فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر همه تحریم های ضدایرانی لغو نشود، حتی با پذیرش توافق بر سر احیای برجام مشکلی از جمهوری اسلامی حل نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاریس که از عدم تمدید فوق ستاره به خشم آمده، قصد دارد تا او را همین تابستان بفروشد. به همین دلیل پیشنهاد دیوانه کننده الهلال نیز مورد پذیرش آن‌ها قرار گرفته و اکنون همه چیز به نظر امباپه بستگی دارد که یا تمدید کند، یا راهی عربستان شود و یا کل فصل را روی سکو‌ها بنشیند.
محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در خصوص تغییر زمان برگزاری کنکور گفت: موضوعات مطرح شده در خصوص زمان مطلوب برگزاری کنکور در شورای سنجش و پذیرش مورد بررسی قرار گرفت و صحبت‌ها پیرامون تغییر زمان برگزاری کنکور مدت‌ها میان نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش در جریان بود.
پرافتخارترین و تنها ایرانی حاضر در انجمن حرفه‌ای اسنوکر جهان با اشاره به اتفاقات مجمع انتخابات این فدراسیون گفت: اگر هاشم اسکندری برای انتخابات تایید نشود پیشنهادم قطر را خواهم پذیرفت.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
معاون نخست وزیر ارمنستان امروز از پذیرش پیشنهاد کشورش در ارتباط با تشکیل نشست کمیسیون های تعیین حدود مرزی از سوی جمهوری آذربایجان خبر داد.
سرمربی آتلانتا هم ترجیح داد پیشنهاد مدیران النصر برای پذیرش هدایت این تیم را رد کند.
سرمربی تیم فوتبال آپوئل با وجود جدایی از باشگاه استقلال و آغاز کار خودش در فوتبال قبرس از برخی موضوعات مطرح شده پیرامون عدم پذیرش پیشنهاد استقلال و توافق با آپوئل انتقاد کرد.
کمال خرازی گفت: مسأله دریافت غرامت هدف ایران نبود و دیگران هم در پیشنهاد خود جدی نبودند؛ چنانچه بعد از پذیرش قطعنامه هم کسی به صندوق بازسازی ویرانی‌های دو کشور که یکی از بند‌های قطعنامه بود کمک نکرد. هدف جنگ جلوگیری از تجاوز و تنبیه متجاوز بود و نه دریافت غرامت که در این کار موفق شد.
گاوی، ستاره بارسلونا، حاضر به پذیرش پیشنهاد لیورپول و منچسترسیتی نیست و قصد دارد به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.
عملکرد مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا باعث ارائه پیشنهاداتی به وی برای پیوستن به تیم‌های خارجی و پذیرش تابعیت قطر شد که واکنش این بازیکن را به همراه داشت.
تاتنهام بعد از اخراج کریستین استلینی مصمم است یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی دائمی استخدام کند ولی این مربی آلمانی برای پذیرش این پیشنهاد دو شرط مهم دارد.
یولیان ناگلزمان، مربی جوان آلمان، به دلیل بی‌ثباتی حاکم بر چلسی حاضر به پذیرش پیشنهاد این باشگاه نشده است.
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
بنابر اطلاع «تابناک» به تعداد قابل توجهی از مدیران پیشنهاد مدیرعامل شده اما هیچ‌کدام از این گزینه‌های مطلوب حاضر به پذیرش مدیرعاملی خانه سینما نشدند و هیات مدیره روی دیگر گزینه‌ها به توافق نمی‌رسیدند و به همین دلیل انتخاب مدیرعامل جامعه اصناف سینمای ایران به درازا کشید. در شش ماه اخیر که خانه سینما فاقد مدیرعامل بود، مدیرعامل پیشین خانه سینما اسناد مالی را امضاء می‌کرده، تا امور صنف بر روی زمین نماند.
اگرچه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این پیام را دریافت و ابلاغ کرده است؛ اما صدا‌های مخالفی در طرف اوکراینی به گوش می‌رسد تا لحظه تنظیم این گزارش هنوز سخن رسمی‌ای از طرف اوکراینی مبنی بر پذیرش آتش‌بس وجود نداشته است. یک مشاور ارشد رئیس‌جمهور اوکراین و برخی دیگر از مقام‌های سطح بالای این کشور هم به سرعت این پیشنهاد را رد کرده و گفته‌اند تا وقتی نیرو‌های روسیه مناطق اشغالی اوکراین را ترک نکنند، آتش‌بس در کار نخواهد بود.
ورزشگاه معروف 974 قطر قرار است به زودی به اروگوئه منتقل شود تا کمکی برای پذیرش پیشنهاد میزبانی این کشور باشد.
رئیسی در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره استفاده از سعید جلیلی در دولت گفت: من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
ساپینتو به مسئولان باشگاه پیشنهاد داد که مبلغ مورد نظر را در تهران دریافت و همین مبلغ را در پرتغال به حساب سانتاکلارا واریز کند، اما مورد پذیرش قرار نگرفت.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به پیشنهاد مدیران باشگاه ون پارس برای پذیرش سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه جواب رد داد.
بر اساس گزارشها تاریخ نهایی اعلام شده از طرف منچستریونایتد به بارسلونا برای پذیرش پیشنهاد انتقال فرانکی دی‌یونگ منقضی شده و انتقال ستاره هلندی به باشگاه انگلیسی منتفی است.
ادعای وزارت امورخارجه آمریکا درخصوص این که ایران موضوعات فرا برجامی را مطرح می‌کند، درحالی مطرح می شود که وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه از موضع اتحادیه اروپا در تعیین تکلیف برای طرف های مذاکرات وین در پذیرش متن پیشنهادی یا قبول شکست مذاکرات به شدت انتقاد کرد.
با صلاحدید کادر پزشکی و پزشکان متخصص، یحیی گل‌محمدی امروز را باید در منزل استراحت کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ