تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
سه بازیکن خارجی فولاد به دلیل صادر نشدن کارت بازی‌شان نتوانستند تیمشان را برابر گل‌گهر یاری کنند.
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به‌سفر مقام جزیره تایوان به‌آمریکا گفت: چین قاطعانه با هرگونه تعاملات رسمی بین آمریکا و تایوان، به‌هر نام یا به‌هر دلیلی مخالف است.
سعید مظفری‌زاده که به دلیل حضور در اردوی ترکیه، در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر غایب بود، می‌گوید ترتیب بازی‌ها اهمیتی برای این تیم ندارد.
رییس اسبق بانک مرکزی گفت: تبدیل ‎چین فقیر دهه ۶۰ به دومین اقتصاد جهان، به دلیل دو وعده غذای مردمش نبود!
واکنش ساپینتو به دلیل خط زدن چندستاره استقلال
محمد مهاجری روزنامه‌نگار با انتشار پستی تازه نسبت به راه‌اندازی نانوایی توسط پیام دهکردی واکنش نشان داد و نوشت: «نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد.»
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل غیبتش در دیدار گذشته سرخپوشان واکنش نشان داد.
واکنش قلعه‌نویی به دلیل نیامدن سردار آزمون به تیم ملی
قهرمان المپیک توکیو گفت: ما اگر بهترین تیرانداز هم باشیم اما اعزام نشویم و یا تعداد اعزام‌های کمی داشته باشیم، قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
کنعانی دلیل اصلی ناکامی اینستکس را نبود اراده جدی و ناتوانی دولت‌های اروپایی در ایفای تعهداتشان در مسیر جبران خروج یکجانبه آمریکا از برجام، و همراهی آن‌ها با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا دانست؛ همچنانکه این کشور‌ها در تمام طول زمان فعالیت اینستکس هیچ منبع مالی یا خط اعتباری بلندمدت به این کانال تزریق نکردند.
وزیر پیشین ارتباطات: یک سوال مهم حاشیه‌ای در قضیه قطعه موسیقی «گنگستر شهر آمل» این است که این موسیقی با توجه به اعمال محدودیتهای شدید و متعدد بر اینترنت، چگونه بین مردم فراگیر شده است؟
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به تغییر نام مسابقات جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان به «سپاهان کاپ» توضیحاتی را مطرح کرد.
صدا و سیما اعلام کرد: دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. صداوسیمای قوی و پرمخاطب باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است پس دستور کار روشن است: "حمله به بودجه صداو سیما با هدف هزینه‌زایی برای وکلای ملت در تقویت رسانه ملی" در این مقابله اما هم‌نوایی برخی رسانه‌های داخلی موجب تعجب است.
آقای ریاست جمهور دیگر زمان تعیین باید‌ها و نباید‌ها گذشته‌است. گریختن میان واژه‌ها حل‌المسائل معضلات امروز کشور نیست.
فیفا کریستیانو رونالدو را به دلیل پنالتی هوشمندانه‌ای که در بازی اول پرتغال مقابل غنا گرفت، «نابغه» نامیده است.
چند تن از بازیکنان تیم ملی مراکش به دلیل عدم دعوت به تیم ملی و غیبت در جام جهانی، سرمربی و هم تیمی های خود را آنفالو کردند.
چند تن از بازیکنان تیم ملی مراکش به دلیل عدم دعوت به تیم ملی و غیبت در جام جهانی، سرمربی و هم تیمی های خود را آنفالو کردند.
کریم بنزما به دلیل مصدومیت، سه هفته دور از میادین خواهد ماند و بازی برابر اتلتیکو مادرید را نیز از دست خواهد داد. او در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه اجتماعی خود به نام «تروث سوشال» علیه مدارک مجوز بازرسی که روز گذشته از سوی اف‌بی‌آی منتشر شد و قاضی که بر اساس آن اجازه تفتیش عمارت مارالاگوی او را صادر کرد، مطالبی منتشر کرد.
مربی پرسپولیس معتقد است که در دیدارهایی مانند بازی با فولاد باید از تک موقعیت ها استفاده کرد.
امیر موسوی با بیان اینکه عمده دلیل درگیری‌های مرزی اخیر با افغانستان این است که طرف مقابل هنوز آن نظم و نسق مطلوب را پیدا نکرده، گفت: این درگیری‌ها باید از طریق دیپلماتیک حل شود و نیازی به دخالت نیروهای نظامی و انتظامی نیست.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به بازگشت مهدی قایدی به این تیم گفت: از ابتدا هم تصمیم به جدایی این بازیکن و کوچ به لیگ امارات اشتباه بود.
مدیرعامل یک مجموعه فولادی گفت: مجموعه اقدامات برای کاهش عدم‌النفع مدیریت مصرف از جمله انتقال تامین تعمیرات اساسی به زمان مدیریت مصرف در دستور کار فولاد مبارکه قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ