حسین قربان‌زاده توضیحاتی در خصوص مشکل به وجود آمده در تعویق بازگشایی نماد استقلال در فرابورس داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.
بانک ها در عرصه بانکداری دیجیتال، طی سال های اخیر به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود، بیش از پیش توجه کرده اند و با ایجاد باشگاه مشتریان، سعی خود را در زمینه سرمایه گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه نهاده اند. برهمین اساس بانک"ایران زمین" تا به امروز نیز یکی از باشگاه های فعال است که همواره سعی در به روزرسانی و تنوع خدمات خود دارد.
حسین خیبری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید این باشگاه بیش از سه میلیون دلار از AFC طلب دارد.
اسپورتینگ لیسبون با فروش مانوئل اوگارته به پاری‌سن‌ژرمن، در پنج سال گذشته بیش از 400 میلیون یورو از فروش بازیکن درآمد داشته است.
بیش از 88 درصد هواداران اتلتیکو به بازگشت نشان قدیمی باشگاه روی پیراهن رای دادند و از اول جولای 2024 این تغییر اعمال خواهد شد.
باشگاه بارسلونا پیشنهادی نجومی از قطر دریافت کرده که مبلغ آن بیش از صد میلیون یورو در سال است. قطری‌ها خواهان حق استفاده از نام تجاری بارسا هستند.
باشگاه چلسی حاضر است برای به خدمت گرفتن مایک مانیان بیش از 90 میلیون یورو بپردازد.
بیش از هزار نفر از هواداران سمپدوریا در اعتراض به مالک جنجالی این باشگاه مقابل مقر باشگاه در جنوا تجمع کردند.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت:  بیش از نیمی از صادرات غیر نفتی ایران به قاره آفریقا  در فروردین ماه امسال مربوط به محصولات آهنی و فولادی بوده است .
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به تمجید از روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم‌شان پرداخت.
میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی ایران که بیش از سه ماه مصدوم بود، سرانجام به لیست باشگاه آاک یونان بازگشت.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
ابراهیم قاسمپور، مدیر فنی سابق نفت آبادان، انتقادات تند و تیزی به مدیران فعلی باشگاه وارد کرد.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
مرحله سوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور قرعه کشی و قرار به به برگزاری آن در روزهای 20 و 21 آذر است.
باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه بابت حضور دو بازیکن در جام جهانی قطر از جمله سردار آزمون از فیفا مبلغی بیش از ۳۰۰ هزار دلار دریافت می کند.
باشگاه مس رفسنجان به پرداخت بیش از ۹۰۰ میلیون تومان به بازیکن سابق خود محکوم شد.
باشگاه مس رفسنجان در پرونده شکایت سه بازیکن بیش از دو نیم میلیارد تومان جریمه شد.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون حدود ۵۳۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده اند.
قایدی با قراردادی قرضی به‌مبلغ یک میلیون و یکصد هزار یورو به جمع آبی‌پوشان پیوسته است که از این مبلغ، 250 هزار یورو به‌عنوان رضایت‌نامه به باشگاه شباب الاهلی امارات و مابقی به‌عنوان رقم قرارداد پایه و آپشن قرارداد پرداخت شده
باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از آغاز اعتصابات بیش از ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.
به گفته معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس، برای چهار باشگاه وابسته به این شرکت در فوتبال و فوتسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ