امروز مطالبی همچون قیمت دلار سهمیه‌ای اعلام شد، قیمت کدام خودرو ۳۲۰ میلیون تومان شد، پیش بینی طلا و بیت کوین با اعلام نرخ تورم آمریکا، عرضه اولیه هفته‌ی آینده شفاف سازی می‌کند!، پیش بینی بورس فردا | کدام شرکت‌ها مورد توجه هستند؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۶ بهمن،  خبری مهم برای واریز سود سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
الزام به تجدید ارزیابی شرکت‌ها از محل دارایی‌های می‌تواند کمک بزرگی در جهت رشد بازار سرمایه، جلوگیری از نوسان‌های ناگهانی و حفظ حقوق سهامداران باشد.
فولاد مبارکه اصفهان با افت ۳۵ درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سود ۵۴ هزار میلیارد تومانی بیشترین سود خالص را در شرکت‌های برسی شده ثبت کرده است.
قیمت کامودیتی های مختلف بر قیمت اوره موثر است. قیمت اوره نیز شرکت های اوره ساز بورسی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در این مطلب به پیش بینی قیمت اوره و بررسی اوره ساز های بورسی می پردازیم.
حداکثر زمان واریز سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی به چهار ماه کاهش یافت.
حداکثر زمان واریز سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی به چهار ماه کاهش یافت.
سخنگوی صمت ضمن اشاره به رشد ۷.۷ درصدی تولید شرکت های بورسی، گفت: رشد تولید صنعت خودروسازی و قطعات در دی‌ماه امسال نسبت به دی‌ماه سال قبل به میزان ۲۸.۸ درصد بوده است.
گزارش‌های ۹ماهه و فصل پاییز اکثر شرکت‌های بورسی منتشر شد. نگاهی کلی به عملکرد صنایع مختلف نشان می‌دهد صنایع صادراتی با توجه به موانعی، از جمله اعمال عوارض صادرات توسط دولت، نتوانستند عملکرد آنچنان مطلوبی را به ثبت برسانند. این در حالی است که در صنایع دلاری نیز با توجه به بی‌نصیب ماندن شرکت‌ها از افزایش نرخ دلار به واسطه تثبیت نرخ دلار نیما در کانال ۲۸هزار و ۵۰۰ تومان، عملکرد کلی در حد انتظار بازار سهام نبوده است
رئیس کل گمرک ایران گفت: برای شرکت‌های بورسی و فرابورسی، بسته حمایتی در نظر گرفته‌ایم که طی هفته آینده ارائه می‌شود.
بررسی وضعیت شاخص تولید صنعتی در آذر ماه حکایت از استمرار رشد مثبت شاخص کل تولید صنعتی شرکتهای بورسی برای هفتمین ماه متوالی دارد.
بررسی شاخص تولید صنعتی در مهر ماه سال جاری نشان می دهد که برای پنجمین ماه متوالی (نسبت به ماه مشابه پارسال) رشد ۷.۷ درصدی در این بخش رقم خورده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در هفته آینده حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ شرکت بورسی به صورت منظم صورت حساب‌های الکترونیکی خود را ارسال می‌کنند.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان ۲ نماد درخواست افزایش سرمایه خود را ثبت کرد و اطلاعیه آن بر روی سایت کدال منتشر گردید.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه ۷ شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان ۱ نماد درخواست افزایش سرمایه خود را ثبت کرد و اطلاعیه آن بر روی سایت کدال منتشر گردید.
جنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، امیدوار است که بتواند آرتور ملو را در این تابستان به جمع بازیکنانش اضافه کند.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.
تراکتور رکورددار تعویض مدیرعامل در فوتبال دنیا شده است و به طور مداوم تعدادی از اسامی برای صندلی ریاست در این تیم جابجا می‌شود.
باشگاه استقلال از ساپینتو درخواست کرده است اگر بازیکنی را می‌خواهد در خط حمله کنار بگذارد به باشگاه اعلام کند.
شاخص‌های سهام ایالات­‌متحده با کاهش شدید سهام‌های فناوری به دلیل افزایش بازدهی خزانه‌داری باز شدند اما گلدمن ساکس با از دست‌دادن انتظارات سود با نزول سهام در بین بانک‌های بزرگ ظاهر شد.
نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از مصوبه این کمیسیون برای الزام شرکت های بورسی به واریز ‌سود از طریق سجام خبر داد و گفت که طبق این مصوبه از ابتدای سال آینده، شرکت‌های بورسی در صورت تخلف از سجام، باید سود را با جریمه ۲۰درصدی به مردم بپردازند
رئیس سازمان خصوصی سازی مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۰ هزار تومانی را حدود ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: فرایند واریز سود سهام عدالت از اول اسفند ماه آغاز می شود و تا قبل از پایان سود همه دارندگان سهام عدالت پرداخت می‌شود.
جو بازار هفته پیش رو تحت تاثیر تغییر قیمت نفت و موضع گیری های ایران در قبال حمله روسیه به اوکراین خواهد بود، در گام نخست افزایش قیمت نفت گروه پالایشی را به صف خرید خواهد کشاند.
بعد از چند روز صعود و سبزپوشی شاخص‌ها امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، سرانجام شاخص‌ها عقب گردی را تجربه کردند. خروج پول حقیقی هم دوباره امروز رقم خورد. در گفتگو با وحید درزی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
مطابق اعلام «شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه» در ماه گذشته سود سهام ۳۹ شرکت پرداخت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ