رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از کشف موتور سیکلت های مسروقه تا اعتراف به موبایل قاپی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
خرید ارزان‌ترین بیمه موتور سیکلت؛ صرفه جویی در هزینه های موتور
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان موتورسیکلت‌های متخلف همانند دیگر وسایل نقلیه موتوری تحت رصد سامانه‌های هوشمند قرار دارند و در صورت ارتکاب تخلفات رانندگی جریمه می‌شوند.‌
سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای ماخذ محاسبه مالیات و عوارض شماره گذاری، عوارض سالانه و مالیات نقل و انتقال انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت های تولید داخل یا وارداتی را ابلاغ کرد.
همزمان با هفته هوای پاک، نمایشگاه ارایه موتورسیکلت ها و اتوبوس های برقی در سازمان حفاظت محیط زیست برپا شد.
ساخت پلاک های جعلی برای موتورسیکلت های سرقتی
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ دی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ دی از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
لاشه موتورسیکلت های اوراقی در لانه یک دزد!
شهردار تهران از رویکرد مدیریت شهری برای برقی‌سازی موتورسیکلت‌ها خبر داد و گفت: در گام اول، بالغ بر ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت مربوط به پست، برقی‌سازی خواهد شد.
معاون حمل و نقل ترافیک تهران گفت: شهرداری شهرداری تهران ۵۰ درصد نرخ خرید موتور سیکلت های برقی را به صورت تسهیلات پرداخت می‌کند.
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ از محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری نامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص ایجاد مجتمع آموزشی برای صدور گواهینامه پایه سوم و موتور سیکلت برای یگان های نظامی، انتظامی، امنیتی و خانواده آنان را باطل کرد.
فرمانده انتظامی گرگان از تیراندازی به سمت شهروند گرگانی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و گفت: تلاش های برای یافتن عاملان این جنایت آغاز شده است.
فاس نوشت: تروریستها راکبان مسلح دو موتور سیکلت در تصویر دیده می‌شوند که قبل از ارتکاب به جنایت با سلاحی که احتمال می‌رود کلاشینکف باشد در حال شلیک به دوربین های نظارتی هستند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مصدوم شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی،خودرو متوقف و راننده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.
بر اساس فیلم و تصاویر دوبین های مداربسته، متهم در محل اغتشاشات اقدام به آتش زدن موتور سیکلت و مسدود کردن خیابان کرده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده های شمالی خبر داد و گفت: محورهای ۶ استان بارانی هستند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: فیلم تخریب موتورسیکلت‌های مردم توسط پلیس «صحنه‌سازی» است.
شهردار تهران گفت: یکی از برنامه های شهرداری تهران ساماندهی راکبان و موتورسواران است.
یک مقام صنفی گفت: طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ در واردات موتورسیکلت رانت رخ داده است؛ به گونه ای که هم در فروش موتور و هم در واردات اجزا و قطعات شاهد تخلف بوده ایم.
طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین و هنجار شکن در پایتخت ادامه دارد و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار می‌دهیم که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ