باهوش اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون مترمکعب گاز به خط لوله سراسری کشور تزریق و بیش از یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن اتان در این مجموعه تولید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تویوتا موتور حدود ۸۵۳ میلیون دلار یارانه از دولت ژاپن برای توسعه تولید باتری خودرو‌های برقی دریافت خواهد کرد، این میزان یارانه به این دلیل به این خودروساز بزرگ اختصاص می‌یابد که بتواند تولید باتری برقی داخلی را تقویت کند و به زنجیره‌های تامین مرتبط با چین کمتر وابسته باشد.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
۹۵ میلیون تن از حدود ۱۲۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولیدی کشور امکان فرآوری دارد.
۹۵ میلیون تن از حدود ۱۲۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولیدی کشور فرآوری می شوند.
بررسی آمار‌ها حاکی از آن است که برداشت زیاد محصول در روسیه موجب رشد صادرات تا حدود ۵۰ میلیون تن در سال بازاریابی جاری می‌شود. از طرفی انفجار سد کاخوفکا علاوه بر تاثیرگذاری منفی بر میزان تولید محصولات کشاورزی در این کشور، نگرانی در خصوص مسائل ژئوپلیتیک را نیز افزایش داده است؛ چرا که تشدید اختلاف بین روسیه و اوکراین احتمال تمدید قرارداد موسوم به اودسا را کاهش می‌دهد.
در یک همایش کارشناسی اعلام شد؛ از مجموع ۲۴ میلیون تن نیاز نهاده دامی کشور در سال ۱۴۰۰ حدود ۷۵ درصد از طریق واردات و ۲۵ درصد در داخل کشور تولید شده است.
توزیع روزانه حدود ۴ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال ۱۴۰۱، فلر های پالایشگاه هویزه به زودی خاموش می شوند و ... از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
رودیوم به عنوان نادرترین فلز گروه پلاتین، تقریباً ۰.۰۰۰۰۳۷ بخش در میلیون در پوسته زمین وجود دارد، در حالی که طلا با فراوانی حدود ۰.۰۰۱۳ بخش در میلیون یافت می‌شود. رودیم که عمدتاً در آفریقای جنوبی و روسیه تولید می‌شود، می‌تواند به‌عنوان محصول جانبی پالایش سنگ‌های مس و نیکل، که حاوی حداکثر ۰.۱ درصد از این فلز گرانبها هستند، تولید شود. سالانه حدود ۱۶ تن رودیم تولید می‌شود.
مشهد ـ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی سالانه حدود یک میلیون تن علوفه از سطح مراتع تولید می‌شود.
به گفته جانوکا آتانایاکه، زلزله‌شناس در دانشگاه ملبورن استرالیا، قدرت این زلزله معادل ۳۲ پتاژول (پتا برابر با ۱۰۱۵) بوده است. این میزان انرژی برای تولید مداوم ۸.۸۸ میلیون مگاوات برق در یک ساعت کافی است و آنقدر قوی بوده که از انرژی آن می‌توان برای بیش از ۴ روز، کل برق شهر بزرگی مثل نیویورک را تامین کرد. در عین حال انرژی آزاد شده توسط این زلزله معادل با حدود ۸ میلیون تن TNT برآورد شده است.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سرانه مصرف محصولات شیلات نسبت به استاندارد جهانی پایین بوده در حالی که ظرفیت تولید کشور حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در مدت ۴ سال، حداقل سالانه به تولید حدود ۲۱۰ میلیون نهال نیاز دارد.
امسال پیش بینی می‌شود که ۵.۶ میلیون تن مرکبات در کشور تولید شود که از این میزان، حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن آن پرتقال است.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
وزارت صمت وعده تولید حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودروی سواری در سال جاری را داده بود اما تا پایان آذر ماه ۷۶۰ هزار دستگاه تولید شده که حکایت از فاصله ۳۰ درصدی با برنامه ها دارد.
هم اکنون در کشور روزانه بالای ۱۰۳ میلیون لیتر بنزین مصرف می شود و از طرف دیگر تولید بنزین نیز در همین حدود است با این شرایط مسئولان وزارت نفت در حال تامین سوخت نوروزی هستند.
انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد: درحالی که تولیدفولاد جهان در ۱۱ ماهه سال جاری میلادی ۳.۷ درصدکاهش داشته است، ایران توانسته باافزایش ۸.۵ درصدی، حدود ۲۸ میلیون تن فولاد در این مدت تولید کند
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از هدف‌گذاری این مجموعه برای رسیدن به تولید روزانه حدود ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در پنج سال آینده خبر داد.
یک نماینده مجلس گفت: مصرف گاز در روزهای سرد سال به ۶۰۰ الی ۶۵۰ متر مکعب در روز می‌رسد که برآوردها نشان می‌دهد، در روزهای پیک مصرف حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب، ناترازی در تولید را شاهد هستیم.
نماینده مجلس درخصوص نگرانی‌های موجود در زمینه‌ی ناترازی گاز، بیان کرد: مصرف گاز خانگی در فصول گرم سال حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلیون متر مکعب، یعنی ۲۸ درصد مصرف گاز در کشور است.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌ یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت:در حال حاضر برای تولید یک میلیون تن آسفالت در سال برنامه‌ریزی شده است؛ البته حدود ۳۰۰ هزار تن تا پایان تیر تحقق یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ