کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان در تحقیقی جدیدی فهمیده‌اند افرادی که بیش از ۴.۵ سال داروی ضدریفلاکس مصرف می‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار دارند.
دانشمندان در تحقیقی تازه دریافته‌اند که تغییر اندازه مردمک چشم احتمالاً می‌تواند نشان دهد که عملکرد مغز شما در اثر ورزش چه تغییری می‌کند.
گودسون به ما می‌گوید: "تحقیقی وجود دارد که نشان می‌دهد مکمل روزانه پپتید‌های کلاژن در زنان یائسه می‌تواند سلامت پوست، استخوان و مفاصل را بهبود بخشد. مصرف کلاژن در واقع می‌تواند به بدن شما کمک کند کلاژن بیشتری تولید کند. "
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار تحقیقی اعلام کرد که شواهد نشان می‌دهند که دولت «بایدن» در هر ۲ حمله مرگبار به پل کریمه نقش حیاتی را ایفا کرده است.
تحقیقی تازه نشان می‌دهد که تغییرات اقلیمی در دو دهه اخیر اکوسیستم‌های دریایی را تحت تأثیر قرار داده و رنگ اقیانوس‌ها را عوض کرده است.
تحقیقی به هدایت دانشگاه بوستون کشف کرده افرادی که هسته‌ای خدشه‌ناپذیر از علایق و بی‌علاقگی‌های مشترک دارند، بیش‌تر به هم جذب می‌شوند. اما عمل بر اساس این نوع استدلال می‌تواند منجر به برقراری روابط اشتباه شود.
نتایج تحقیقی در سال ۲۰۱۰ که در نشریه داروی دیابت (Diabetic Medicine) منتشر شد نیز نشان داد که مصرف دو گرم دارچین کاسیاس به مدت ۱۲ هفته منجر به کاهش معیار میانگین گلوکز خون (HbA ۱ c) و فشار خون در مقایسه با گروه‌های کنترل شد.
نتایج تحقیقی نشان داد که جایگزینی آب با نوشیدنی‌های دیگر می‌تواند به کاهش وزن پنج پوندی (۲.۲۶۷ کیلوگرم) کمک کند.
روایتی تحقیقی از حادثه تروریستی شهر ایذه و ناگفته‌های آن همراه با تصاویری دیده نشده از دوربین‌های مداربسته شب حادثه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گزارش تحقیقی اینترسپت درباره دادستان دادگاه کیفری بین‌المللی که حکم بازداشت ولادیمیر پوتین را صادرکرد
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است. استفاده بیش از حد از ماهیچه‌های چشم، زمانی که روی صفحه تمرکز کرده ایم، باعث سردرد می شود.
رگولاتور رقابت انگلیس تحقیقی درباره صنعت هوش مصنوعی آغاز کرده تا نگرانی های احتمالی مربوط به رقابت و حقوق مصرف کننده را برطرف کند.
خبرنگار تحقیقی آمریکایی می‌گوید که بیانیه «آزادی مطبوعات» در این کشور، صرفا تبلیغاتی است.
نتایج حاصل از تحقیقی که در ژاپن انجام شده، نشان می دهد که ماساژ پوست سر ضخامت مو را افزایش می‌دهد. مردانی که در این تحقیق شرکت کرده بودند، در طی یک دوره 24 هفته ای، ماساژ منظم داشتند.
بنا به اعلام یک روزنامه‌نگار تحقیقی،زلنسکی و همدستانش ۴۰۰ میلیون دلار از کمک‌های آمریکا را دزدیدند.
طبق تحقیقی جدید یک انفجار خارج از کهکشانی که نور آن پاییز سال گذشته میلادی از منظومه شمسی گذر کرد، ۷۰ بار درخشان تر از هر فورانی بود که محققان تاکنون رصد کرده اند.
طبق تحقیقی جدید یک انفجار خارج از کهکشانی که نور آن پاییز سال گذشته میلادی از منظومه شمسی گذر کرد، ۷۰ بار درخشان تر از هر فورانی بود که محققان تاکنون رصد کرده اند.
تحقیقی که به تازگی در رابطه با استخوان‌های ۱۲۵ هزار سالۀ به جا مانده از فیل‌های راست‌عاج باستانی انجام شده، حقایقی تازه را دربارۀ زندگی نئاندرتال‌ها در آن دوران آشکار می‌کند.
طبق تحقیقی که در فنلاند انجام شده احتمالا در ۵ سال آینده حملات سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی گسترده تر می شوند و به طور حتم تکنیک های جعل هویت در حملات فیشینگ ارتقا می یابند.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با تروریستی خواندن حادثه انفجار در نزدیکی گشت پلیس کرکوک، از تشکیل کمیته‌ای برای تحقیق فوری در حادثه خبر داد.
در این مطالعه تحقیقی از کلاس نسبتاً جدیدی از مواد فوق نازک به نام «نیمه رسانا‌های دوبعدی» استفاده شد و نتیجه این کار اثبات مفهوم برای یک طیف سنج است که می‌تواند به راحتی در تعدادی از فناوری‌ها مانند پلتفرم‌های بازرسی کیفیت، حسگر‌های امنیتی، آنالیزور‌های زیست پزشکی (بیومدیکال) و تلسکوپ‌های فضایی ادغام شود.
تحقیقی جدید نشان می دهد مریخ کاملاً به رنگ سرخ نیست. بیشتر اوقات از این جسم آسمانی به عنوان سیاره سرخ نام برده می شود و به همین دلیل تصور می شود آنجا صخره های قرمز رنگ وجود دارد.
تحقیقی جدید نشان می دهد فناوری که «امید ویسه» پژوهشگر ایرانی برای سرطان تخمدان ابداع کرده بود، قادر به درمان نوع بدخیمی از سرطان دیگر در موش ها است.
تحقیقی جدید به رهبری یک محقق ایرانی نشان می دهد با افزودن ماده ای از پوسته های دور ریز میگو می توان سیمانی قدرتمندتر ساخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ