زیدآبادی نوشت: اگر مقصود چینی‌ها از طرح خود، لغو فوری تحریم‌ها و اعلام‌آتش‌بس در نخستین گام باشد، طبیعی است که علاوه بر متحدان غربی، دولت زلنسکی نیز به آن تن در نخواهد داد، زیرا چنین اقدامی دست روسیه را برای تقویت نظامی و اقتصادی خود برای تحکیم و تثبیت اشغال بخش‌های بزرگی از خاک اوکراین باز می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آپشن «رضایت مدیرعامل» از قراردادهای پرسپولیس حذف شد
بعد از دو سال سکوت سرمربی تیم ملی زنان در خصوص حواشی این تیم، مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" پاسخ انتقادات علیه خودش را داد.
نماینده چابهار گفت: از رئیس دولت انتظار داشتیم که برنامه هفتم را با استفاده از اعداد و ارقام برای نمایندگان تشریح و اعلام کند که در چه شرایطی قرار داریم و در بازه زمانی ۵ ساله قرار است با توجه به شاخص‌ها و آمار‌ها به کجا برسیم. ما می‌دانیم که مشکلات جدی در برنامه هفتم وجود دارد؛ مثلا مباحث محیط‌زیست، بیابان‌زدایی و منابع طبیعی مهم هستند، اما مغفول مانده‌اند.
در روز‌های اخیر هم زمان با یک سالگی جراحی اقتصادی دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، وزیر رفاه و معاون رئیس جمهور، از افزایش مبلغ یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۸۰ هزار تومان با یک شرط خبر داده اند..
اجساد رضا ضیایی متخصص گوش و حلق و بینی و دکتر مینو که اقتصاددان و فعال در جمعیت‌های انسان‌دوستانه ایران و جهان بود، بعد از شناسایی عاملان جنایت در شهریار کشف شد.
در پی طرح سوالات مشابه و پرتکرار مشتریان برای ثبت‌نام خودروهای فروش رفته در طرح فروش سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو، گروه صنعتی ایران‌خودرو پاسخ‌ این سوالات را منتشر کرد.
علی فتح‌الله امشب و در راستای مشکلات باشگاه استقلال و حذف از آسیا به برنامه فوتبال برتر می‌رود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.
شرکت‌های دولتی از تیررس نظارتی مجلس به دور هستند و همین موضوع هم سبب شده است که فساد و مشکلات عدیده‌ای به وجود بیاورند. در قانون بودجه ۱۴۰۱ حکمی برای شفافیت صورت مالی شرکت‌های دولتی اضافه شد، ولی این حکم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف شد.
هلن عصمت پناه گفت: با هر اتفاقی یک واکنش هیجانی در بین سهامداران دیده می شود و این بی اعتمادی به ترس در بین مردم تبدیل شده است.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد. گفتنی است عرضه خودرو در بورس کالا با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای عالی بورس در جلسه این شورا در تیر ماه سال جاری، وارد فاز جدیدی شده بود.
صورتهای مالی باشگاه پرسپولیس با سوالات و نقاط ابهام نسبتا زیادی همراه شده است.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به برخی شایعات و ابهامات مطرح شده درباه خودکشی یکی از دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد: دانشجوی متوفی این دانشگاه به هیچ وجه فرد سیاسی نبوده و از امکانات خوابگاهی دانشجویی نیز بهره‌مند بوده است.
اطلاعات اولیه حالا با تردید‌های جدی مواجه شده است چراکه فیلمی منتشر شده که ادعا شده مربوط به لحظه مواجهه چوپان با یوز‌ها در منطقه حفاظت شده است، اما به جهاتی عجیب و سوال برانگیز به نظر می‌رسد تا جایی که فرضیه ساختگی بودن آن هم مطرح شده است. فیلمی که در آن صدای چوپان قصه به گوش می‌رسد که با اولین مواجهه با توله یوز‌ها تاکید می‌کند که هر دو ماده هستند!
یکی از ابهامات بزرگ در ترکیب تیم ملی حضور احمد نوراللهی در ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس است.
در میان انتظار خبرنگاران و اهالی فوتبال، نشست خبری کارلوس کی‌روش برای اعلام فهرست تیم‌ملی لغو شد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: عمده سوالات و ابهامات دانش آموزان در ماه‌های اخیر در مورد فلسفه حجاب،  علت گشت ارشاد و آزادی بود.
اگر یک زامبی در زمین کم‌عمق‌تر زنده شود و یا درون یک تابوت نه چندان محکم قرار داشته باشد یا تنها درون یک کفن باشد شانس بیرون آمدن را خواهد داشت به خصوص زمانی که قبر تازه بوده و خاک قسمت بالایی خشک و نرم است.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی از بررسی ابهامات بودجه‌ای بورس در کمیته‌ای مشترک خبر داد و گفت: در خصوص عرضه خودروهای پرتیراژ در بورس کالا اقداماتی در جریان است.
میخائیل اولیانوف نوشت: واضح است که ایران خلأ‌ها و ابهامات را نخواهد پذیرفت. من مطمئن نیستم که اتحادیه اروپا فراموش کرده باشد که چه کسی مسئول وضعیت فعلی است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
دو نهاد بین المللی فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران خواستار توضیح در مورد دخالت شخص ثالث در اتفاقات این رشته شد.
چندی پیش مقرر شد ایران و روسیه روابط تجاری خود را به صورت روبلی_ ریالی انجام دهند؛ مساله ای که اگرچه منجر به کاهش اثربخشی دلار در اقتصاد می‌شود اما انتقاداتی را نیز به دنبال داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ