معاون اول رئیس جمهور گفت:در شهریور با اغتشاشات مواجه شدیم،آمریکایی‌ها یک جا ۵۰ و جای دیگر ۳۵۰میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند ولی دولت سیزدهم با آرامش شرایط را کنترل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد جدید افشا شده وزارت خارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات پاییز، برخی کشور‌ها و از جمله آمریکا با مداخلات خود دچار خطا شدند. ما الان در نقطه‌ای قرار داریم که رسیدن به توافق و جمع بندی توافق می‌تواند دست یافتنی باشد؛ به شرطی که طرف آمریکایی واقع‌بینانه برخورد کند.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در ادعایی مداخله جویانه برخی درخواست های خصمانه علیه ایران را مطرح کرده است.
سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا در جریان اغتشاشات اخیر از صحنه گردانان اصلی بود و مانند آفتاب روشن است.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحن نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌گفتند اگر این فرصت را از دست دهیم باید چند سال دیگر منتظر شویم و از تصور این موضوع هم وحشت زده هستیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا و برخی کشورهای غربی سیاست همزمان اعمال تحریم و مداخله از طریق بروز و تشویق اغتشاشات در کشورهای مستقل را دنبال می کنند.
مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی مداخله جویانه، قطعنامه ای را در حمایت از اغتشاشات و آشوب های اخیر در ایران تصویب کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از باز بودن مسیرهای ارتباطی با ایران و تمرکز بر موضوع اغتشاشات و همکاری نظامی تهران و مسکو خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، در راستای حمایت از اغتشاشات، اظهارات مداخله جویانه در امور ایران را تکرار کرد.
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه در فضای بی اعتمادی باید مذاکره با آمریکا و اروپا را ادامه دهیم، گفت: تغییر موضع غرب بدلیل به نتیجه نرسیدن اغتشاشات است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه اقدامات مداخله‌جویانه واشنگتن در امور داخلی ایران، کشورهای جهان را به «حمایت از اغشاشات ایران» ترغیب کرد!
وزیر امور خارجه سابق آمریکا در ادامه تلاش‌های غرب برای شعله‌ور نگه داشتن آتش اغتشاشات ایران، بار دیگر از آشوب‌های ایران حمایت کرد!
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اظهارات جدید مشاور امنیت ملی آمریکا مهر تائید دیگری بر مداخله و حمایت این کشور از اغتشاشات اخیر در ایران تحت پوشش شعارهای دفاع از حقوق بشر، زنان و زندانیان است.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: مراقب تنفس مصنوعی آمریکا باشید چراکه اکنون دایره اغتشاشات محدود شده است اما باید مراقب تنفس مصنوعی نظام سلطه برای گسترش این ناآرامی‌ها بود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایجاد و حمایت از فتنه‌های داخلی در سال‌های ۷۷، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و فتنه‌ای که امروز درگیر آن هستیم با برنامه‌ریزی و یا حمایت و نقش‌آفرینی امریکا شکل گرفته است و نقش آن در چنین جنایت‌هایی به خوبی مشهود است
شیراز- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا با برنامه ریزی، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف در تلاش است تا دین مردم ایران را بگیرد.
کاظم غریب‌آبادی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد: بدلیل دخالت و نقش مستقیم آمریکا در اغتشاشات اخیر، مقرر گردید پرونده‌ای حقوقی در دادگستری تهران برای تعیین خسارات تشکیل و رای لازم علیه این کشور صادر شود.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: پرونده ای حقوقی در دادگستری تهران برای تعیین خسارات تشکیل و رای لازم علیه آمریکا به دلیل داشتن نقش مستقیم در اغتشاشات اخیر صادر می شود.
«همزمان با وقوع اعتراضات و اغتشاشات اخیر در کشورمان و در عین حال، توقف مذاکرات اتمی وین و وضع تحریم‌هایی از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا علیه ایران و البته تقویت پیوند‌های تهران با قدرت‌های شرقی، بسیاری به طرح این سوال می‌پردازند که آینده روابط ایران با مجموعه جهان غرب و به طور خاص آمریکا چگونه خواهد بود؟ در این راستا، ۴ کارشناس حوزه سیاست خارجی در گفتگو با فرارو، به این پرسش پاسخ داده اند.»
رئیس جمهور آمریکا باردیگر با حمایت از آشوب‌ها در ایران، با تحریک اغتشاشگران مدعی شد که این آشوب‌ها «به این زودی‌ها ساکت» نخواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که در حال حاضر تمرکز واشنگتن بر روی مذاکرات هسته‌ای نیست، بلکه متمرکز بر حمایت از اغتشاشگران در ایران است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که در حال حاضر تمرکز واشنگتن بر روی مذاکرات هسته‌ای نیست، بلکه متمرکز بر حمایت از اغتشاشگران در ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ