تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر نتانیاهو به دو کشور قبرس و ترکیه به دلیل شرایط نامساعد جسمانی وی به حالت تعلیق درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
جنبش تحریم رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از دعوت به عمل آمده از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به ترکیه انتقاد کرد.
نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که محمود عباس و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دعوت رجب طیب اردوغان هفته آینده به طور جداگانه در سفر به ترکیه، نشست‌های جداگانه با اردوغان خواهند داشت.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وی برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.
منابع آگاه از گفتگوی تلفنی نخست‌وزیر اشغالگران قدس با رییس‌جمهور آمریکا پیش از سفر رئیس رژیم صهیونیستی به واشنگتن خبر می‌دهند.
منابع آگاه در رژیم صهیونیستی از خشم نخست وزیر این رژیم نسبت به عملکرد سفیر تل آویو در واشنگتن در خصوص عدم دعوت کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو برای سفر به آمریکا، خبر دادند.
رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به امان، سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به چین را اشتباهی راهبردی خواند.
به گفته مقامات آمریکایی و صهیونیستی مک‌گورک در تاریخ ۸ مه از مسقط بازدید کرده و همچنین سفری به اسرائیل داشته است تا گفت‌وگویی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی داشته باشد.
شدت گرفتن تنش در روابط تل آویو و واشنگتن باعث شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر «یواو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن شود.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان که برای افتتاح سفارت کشورش به تل آویو سفر کرده است، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
اخبار منتشر شده درباره احتمال سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا تکذیب شد.
خبرگزاری رویترز به نقل از منبع مطلع خبر داد که رئیس جمهور آمریکا هیچ دعوتی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن انجام نداده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی وقوع یک رخداد خطرناک امنیتی سفرش به آلمان که قرار بود امروز انجام شود را به تعویق انداخت.
منابع امنیتی از وقوع تحولاتی در شمال اراضی اشغالی خبر می دهند که موجب شده نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر سه روزه اش به آلمان را کوتاه کند.
بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سفری سه روزه راهی آلمان خواهد شد.
هزاران نفر از شخصیت های دانشگاهی در اراضی اشغالی علیه رژیم صهیونیستی دست به اعتراضات زدند و از برلین و لندن خواستار لغو سفر نخست وزیر این رژیم به آلمان و انگلیس شدند.
منابع عبری از سفر هفته آینده نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ایتالیا خبر می دهند.
منابع عبری از سفر رئیس جمهور چاد به اراضی اشغالی و برنامه وی برای دیدار با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به شمال سرزمین های اشغالی طی اظهاراتی گفت که ایران و گروه های وابسته به این کشور دشمن اصلی اسرائیل هستند.
منابع عبری از لغو سفر یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مصر در پی شکست وی در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
«ادی راما» نخست وزیر آلبانی قرار است با سفر به اراضی اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران رایزنی کند.
ده‌ها نفر از فعالان و حامیان ملت فلسطین در اعتراض به سفر یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به برلین دست به تظاهرات کردند.
منابع صهیونیستی امروز دوشنبه گزارش دادند که یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا سه هفته دیگر به آلمان سفر می کند.
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از سفر محرمانه «آموس هوکشتاین» به سرزمین های اشغالی و رایزنی با نخست وزیر و هیئت مذاکره کننده این رژیم در پرونده ترسیم مرزهای آبی با لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ