سرمربی آلومینیوم هدر رفتن موقعیت های جدی تیمش را دلیل از دست رفتن دو امتیاز مقابل نساجی می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌ جمهور کره جنوبی امروز در کنفرانسی مطبوعاتی در کی‌یف، از ارسال تجهیزات نظامی بیشتری به‌اوکراین خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه در کنفرانسی مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود از پیوستن کی‌یف در ناتو حمایت کرد؛ زلنسکی در اظهاراتی جنجالی بار دیگر بر تلاش کی‌یف در الحاق مجدد شبه جزیره به اوکراین تاکید کرد.
حسین عبدی صحبت‌های بسیار جالبی در نشست خبری پس از بازی برابر یمن مطرح کرد.
بارسا همراه رئال، اتلتیکو و سوسیداد راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند. ویارئال و رئال‌بتیس در لیگ اروپا و اوساسونا در لیگ کنفرانس اروپا شرکت می‌کنند. الچه, اسپانیول و رئال‌وایادولید(تیم تحت مالکیت رونالدو نازاریو) سقوط کردند
جنسن هوانگ در کنفرانس کامپیوتکس تایپه اعلام کرد: «موانع برنامه‌نویسی فوق‌العاده کمتر شده است. حالا هرکسی می‌تواند برنامه‌نویس شود. کافی است درخواست خود را به کامپیوتر بگویید.» او باور دارد که سهولت استفاده از نسل جدید هوش مصنوعی باعث شده است که سرعت پیشرفت این فناوری این‌چنین بالا باشد. همین مسئله موجب خواهد شد تا عملاً همه صنایع تحت تأثیر قرار بگیرند.
دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تحت عنوان «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، گفتمان عمومی، مسئولیت ملی» در محل مرکز الگو به صورت حضوری و مجازی آغاز به کار کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری گفت، این پرتاب، نقض چندین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد برنامه موشک بالستیک کره شمالی خواهد بود که راکت‌های استفاده شده در فضاپیما را نیز پوشش می‌دهند.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی‌ویک‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح تأثیر سهم اقتصاد دیجیتال در اقتصاد جهان تأکید کرد: با رشد همه جانبه فناوری‌های دیجیتال، تغییر آشکاری در بین بازیگران اصلی بازارهای جهانی به وجود آمده است. در سال‌های نه چندان دور، اقتصاد به شدت تحت تأثیر صنایع دیگری بود، اما اکنون شرکت‌های دیجیتال سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، که این امر منجر به رشد و پیشرفت اقتصاد دیجیتال شده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانسی به مدت نیم ساعت، توضیحات مفصلی درباره شرایط تیمش ارائه داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در کنفرانسی مطبوعاتی تصریح کرد: ازسرگیری روابط عربستان و ایران الگوی خوبی برای حل اختلافات از طریق گفتگو است.
بلینکن در کنفرانسی خبری در جریان سفر به آتن گفت:، اما در همیشه به روی پیش رفتن دیپلماسی باز است. خیلی چیز‌ها بستگی به این دارد که ایران چه می‌گوید و چه می‌کند و آیا تعامل می‌کند یا خیر.
سران انقلاب بحرین طی کنفرانس خبری تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» در خبرگزاری مهر، در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مشارکت کرده و از تحقق اهدافی مهم در مسیر انقلاب دوازده ساله ملت بحرین خبر دادند.
سران انقلاب بحرین طی کنفرانس خبری تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» در خبرگزاری مهر، در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مشارکت کرده و از تحقق اهدافی مهم در مسیر انقلاب دوازده ساله ملت بحرین خبر دادند.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح کنفرانس خبری سران انقلاب بحرین به مناسبت سالروز انقلاب ۱۴ فوریه را تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» برگزار می کند.
مؤسسه فناوری هند به‌تازگی با برگزاری کنفرانسی از یک سیستم عامل موبایل جدید به نام BharOS رونمایی کرده است که انشعابی از پروژه متن‌باز اندروید (AOSP) محسوب می‌شود و بر قابلیت‌های امنیتی و حریم خصوصی تمرکز دارد.
سرمربی پرتغالی سپاهان در کنفرانسی بلند مدت، حرف‌های جذابی را به میان آورد.
شماری از سران عرب برای مشارکت در کنفرانس ابوظبی، تحت عنوان نشست مشورتی برادرانه سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، پادشاهی اردن و جمهوری مصر وارد ابوظبی پایتخت امارات شدند.
آنتونیو کونته امشب در کنفرانسی خبری شرکت کرد و با روحیه چالشی به سوالات خبرنگاران درباره انتقادهای شدید از او و تاکتیک‌هایش پاسخ داد.
سرمربی مس رفسنجان در کنفرانسی طولانی مدت، نسبت به شرایط باشگاهش انتقاداتی داشت.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در کنفرانسی مطبوعاتی تصریح کرد: آمریکا از ناتو برای بی‌ثبات کردن جهان استفاده نکند.
کنفرانس اعلام همبستگی با ایران و بزرگداشت شهدا توسط مرکز اسلامی اهل بیت(ع) آفریقای جنوبی تحت عنوان «ایران تنها نیست» برگزار شد.
محمد بن سلمان ولیعهد سعودی امروز دوشنبه برای شرکت در کنفرانس تغییرات آب و هوایی که تحت نظارت سازمان ملل برگزار می شود، به شهر شرم الشیخ مصر سفر می کند.
وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با داود چاوش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود گفت: ما نمی‌خواهیم پرونده هسته‌ای ایران و مسائل سوریه و لیبی از تشدید تنش در اوکراین تاثیر پذیرد.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ