اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: اتاق فکر آمریکایی‌ها ۲۴ ساعته ضد حقوق بشر و به ویژه ضد ایران کار می‌کند، شما ببینید که آمریکایی‌ها امروز در سوریه و یمن با حقوق انسان‌ها چه کارها که نمی‌کنند.
گنج خانلو بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلی اسکاتلند به محل اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
معاون اول قوه قضائیه گفت: امسال انتخابات بزرگی را در پیش داریم و اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای ایجاد دو قطبی سازی در کشور و اختلاف افکنی در بین قوا است.
طبق گزارش مطبوعات آن زمان، هتل هیلتون در ١۵ طبقه، با ارتفاع ٨٠ متر، ٤١٠ اتاق یک‌نفره، ١٨٨ اتاق دونفره، ٢٧ شاه‌نشین و لژ‌های مخصوص سلاطین و روسای جمهوری، ٩ مغازه، ٣ رستوران مجلل، ٢ تالار غذاخوری با هزینه‌ای بالغ‌بر ٦۵٠ میلیون تومان ساخته و به‌عنوان بزرگ‌ترین آسمان‌خراش ایران به جهانیان معرفی شد.
آتش‌سوزی که گمان می‌رود عمدی باشد و البته کسی در آن آسیب ندید، باعث شد تا بازیکنان و کادر تیم ملی نیوزیلند هتل خود را ترک کنند.
رییس اتاق ایران با بیان اینکه اتاق باشگاه سیاسی نیست و تبدیل به پناهگاه سیاسیون نمی شود، گفت: هیچ تقابلی بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت نیست و اجازه سواستفاده از این فضا را نمی‌دهیم.
این روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به اینکه سن ۱۲ تا ۱۶ ماهگی نیز سن مناسبی برای جداکردن است، ادامه داد: ۱۷ تا ۲۱ ماهگی نیاز به والدین بیشتر می‌شود و جدا کردن موفق آمیز نیست.
حسین سلاح‌ورزی با رانت مجموعه هتل و مکان تفریحی بام لرستان را در اختیار گرفته و با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان و به صورت قسطی کارخانه آجر ماسه آهکی پلدختر لرستان را خریداری کرده و همچنین باعث تعطیلی کارخانه‌هایی، چون نساجی و ریسندگی پارسیلون خرم‌آباد و چرم و پوست لرستان شده است. او همچنین در زمان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ در کنار براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و از آن‌ها حمایت کرد.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
گراند هتل اولین هتل مدرن و پیشرفته زمان قاجار بود که هر موقع میهمان ویژه و مشهوری به تهران سفر می‌کرد، برای اقامتشان این هتل در نظر گرفته می‌شد. این هتل دارای ۲۵ اتاق و یک سالن نمایش ۶۰۰ نفری بود که به محلی برای رفت و آمد اشراف تبدیل شده بود.
از ملحفه‌های تخت گرفته تا ریموت کنترل تلویزیون یک میکروبیولوژیست حقیقت تکان دهنده‌ای را درباره کثیفی و میکروب‌های اتاق‌های هتل فاش می‌سازد.
طبق گزارش مطبوعات آن زمان، این هتل در ١۵ طبقه، با ارتفاع ٨٠ متر، ٤١٠ اتاق یک‌نفره، ١٨٨ اتاق دونفره، ٢٧ شاه‌نشین و لژ‌های مخصوص سلاطین و روسای جمهوری، ٩ مغازه، ٣ رستوران مجلل، ٢ تالار غذاخوری با هزینه‌ای بالغ‌بر ٦۵٠ میلیون تومان ساخته و به‌عنوان بزرگ‌ترین آسمان‌خراش ایران به جهانیان معرفی شد.
هتل‌های درختی به این گونه هستند که چندتا اتاق کلبه مانند که روی درخت‌های یک جنگل هستند را به مشتری کرایه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها در سوئد طرح یک معمار دانمارکی است که به عنوان عجیب‌ترین هتل روی کره زمین معرفی شده است.
خزعلی گفت: اعضای یکی از گروه‌های حاضر در ایران می‌گفتند که در آغاز حضورشان در هتل محل اقامت، برای خروج از اتاق دچار ترس و خوف بوده‌اند و می‌ترسیده‌اند که کشته شوند! یا خانم دیگری در فرودگاه گفته بود: «آیا من می‌توانم زنده برگردم؟» یا برخی می‌پرسیدند: «آیا شما می‌توانید در همه مقاطع دانشگاه وارد شوید؟»
دیلی میل دریافته که رونالدو ۱۷ اتاق در یک هتل مجلل در ریاض را برای اسکان خود و نزدیکانش اجاره کرده است.
این پیست در حالی امروز بازگشایی شد که هتل توچال هم با ظرفیت ۷۵ نفری و ۲۹ اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی‌بازان و مسافران است.
این پیست در حالی امروز بازگشایی شد که هتل توچال هم با ظرفیت ۷۵ نفری و ۲۹ اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی‌بازان و مسافران است.
رئیس جامعه هتلداران ایران از پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتل‌ها خبر داد و گفت: می‌توان اتاقی در هتل را به موضوع صنایع دستی به نام ایران اختصاص داد.
با نزدیک‌شدن به فینال جام جهانی ۲۰۲۲، زنگ خطر تهدید علیه بازیکنان و خانواده‌های آنان در قطر به صدا درآمده تا آنجا که خانواده بازیکنان آرژانتین مجبور به ترک و تعویض هتل شدند.
تصویری از در ورودی هتل محل اقامت لیونل مسی در قطر منتشر شده که نشان می دهد بر خلاف دوره های گذشته، مسی هم اتاقی ندارد.
ایران در ایام برگزاری جام‌جهانی در هتل الریان مستقر است. اگر وارد سایت این هتل یا یکی از سایت‌های رزرو هتل شوید و الریان را جست‌وجو کنید، متوجه خواهید شد بین ۱۵ تا ۲۵ نوامبر (۲۴ آبان لغایت ۴ آذر) اتاق موجود است. تیم‌ملی احتمالا ۲۴ آبان وارد قطر می‌شود و تا زمانی که حذف نشود، در آنجا باقی می‌ماند. یعنی همین حالا هرکسی با داشتن کارت اعتباری، می‌تواند حداقل ۱۰‌روز را در هتل تیم‌ملی و بیخ گوش آن‌ها سپری کند.
سرمربی سابق تیم ملی پس از حضور در هتل در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر نظر خود نسبت به این اتفاق اعلام کرد نظری ندارم.
در شرایطی که ساعاتی به بازی هفته سوم لیگ دسته اول باقی مانده، اتفاقی عجیب برای تیم تحت هدایت محسن بنگر در آستانه بازی با آرمان گهر رقم خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ