سوپرلیگ این کشور خشم خود از این ستاره ایتالیایی را با آتش زدن پیراهن او در ورزشگاه نشان دادند.
باشگاه لاتزیو با انتشار ویدیویی به تصویری از کیم کارداشیان، چهره شناخته شده آمریکایی، با پیراهن قدیمی رم واکنش نشان داد.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی گفت: دشمن به‌دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کم‌رنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن به‌دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کم‌رنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است.
هم‌باشگاهی سابق مسی در بارسلونا بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.
پیشنهادی به فدراسیون فوتبال برزیل داده شده که به افتخار پله سه ستاره روی پیراهن خود را به سه قلب تغییر دهند.
هواداران اورتون که بعد از شکست امروز مقابل بورنموث از بازیکنان‌شان ناراضی بودند اعتراض خود را به شکلی خاص به الکس ایووبی، هافبک این تیم، نشان دادند.
در شرایطی که طی ساعات اخیر طرحی از پیراهن تیم ملی برای جام جهانی به بیرون آمد و با انتقاداتی نیز همراه شد، میرشاد ماجدی نسبت به آن واکنش نشان داد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است، اما حضرت امام با انقلاب اسلامی اثبات کرد که دین موجب هشیاری و بیداری هرچه بیشتر بشریت می‌شود.
مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها که با این ضربه می‌توانست اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را بزند، روی این ضربات تبحر خاصی دارد و پیش‌تر هم در تیم ملی توانایی سرزنی خود را به خوبی نشان داده بود.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، واکنش جالبی به دریافت پیراهن منچستریونایتد به عنوان هدیه نشان داد.
دیدار تیم های ملی ایران و آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه، در میان 101 لحظه ماندگار جام جهانی به ثبت رسیده است.
کمیته برگزاری رقابت های جام جهانی قطر به اقدام کمپانی هومل، تولید کننده پیراهن‌های تیم ملی دانمارک برای جام جهانی 2022، واکنش تندی نشان داد.
مینا بونینو، همسر فده والورده، عکسی از پیراهن خونین این بازیکن منتشر کرد که نشان می داد او دربی مادرید را با چه شرایطی به اتمام رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ