به دلیل مشکلات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا سمینار افسران صدور مجوز باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به تعویق افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده، استقلال هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد.
یکی از کنشگران و فعالان محیط‌زیست ضمن بررسی عوامل دخیل در خشک شدن آب «چشمه علی» شهر ری می‌گوید: «هرچند علل مختلفی در بروز این اتفاق نقش داشته‌اند، اما «مدیریت نادرست» یکی از اصلی‌ترین آنهاست. وزارت نیرو آنطور که انتظار می‌رفت، نتوانسته ظرفیت آبی کشور را مدیریت کند.»
قطعی برق چاه‌های کشاورزی به دلیل مدیریت مصرف برق مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد و سبب بروز نارضایتی‌های در بین این قشر در استان سمنان شده است.
زمانی قبل از دایناسورها، خزندگان باستانی به اندازه گوسفند در زمین زندگی می‌کردند. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آن‌ها به دلیل فرسودگی دندان‌ها، گرسنه ماندند و منقرض شدند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: اگر همه به عاقبت رفتار، گفتار و کردار خود بیاندیشند شاهد این حجم از مشکلات نخواهیم بود، بسیاری از مشکلات در جامعه به دلیل این است که به عاقبت کار خود نمی‌اندیشیم.
تالاب هامون در حال حاضر وضعیت نامناسبی به دلیل مدیریت خصمانه آبی کشور افغانستان دارد و گرد و غبار، مشکل تأمین آب شرب و آسیب به حیات وحش از عمده مشکلات ناشی از آسیب به هامون است.
کارشناس اقتصادی گفت: بسیاری از دولت‌ها به علت مشکلاتی مانند محدود شدن در یک مرز مشخص شهری جهت ساختن خانه‌های مسکونی و نیز رجوع به تراکم‌سازی به جای توسعه افقی شهرها، قادر به ساختن خانه‌های مسکونی نیستند. به همین دلیل، مسئله اجاره بها نیز به محدودیت شدید عرضه ملک مسکونی ناشی از انحصار بالای زمین در شهر‌های بزرگ مرتبط است.
سقوط به پیش‌مقدماتی جهانی به دلیل عدم تحقق وعده مسوولان در انتظار تنیس ایران است.
معاون وزیر آب و انرژی افغانستان گفت: به دلیل بروز جنگ‌های متعدد با مشکلات زیادی در حوزه مدیریت منابع آب مواجه بوده و کشمکش‌های سیاسی امکان مدیریت منابع آب را از کشور افغانستان گرفته است.
شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری سرمربی تیم سایپا به دلیل برخی مشکلات، طی روزهای آینده استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه خواهد کرد.
سرمربی فولاد پس از شکست برابر سپاهان، درباره فعالیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد و گفت به دلیل مشکلات باشگاه موفق به جذب مهاجم نشده‌اند.
سرمربی فولاد پس از شکست برابر سپاهان، درباره فعالیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد و گفت به دلیل مشکلات باشگاه موفق به جذب مهاجم نشده‌اند.
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی حساس مقابل نفت آبادان که برای ادامه حضور این تیم در جمع مدعیان از اهمیت بالایی برخوردار است، توضیحاتی درباره اتفاقات چند روز اخیر تیمش داد.
شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای با تایید بروز اختلال در ترافیک اینترنت دلیل این موضوع را بروز مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه اعلام کرد.
یک رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی به دلیل عدم پرداخت قسط دوم رضایت نامه اش، به شباب الاهلی برمیگردد.
برخی از مخاطبان در واکنش به گزارشی که اخیرا در خبرگزاری مهر با موضوع مشکلات تراکتور سازی در کشور منتشر شد اعلام کردند هم اکنون کشاورزان نوبت خرید خود را با قیمت ۵۰ میلیون تومان می فروشند.
بازیکنان نفت مسجدسلیمان به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی خود، در تمرین امروز شرکت نکردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقدان مسئولیت پذیری بعضی از پلتفرم های جهانی، زمینه را برای فعالیت‌های مجرمانه فراهم می کند که در نتیجه مانع از حفاظت دولت ها از حقوق شهروندان خود می شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سازمان تامین اجتماعی یک ابر سازمان اقتصادی است اما به دلیل مشکلات مدیریتی همواره شرکت های وابسته به آن زیان ده هستند و با انواع و اقسام روش‌ها مانند حق بیمه قرارداد به دنبال اخذ حق بیمه بیشتر از تولیدکنندگان است. اگر سازمان تامین اجتماعی بتواند از شرکت های زیر مجموعه اش مانند شستا در حوزه درآمدی استفاده کند، می تواند بهتر عمل کند و در زمینه حق بیمه قرارداد نیز روند فعلی را اصلاح کند.
مطالعات و پژوهش‌ها با موضوع مشکلات مجموعه شهری تهران نشان می‌دهد آلودگی هوا، ترافیک، بافت فرسوده، حاشیه‌نشینی، ناامنی و تکدی‌گری و کودکان کار، تهدید محیطی، عدم تطابق نیاز‌ها و زیرساخت‌های شهری، مشکلات مدیریتی و بی‌هویتی و همچنین بی‌نظمی شهری اجتماعی ۱۰ آسیب جدی است که به شهر تهران به دلیل تمرکز جمعیتی بر آن وارد شده است. البته در این مطالعات سرمنشأ اصلی این مشکلات رشد نامتوازن جمعیت مناطق شهری رسمی (شهر‌های اطراف پایتخت) و غیررسمی (سکونت‌گاه‌های خودرو) واقع در حریم شناخته شده است.
در جریان فاجعه تلخ انسانی در اندونزی 127 نفر جان خود را از دست دادند.
قالیباف اظهار کرد: با صراحت می‌گویم اگر در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چالش‌ها و مشکلاتی داریم و کارنامه قابل قبولی نداریم به این دلیل است که از فرهنگ دفاع مقدس در اداره کشور، مدیریت، تصمیم‌گیری و قانونگذاری در هر بخشی استفاده نمی‌شود و اگر فرهنگ دوران دفاع مقدس را مبنای مدیریت کشور قرار می‌دادیم شرایط امروز ما به مراتب بهتر بود.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت،مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن به مشکلات حوزه‌های آبی مختلف از زاینده‌رود تا هورالعظیم، دز و ارومیه پرداخته شد.
رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی موضوعات اجتماعی و فرهنگی نادیده گرفته شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ