حسین عبدی صحبت‌های بسیار جالبی در نشست خبری پس از بازی برابر یمن مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌ جمهور کره جنوبی امروز در کنفرانسی مطبوعاتی در کی‌یف، از ارسال تجهیزات نظامی بیشتری به‌اوکراین خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه در کنفرانسی مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود از پیوستن کی‌یف در ناتو حمایت کرد؛ زلنسکی در اظهاراتی جنجالی بار دیگر بر تلاش کی‌یف در الحاق مجدد شبه جزیره به اوکراین تاکید کرد.
مشاور امنیت ملی عراق بار دیگر درخواست خود برای حمایت از پبشنهاد بغداد پیرامون برگزاری کنفرانسی بین المللی با موضوع اردوگاه الهول، پیش از پایان سال جاری را اعلام کرد.
امارات از رئیس جمهور عراق برای نشست در کنفرانسی در این کشور دعوت به عمل آورد.
دکتر نولان در صحبت‌هایش در کنفرانس SALT iConnection ۲۰۲۳ (کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند)، به این نکته اشاره کرد که به باور او هوش فرازمینی نه تنها از سیاره ما بازدید کرده، بلکه می‌توان یک گام فراتر نهاد و گفت که آن‌ها نه تنها از زمین بازدید کرده‌اند، بلکه مدت زیادی است که اینجا هستند و هنوز هم در زمین حضور دارند.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق این پروژه را جریان کنفرانسی با حضور نمایندگانی از وزارت راه و ترابری ایران، اردن، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی، سوریه و امارات عربی متحده اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری گفت، این پرتاب، نقض چندین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد برنامه موشک بالستیک کره شمالی خواهد بود که راکت‌های استفاده شده در فضاپیما را نیز پوشش می‌دهند.
سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانسی به مدت نیم ساعت، توضیحات مفصلی درباره شرایط تیمش ارائه داد.
سرمربی آلومینیوم هدر رفتن موقعیت های جدی تیمش را دلیل از دست رفتن دو امتیاز مقابل نساجی می‌داند.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در کنفرانسی مطبوعاتی تصریح کرد: ازسرگیری روابط عربستان و ایران الگوی خوبی برای حل اختلافات از طریق گفتگو است.
«پارک جین»، وزیر امور خارجه کره‌جنوبی، روز دوشنبه در کنفرانسی خبری با اعلام این پیشنهاد گفت: «همکاری بین کره‌جنوبی و ژاپن بسیار مهم است. ما دیگر نباید از بن‌بست روابط کره‌جنوبی و ژاپن غافل شویم و باید به چرخه معیوب برای منافع ملی خود پایان دهیم.» در توکیو، اما «یوشیماسا هایاشی»، وزیر خارجه ژاپن به خبرنگاران گفت که ژاپن از پیشنهاد کره‌جنوبی «قدردانی» می‌کند و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد «بر اساس این فرض نیست که شرکت‌های ژاپنی به این صندوق کمک خواهند کرد.»
رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه در لهستان در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: آمریکا و اروپا به دنبال نابودی روسیه نیستند.
بلینکن در کنفرانسی خبری در جریان سفر به آتن گفت:، اما در همیشه به روی پیش رفتن دیپلماسی باز است. خیلی چیز‌ها بستگی به این دارد که ایران چه می‌گوید و چه می‌کند و آیا تعامل می‌کند یا خیر.
نت بلاکس اعلام کرده که روز پنجشنبه و بعد از برگزاری تماس ویدیو کنفرانسی میان مقامات ترکیه با مدیران اجرایی توئیتر، محدودیت این شبکه اجتماعی در این کشور برداشته شده.
انستیتو فناوری هند (IIT) به تازگی کنفرانسی برگزار و سیستم عامل موبایل جدید خود را با نام BharOS و با تمرکز بر حریم خصوصی و امنیت معرفی کرد.
مؤسسه فناوری هند به‌تازگی با برگزاری کنفرانسی از یک سیستم عامل موبایل جدید به نام BharOS رونمایی کرده است که انشعابی از پروژه متن‌باز اندروید (AOSP) محسوب می‌شود و بر قابلیت‌های امنیتی و حریم خصوصی تمرکز دارد.
سرمربی پرتغالی سپاهان در کنفرانسی بلند مدت، حرف‌های جذابی را به میان آورد.
آنتونیو کونته امشب در کنفرانسی خبری شرکت کرد و با روحیه چالشی به سوالات خبرنگاران درباره انتقادهای شدید از او و تاکتیک‌هایش پاسخ داد.
سرمربی مس رفسنجان در کنفرانسی طولانی مدت، نسبت به شرایط باشگاهش انتقاداتی داشت.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در کنفرانسی مطبوعاتی تصریح کرد: آمریکا از ناتو برای بی‌ثبات کردن جهان استفاده نکند.
شورای روابط بین المللی فلسطین از برگزاری کنفرانسی درباره محاصره ۱۶ ساله غزه از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ