در پی تعویق سفر ولیعهد عربستان سعودی به اسلام آباد، مقامات پاکستانی اعلام کردند تعویق زمان این سفر هماهنگ شده بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به دلیل ناآمادگی چند استادیوم احتمال تاخیر در شروع لیگ برتر وجود دارد.
تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر نتانیاهو به دو کشور قبرس و ترکیه به دلیل شرایط نامساعد جسمانی وی به حالت تعلیق درآمده است.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، دلیل به تعویق افتادن نشست وزرای خارجه برخی کشورهای عربی و تل آویو در مراکش را گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری عنوان کرد.
در شرایطی که قرار بود امروز هیات مدیره باشگاه استقلال تغییر کند و شرایط ۲۸ نامزد برای حضور در این باشگاه بررسی شده بود اما این موضوع به هفته آینده موکول شد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی از به تعویق افتادن مجمع باشگاه استقلال خبر داد و نوشت: به درخواست وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی و اظهارنظر نهایی ایشان، تا ۱۰ صبح روز یکشنبه تنفس اعلام شد.
تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
انتخابات شوراهای شهر لبنان برای بار دوم به دلیل موانع فنی و لجستیکی به تعویق افتاد.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
رسانه های صهیونیستی از احتمال تعویق نشست نقب ۲ که قرار بود طی هفته های آینده در مغرب برگزار شود، به دلیل تشدید ناآرامی های امنیتی در فلسطین اشغالی خبر دادند.
به گزارش منابع خبری، سفر «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن به دلیل امتناع صنعا از استقبال او به تعویق افتاد.
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
رئیس سابق اتحادیه فوتبال روسیه دلیل اینکه چرا این اتحادیه رای گیری درباره خروج احتمالی از یوفا و انتقال به AFC را به تعویق انداخت، عنوان کرد.
برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر به دلیل اختلاف نظری که بین سرمربی و فدراسیون به وجود آمده است، تاکنون دو مرتبه به تعویق افتاده است.
بارش برف باعث تعویق زمان بازی آلومینیوم و گل گهر سیرجان شد.
اراک- دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: به دلیل بارش سنگین برف بازی آلومینیوم اراک- گل گهر سیرجان با تاخیر و ۲۴ ساعت بعد در شرایط بهتری برگزار می‌شود.
اراک- دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: به دلیل بارش سنگین برف بازی آلومینویم اراک- گل گهر سیرجان با تاخیر و ۲۴ ساعت بعد در شرایط بهتری برگزار می‌شود.
ندا محمد ندیم، وزیر تحصیلات عالی طالبان: فعالیت خوابگاه‌های دانشجویان دختر در ولایات که به باور او خلاف «غیرت افغانی و اسلام» است که دختران بدون اعضای خانوده در ولایتی دیگر برای تحصیل بروند و به این دلیل «بدون محرم شرعی» سفر کنند؛ عدم رعایت حجاب کامل از سوی دانشجویان دختر، مختلط بودن زن و مرد و حضور دانشجویان زن در رشته‌هایی «که مناسب زنان نیست و به عزت و وقار آن‌ها مساعد نیست» از جمله دلایل اصلی بود که وزیر تحصیلات عالی طالبان ذکر کرد.
مقامات فرودگاهی لندن: تاخیر و تعلیق پروازها به دلیل یخ زدایی از زمین و هواپیماها صورت گرفته و ایمنی مسافران و سرنشینان آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
به دلیل تأخیر در پرواز، باشگاه پیکان درخواست تعویق دیدار با صنعت نفت را به سازمان لیگ ارسال کرده است.
حسین قربان‌زاده توضیحاتی در خصوص مشکل به وجود آمده در تعویق بازگشایی نماد استقلال در فرابورس داد.
به دلیل مشکلات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا سمینار افسران صدور مجوز باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به تعویق افتاد.
به نظر می رسد ناسا به دلیل وضعیت آب وهوایی در ۲۷ سپتامبر ماموریت آرتمیس یک را انجام نمی دهد.
برگزاری دیدار آرسنال و آیندهوون در هفته دوم لیگ اروپا که قرار است روز پنج‌شنبه در لندن برگزار شود به دلیل مرگ ملکه الیزابت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از درگذشت ملکه بریتانیا مسابقات لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد ولی تا این لحظه خبری رسمی در این باره منتشر نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ