یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوضاع معلولین ضایعه نخاعی به ویژه پس از گرانی‌های چندین باره در کشور، چندان مناسب نیست. در همین دو سال تنها حدود ۱۷۰ نفر از افراد تحت پوشش مرکز حمایت از معلولین ضایعه نخاعی به علت زخم بستر و عفونت‌های ناشی از نبود لوازم بهداشتی فوت کرده‌اند. آمار طلاق و خودکشی هم در میان این افراد بیشتر شده است.
یزد- گرمای بیش از حد هوا یک چهارم عرصه های دارای پوشش گیاهی طبیعی استان یزد به ویژه جنگل‌های باغ شادی شهرستان خاتم را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.
ماجرای علیرضا بیرانوند با امضای قرارداد دو ساله او و پرسپولیس به پایان رسید.
وبسایت "ورزش سه" این هفته نیز پوشش ویژه لیگ برتر را با جدول زنده و آنلاین خواهد داشت که از شروع بازی تا پایان مسابقات به روز رسانی خواهد شد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم فروشندگان در واحد‌های صنفی استفاده شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از احداث یا تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت ویژه مددجویان تحت پوشش با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود افزایش دهیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در جریان ناآرامی‌های اخیر گفت: پوشش ۴۰۰ نقطه برای مقابله با ناآرامی‌ها در دستور کار قرار دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ان‌شاءالله سال آینده سالی ویژه برای طرح فیبر نوری خواهد بود و تلاش  ما این است که به ۱۰ میلیون پوشش دست پیدا کنیم.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت با اجرای طرح «برکت مهدوی» اقشار آسیب‌پذیر اجتماعی را تحت پوشش بیمه‌ای قرار داده است.
مدافع ملی پوش پرسپولیس در جدال با گل گهر در تلاش بود تا مانع از شکل گیری حملات حریف روی دروازه تیمش شود.
در آستانه سومین سالگرد شهید سلیمانی پویش «به عشق حاج قاسم» ویژه دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.
جدایی عجیب و غیرمنتظره یورگن لوکادیا اکنون برنامه‌های خط حمله پرسپولیس را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
پویش برف و انار با محوریت موضوعی شب یلدا به منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جهت ترویج این جشن باستانی ایرانی، ویژه نوجوانان کشور آغاز شد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از کسب دو پیروزی پیاپی در چهار هفته بعدی آن نتوانست روند خوب تیمش را حفظ کند
منابع عراقی به تمهیدات ویژه ای که برای پوشش رسانه ای مراسم اربعین در کربلا اندیشیده شده است، اشاره کردند.
خبرنگاران پرتعدادی برای پوشش تمرین امروز تیم ملی، خود را به مرکز ملی فوتبال رسانده اند.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پروژه اشتغالزایی ویژه بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی با همکاری بنیاد برکت ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ