وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ان‌شاءالله سال آینده سالی ویژه برای طرح فیبر نوری خواهد بود و تلاش  ما این است که به ۱۰ میلیون پوشش دست پیدا کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان آغاز روز بر ساعات بعدی روز تأثیر می‎گذارد، بنابراین یک برنامه صبحگاهی سرگرم کننده و انگیزشی شما را به محض بیدار شدن در چارچوب ذهنی مشخصی قرار می‎دهد، همچنین به افزایش بهره‎وری کمک می‎کند و این به ما احساس کنترل و تسلط بر اوضاع را می‌دهد، مخصوصاً اگر کار‌های زیادی داشته باشیم که باید آن‌ها را تمام کنیم.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه تمهیدات لازم برای افزایش رفاه زائرین در ورود و خروج از مرزهای زمینی انجام می شود، گفت: گمرک در مرزهای غربی کشور اقدام به نصب ۸ دستگاه ایکس‌ری می‌کند.
رئیس ستاد عتبات کربلا گفت: در تأمین غذا و آب برای زوار وجود ندارد و از روز نخست ماه صفر تاکنون حداقل هر وعده ۸ هزار پرس غذا توزیع شده است.
زمان آغاز روز بر ساعات بعدی روز تأثیر می‎گذارد، بنابراین یک برنامه صبحگاهی سرگرم کننده و انگیزشی شما را به محض بیدار شدن در چارچوب ذهنی مشخصی قرار می‎دهد، همچنین به افزایش بهره‎وری کمک می‎کند و این به ما احساس کنترل و تسلط بر اوضاع را می‌دهد، مخصوصاً اگر کار‌های زیادی داشته باشیم که باید آن‌ها را تمام کنیم.
نمازجمعه تهران نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران، ۸ اردیبهشت۱۴۰۲ به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده؛ از جمله وعده‌های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آن‌ها را آباد می‌کند. گفتنی است پیش از خطبه‌های نماز جمعه امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به ایراد سخنرانی پرداخت.
در فاصله ۹ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه B این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
آندورا با وجود اینکه یکی از کوچک‌ترین کشور‌های جهان است، اما حقایق زیاد و شگفت‌انگیزی درباره آن وجود دارد که هنوز نمیدانید.
گر نمی‌توانیم در روز ۳۰ دقیقه ورزش کنیم در زمان کوتاه‌تر به عنوان مثال برای پنج یا شش دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهیم. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهیم. ۳۰ ثانیه استراحت داشته و دوباره این کار را تکرار کنیم.
سه تیم والیبال ایران، کره‌جنوبی و بلغارستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه‌ای سخت برابر حریف داشته و در جدال‌هایی پنج سته موفق به کسب پیروزی برای صعود شدند.
افراد باهوش برای خوش گذرانی به دوستان زیادی نیاز ندارند. تحقیقات نشان داده باهوش‌ها از خلوت کردن با خود لذت می‌برند و احتمال خسته کننده بودن معاشرت برای آن‌ها بیشتر از لذتبخش بودن این کار است.
یک قایق در پی برخورد با یک کشتی مملو از شن در رودخانه ای در ۳۰ کیلومتری داکا پایتخت بنگلادش، واژگون شد و ۸ نفر کشته شدند.
گلابی با داشتن ۶ گرم فیبر در هر وعده، یکی از میوه‌های پر فیبر است. خوردن گلابی، بدون آن که چربی، کلسترول و سدیم وارد بدن کند، احساس سیری طولانی مدتی به بدن می‌دهد و گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه به کاهش وزن کمک زیادی می‌کند.
وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۲.۵ میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده است. در تابستان و پاییز سال گذشته، نرخ بیکاری روندی نزولی داشت و حتی در کانال ۸ درصدی (به گفته مرکز آمار) حرکت می‌کرد. اما در پایان سال گذشته، نرخ بیکاری در آستانه دو رقمی شدن قرار گرفته است.
هر روز به جای سه وعده غذایی بزرگ شش وعده غذایی کوچکتر داشته باشید. این کار کمک میکند تا معده تان را بیش از حد پر نکنید و از تولید بیش از اندازه اسید معده جلوگیری کنید. سه وعده غذایی کوچک و سه میان وعده هم میتواند گزینه خوبی باشد.
عبدی نوشت: عدم تحقق وعده ایجاد شغل ناشی از علل گوناگونی است، اولین و مهم‌ترین آن همان وزیر سابق بود که می‌خواست با یک میلیون تومان یک شغل درست کند و پس از ۸ ماه با کم کردن تعداد مشاغل و هزینه‌های فراوان، از وزارتخانه رفت یا برکنار شد. پس رکن اساسی برای تحقق این شعار آوردن نیرو‌هایی است که مساله را خوب بشناسند، سپس راه‌های مناسب را برای تحقق آن پیشنهاد کنند و در نهایت با سازماندهی موثر آن را اجرایی کنند. یقین بدانید با ادامه این وضع احتمال اینکه سال آینده بهتر از امسال باشد اندک است.
در صورتی که افزایش سرمایه بانک‌ها به وقوع بپیوندد و وعده وزیر اقتصاد محقق شود، ضمن آن که کفایت سرمایه اغلب بانک‌ها به بیش از استاندارد ۸ درصد می‌رسد، توان تسهیلات‌دهی به مردم و بنگاه‌های اقتصادی نیز افزایش می‌یابد و اندکی از فشار‌های سنگین اقتصادی از دوش عموم مردم کمتر می‌شود.
همتی نوشت: از وعده نیم و سپس تک رقمی کردن تورم خبری نیست، رشد ۸ و تقویت پول ملی و وصل نکردن سفره مردم به مذاکرات هم پیشکش البته در بوق‌های تبلیغاتیتان در دستاورد سازی موهومی پیشتازید.
بادام زمینی‌ها برای ۸ ماده مغذی ضروری، مانند کاهش خطر بیماری‌های قلبی، کنترل وزن، تثبیت سطح قند خون، افزایش متابولیک در بدن انسان و ... شناخته می‌شوند. در خانه بسیاری از هندی‌ها بادام زمینی وجود دارد و به عنوان میان وعده مصرف می‌شود.
وزیر صمت وعده داده که تا پایان ۱۴۰۲ تراز تجاری مثبت می شود این در حالیست که آمار ۸ ماهه نشان می دهد عمده صادرات مواد اولیه ارزان و تراز تجاری با یک رکورد بیش از ۴ میلیارد دلار منفی بوده است.
روزنامه ایران با وعده تجارت ۸ میلیاردی با روسیه تا ۷۰۰ روز دیگر نوشت: تجارت میان ایران و روسیه پس از جهش سال گذشته هم اکنون ۲ میلیارد دلار است.
فعالیت‌های هوازی مانند پیاده‌روی یکی از موثرترین راه‌ها برای پایین آوردن قند خون است و تحقیقات نشان می‌دهد انجام سه وعده ۱۵ دقیقه‌ای پیاده‌روی در طی روز بخصوص بعد از غذا در کنترل قند خون بسیار موثر است.
مشهد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه و زاوه از کشف بقایای اثری تاریخی حین خاکبرداری توسط بخش خصوصی در شهرستان زاوه خبر داد.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ