اراک- دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: به دلیل بارش سنگین برف بازی آلومینویم اراک- گل گهر سیرجان با تاخیر و ۲۴ ساعت بعد در شرایط بهتری برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعویق شروع لیگ برتر بخاطر ورود خانم‌ها
امکان تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر ایران وجود دارد.
جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی انتخاب حسین سلاح ورزی به ریاست اتاق بازرگانی ایران که قرار بود امروز(شنبه) صبح برگزار شود به روز دوشنبه موکول شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردند «تنفس»!
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کنیا اعلام کرد که رئیس جمهور ایران سفر خود به این کشور را به زمانی دیگر موکول کرده است.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کنیا اعلام کرد که رئیس جمهور ایران سفر خود به این کشور را  به زمانی دیگر موکول کرده است.
زمان برگزاری بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا سه ماه به تعویق افتاد.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.
طی تصمیمی از سوی کنفدراسیون بوکس آسیا، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار بود اواخر تیر ماه آغاز شود به تعویق افتاد.
سخنگوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی با تکذیب برخی شایعات، اعلام کرد: انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا (۲۸ خرداد ماه) برگزار می‌شود.
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: طبق آئین نامه نحوه تشکیل هیأت نمایندگان، انتخابات هیأت رئیسه اتاق ایران باید در خرداد ماه انجام شود.
معاون دفتر ریاست جمهوری اوکراین در ادامه درخواست‌های کی‌یف از حامیان غربی‌اش، گفت که اوکراین برای موفقیت ضدحملات علیه روسیه، به مهمات و تسلیحات بیشتری نیاز دارد.
رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم جوانان و رده‌های سنی دختران به تعویق افتاد.
دربی ناپولی- سالرنیتانا که قرار بود روز شنبه برگزار شود به یکشنبه موکول شد تا جشن احتمالی قهرمانی ناپلی‌ها در سری آ یک روز به تعویق بیفتد.
رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه عفونت مالاریا به طور کلی با علائم و نشانه‌هایی مانند تب، لرز، سردرد، تهوع و استفراغ یا درد و خستگی ماهیچه بروز می‌کند، اظهارداشت: لرز اولین علامت ابتلاء به این بیماری است، در ادامه تب و تعریق هر ۲۴ یا ۴۸ ساعت یکبار سیکل معمول این بیماری به حساب می‌آید.
هتل رویایی کریستیانو رونالدو در پاریس حداقل 4 سال دیگر افتتاح می‌شود.
رسیدگی به پرونده دوپینگ سیمونا هالپ رومانیایی به تعویق افتاد.
انتخابات شوراهای شهر لبنان برای بار دوم به دلیل موانع فنی و لجستیکی به تعویق افتاد.
جنجال بر سر بالون جاسوسی چین بر فراز آمریکا همچنان ادامه دارد؛ فایننشال تایمز به نقل از منابع چینی فاش ساخت بار دیگر سفر وزیر خارجه آمریکا به چین به تعویق افتاد.
تعویق ثبت سفارش کتب درسی تا اطلاع ثانوی
تعویق عجیب انتخابات کاراته بخاطر نیامدن تاییدیه نظارتی!
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
اراک- دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: به دلیل بارش سنگین برف بازی آلومینیوم اراک- گل گهر سیرجان با تاخیر و ۲۴ ساعت بعد در شرایط بهتری برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ