چذابه- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تاکنون سه میلیون زائر ایرانی برای حضور در مراسم باشکوه اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور با اشاره به حضور سه میلیون نفری مردم تهران در مراسم جشن روز عید غدیر گفت: رسانه های خارجی این مراسم را نادیده گرفتند.
حسین خیبری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید این باشگاه بیش از سه میلیون دلار از AFC طلب دارد.
مقامات قضایی برزیل اعلام کردند که "نیمار" باید ۳.۳ میلیون دلار جریمه به دلیل ساخت یک دریاچه مصنوعی بدون مجوز زیست محیطی در املاک خود بپردازد.
رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: ۴۹ میلیون نفر سهامدار سهام عدالت هستند و قرار بود پارسال ۳ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت سهامدار شوند، اما هنوز از سوی دولت به مرحله اجرا نرسیده استگ
میزان خرید تضمینی گندم در کشور از مرز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گذشته است.
اصفهان- معاون اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: ۳ میلیون هکتار از اراضی استان اصفهان مستعد غبارخیزی است که یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار آن را کانون‌های بحرانی گردوغبار تشکیل می‌دهد.
پیراهن مایکل جردن در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون به قیمت ۳ میلیون دلار فروخته شد.
وزیر ارتباطات گفت: تا امروز این پروژه در ۴۵۵ شهر آغاز شده و بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر فیبرکشی انجام شده است و قریب به سه میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرارگرفته اند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در زمان زلزله پیش از آنکه ریزش آوار جان مردم را بگیرد انفجار گاز جان شهروندان را خواهد گرفت.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید ۳ میلیون شهروند و مهمان نوروزی از موزه‌های شهر تهران در ایام نوروز خبرداد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی از بناها و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان خبر داد.
رونالدینیو فوق ستاره سابق بارسلونا برای حضور در لیگ پادشاهان تنها ۷۰ یورو دریافت کرد.
استارت آپ«سربرال» که طی همه گیری کرونا محبوب شده بود، داده های خصوصی بیش از ۳.۱ میلیون بیمار آمریکایی را با شبکه های اجتماعی و آگهی دهندگان از جمله گوگل، متا و تیک تاک به اشتراک گذاشته است.
۳ میلیون بلیت المپیک پاریس فروش رفت!
معاون گردشگری، آمار گردشگران ورودی و خروجی طی 9 ماه امسال را اعلام کرد.
وزیر خارجه فرانسه امروز در دیدار با همتای اوکراینی خود در شهر اودسا گفت که پاریس به بهانه امنیت هسته‌ای ۳ میلیون یورو به کی کی می دهد.
گاهی صورت‌شان پر از مو‌های زائد می‌شود، شبیه ریش و سبیل‌های مردانه و گاهی هم افزایش تستسترون منجر به مشکلات جنسی. آسیب‌های روحی و اختلالات روانی هم با این وضعیت بیشتر شده است. زنان کارگر، این مشکلات را برای حقوق‌هایی تحمل می‌کنند که شاید در ماه به ۳ میلیون تومان هم نرسد یا برای دستمزد‌های روزانه که پایان هر روزشان هم می‌تواند پایان کارشان باشد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه بیش از سه میلیون از زائرانی که به عتبات رفته بودم به کشور بازگشتند، گفت: زائران کمترین توقف در مرزها را برای رسیدن اتوبوس ها دارند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: از ابتدای صفر تاکنون تعداد ۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۱ نفر از زائران از کشور خارج شدند و تعداد ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر به کشور بازگشته‌اند.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار زائر مراسم اربعین وارد خاک عراق شده‌اند و حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به ایران بازگشته‌اند.
سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش وزیر کشور، تا امروز رکورد سفر زائران ایرانی به مراسم اربعین در مدت زمان مشابه شکسته شده و بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی وارد عراق شده‌اند.
وزیر کشور با اشاره به افزایش جمعیتی که قصد خروج از مرز‌های کشور را دارد، تصریح کرد: اکنون شاهد پیک جدیدی برای خروج زائران از کشور برای سفر به عراق هستیم، زیرا به روز‌های اربعین نزدیک شده ایم و عده‌ای از زائران در تلاش هستند تا خود را در این ایام به عراق برسانند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ