رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از درگذشت ملکه بریتانیا مسابقات لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد ولی تا این لحظه خبری رسمی در این باره منتشر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و میر در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
ماریانا مانچینی، مادر روبرتو مانچینی، می‌گوید پسرش نتوانسته با غم از دست دادن جانلوکا ویالی کنار بیاید.
مطالعات قبلی از جمله مقاله‌ای قابل توجه که در سال ۲۰۲۲ در مورد یک مرد ۸۷ ساله که بر اثر سقوط جان خود را از دست داد، منتشر شد نیز در برخی از افرادی که تجربه‌ی نزدیک به مرگ داشتند، جهش‌هایی در امواج گاما پیدا کرده بود.
زمانی قبل از دایناسورها، خزندگان باستانی به اندازه گوسفند در زمین زندگی می‌کردند. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آن‌ها به دلیل فرسودگی دندان‌ها، گرسنه ماندند و منقرض شدند.
ایران در سال ۲۰۱۹ در جدول جهانی اهدای عضو و بین ۶۳ کشور، رتبه ۳۰، بابت پیوند کلیه از بیمار مرگ مغزی، بین ۷۲ کشور، رتبه ۳۴، پیوند کبد و بین ۶۴ کشور، رتبه ۱۵، بابت پیوند قلب و بین ۵۴ کشور، رتبه ۳۵، بابت پیوند ریه و بین ۴۹ کشور، رتبه ۴۷ و بابت پیوند لوزالمعده و بین ۴۱ کشور جهان، رتبه ۳۳ را داشته در حالی که در همین سال، اسپانیا، فرانسه، ایالات متحده امریکا، فنلاند، جمهوری چک، پرتغال و اروگوئه بابت اهدای کلیه از مرگ مغزی، در ردیف‌های اول و با شاخص ۴۰ تا ۷۲ به ازای یک میلیون نفر جمعیت بوده‌اند.
روزنامه اعتماد نوشت: از ابتدای سال جاری تاکنون دست‌کم ۷ کودک به علت محرومیت و سهل‌انگاری مسئولان فوت شده‌اند.
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در خصوص مرگ مغزی اعلام کرد: در هر روز ۲۵ هزار ایرانی در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که از این میان روزانه ۷ تا ۱۰ نفر و سالانه ۳۰۰۰ نفر به خاطر نرسیدن عضو پیوندی مورد نیاز، جان خود را از دست می‌دهند.مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه قزوین گفت: در هر روز ۲۵ هزار ایرانی در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که از این میان روزانه ۷ تا ۱۰ نفر و سالانه ۳۰۰۰ نفر به خاطر نرسیدن عضو پیوندی مورد نیاز، جان خود را از دست می‌دهند.
سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط و فوت یک شهروند از ارتفاع، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۴ شهرک ناز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی موضوع مشخص شد، این حادثه برای یک خانم ۸۰ ساله به دلیل عدم توانایی نامبرده در حفظ تعادلش اتفاق افتاده است.
تیم انگلیسی فرمول یک به دلیل مرگ کارمند ارشدش 650 هزار پوند جریمه شد.
تیم انگلیسی فرمول یک به دلیل مرگ کارمند ارشدش 650 هزار پوند جریمه شد.
رای فولت، فوتبالیست هلندی، به خاطر تصادف در حالت مستی که منجر به مرگ یک کودک شد، باید سه و نیم سال حبس بکشد.
رییس شورای بخش چاهان گفت: روزانه بیش از هزار دانش‌آموز به علت نبود سرویس مدرسه با وانت و موتورسیکلت به مدرسه می‌روند.
سال ۱۹۷۵ یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن ۶۸ سالگی در سال ۱۷۸۷ از دنیا رفت، اگرچه درباره‌ی دلیل واقعی مرگ او تاکنون بسیار بحث شده است.
سمنان- سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در سال جاری متاسفانه پنج نفر از مردم استان به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که بیشترین این افراد در دامغان ساکن بودن
رئیس سازمان بورس ضمن تاکید بر اینکه با عرضه خودرو در بورس، صنعت خودرو از مرگ حتمی نجات می یابد، گفت: بورس کالا به هیچ عنوان موجب افزایش قیمت خودرو نشده است.
وزیر دارایی انگلیس در اظهارنظری عجیب، «فشار زیاد» پس از مرگ ملکه الیزابت دوم را دلیل اشتباهات رخ‌داده در بسته اقتصادی پیشنهادی خود دانست.
رهبر مقاومت لبنان افزود: «دولت‌های پیاپی آمریکا به این درک رسیده‌اند که ایران کشوری مقتدری و با عزتی است و از این رو هرگز علیه این کشور جنگ راه ننداخته‌اند و همواره برای پیش‌برد نقشه‌های خود به داخل ایران و فتنه انگیزی و همچنین اعمال تحریم‌ها برای تحریک داخل روی آورده اند».
برگزاری دیدار آرسنال و آیندهوون در هفته دوم لیگ اروپا که قرار است روز پنج‌شنبه در لندن برگزار شود به دلیل مرگ ملکه الیزابت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس به لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر(به دلیل مرگ ملکه الیزابت)، با استقبال عمومی هواداران فوتبال در این کشور روبه‌رو نشده است.
تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس به لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر(به دلیل مرگ ملکه الیزابت)، با استقبال عمومی هواداران فوتبال در این کشور روبرو نشده است.
ترِوِر سینکلر بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در توییتی نوشت که سیاه پوستان و رنگین پوستان نباید به دلیل مرگ ملکه انگلیس، ناراحت شوند.
تاج‌گذاری الیزابت دوم در ۲ ژوئن ۱۹۵۳ اتفاق افتاد. الیزابت دوم در سن ۲۵ سالگی و پس از مرگ جرج ششم در تاریخ ۶ فوریه سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید اما تاج‌گذاری سلطنتی بیشتر از یک سال بعد در کلیسای وست‌مینستر برگزار گردید. دلیل این فاصله، سنتی است که برگزاری چنین مراسمی را در دوران سوگواری برای پادشاه درگذشته، نامناسب می‌داند. در مراسم تاج‌گذاری، الیزابت به برقراری قانون و ریاست کلیسای انگلستان سوگند یاد کرد.
خطر جانی ناشی از مشکل مربوط به کابل های فشار قوی ورزشگاه پاس قوامین دلیل اصلی بدون تماشاگر بودن بازی‌ها در این ورزشگاه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ