شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی رئیس جمهور از برنامه معاونت برای ایجاد زیر ساخت های تولید انبوه دانش بنیان ها خبر داد و گفت: اجرای این برنامه تا یکی دو ماه آینده شروع می شود.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده زمینه سازی وتسهیل دسترسی به مسکن مناسب به ویژه برای فاقدین مسکن در راستای ارتقای کمی وکیفی سکونت،وزارت راه وشهرسازی در اجرای جهش تولید گیرد
نحوه اجرا و مشارکت مشترکان برق در نخستین روز اجرای طرح پاداش مشترکان خانگی برق با حضور دو تن از مدیران ارشد صنعت برق کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت.
داود منظور در گفتگوی ویژه خبری ضمن تشریح جزییات برنامه هفتم گفت: با اجرایی شدن برنامه هفتم، طی ۵ سال اهداف مورد نظر در حوزه امنیت غذایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی محقق خواهد شد.
حدود یک سال و نیم از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد و نمایندگان مجلس از عملکرد برخی از دستگاه‌ها به ویژه سازمان برنامه و بودجه در اجرای این قانون گله‌مند هستند.
شاهرود- معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود از نواخته شدن زنگ سپاس در ۲۳۱ مدرسه شهرستان خبر داد و گفت: طی هفته معلم ۲۵ ویژه برنامه اجرا می‌شود.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در خصوص تامین زمین و همچنین اجرا برای سال آینده برنامه ویژه‌ای داریم و از دیگر موضوعات مهم برای سال آینده بحث آماده‌سازی است.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خریدهای نوروزی برای جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده سارقان لازم است به هشدارهای پلیس توجه ویژه کنند.
مدیر اجرایی پاراتور در یکی از انجمن‌های معلولان گفت: میزهای گردشگری دسترس پذیر برپا شده تا شرایط سفر معلولان را در حضور نمایندگان اصناف گردشگری بررسی کنیم.
ویژه برنامه شبکه سه با اجرای میثاقی و احمدی هم مدام حول‌وحوش تیم ملی و برد مقابل امریکا محتوا تولید می‌کرد. این حمایت تا زمان برگزاری بازی ادامه پیدا کرد، اما با وضعیتی عجیب به پایان رسید.
سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: طرح معماری مجموعه معراج شهدا انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت
گروه صنعتی ایران‌خودرو هم زمان با عرضه محصول پژو ۲۰۷ در بورس کالا، به منظور تکریم مادران و در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برنامه فروش ویژه مادران را از شنبه ۲۱ آبان‌ماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای برنامه زمان‌بندی شده و مستمر طرح شست وشوی جداول، گاردریل ها و پل‌های بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.
رئیس مجلس گفت: در تدوین و اجرای برنامه هفتم تمامی موضوعات کشور باید خانواده محور باشد و سیاست‌های آموزشی و تربیتی با نگاه به خانواده، تدوین شود و مورد توجه قرار گیرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم با فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
خمین - فرمانده ناحیه سپاه خمین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در شهرستان خمین اجرا می‌شود.
معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۵، به تشریح ویژه‌برنامه های فرهنگی این معاونت در مرز مهران پرداخت.
مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، سعید محمد مشاور رییس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، علیرضا مختارپور قهرودی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میثم نیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته معاون پیشین صدا و سیما، سیدمحسن مهاجرانی معاون پیشین صدا و سیما و مشاور رئیس رسانه ملی به همراه محمد خزاعی به عنوان هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ