مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان برای پایان همکاری با فیروز کریمی به توافق رسیدند تا حضور این مربی در ادبیات لیگ برتر بیش از چند هفته به طول نینجامد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پیکان در شرایطی به مصاف تیم گل گهر خواهد رفت که عملکرد قابل توجهی در مصاف با نساجی مازندران داشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
با وجود برد پرگل برابر تراکتور مدیرعامل سپاهان در پایان بازی اعتراضش را گوش داوران مسابقه رساند.
استقلال و پیکان امروز طی یک بازی دوستانه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفته اند.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ۱۰ باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
بردیا سعادت در این دیدار که در آمریکا برگزار شد، 17 امتیاز برای ایران به دست آورد و خسوس هررا نیز 28 امتیاز برای کوبا کسب کرد.
قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با یک ایده خاص از سوی سازمان لیگ اجرا می شود.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
ساختمان یخچال‌ها شامل زمینی وسیع با دیواری شرقی - غربی و چینه‌ای و بسیار بلند بود، چالی در زمین به‌صورت استخر می‌کندند و در کنار آن انباری در عمق زمین می‌ساختند. دسته‌ای از این انبار‌ها مسقف و برخی بدون سقف بود. برای رسیدن به درانبار، چند پله (متناسب با عمق انبار) پایین می‌رفتند.
مدافع موفق پرسپولیس اکنون در فینال کافا به دنبال جامی دیگر برای پایان دادن به فصل درخشان خود است.
آبی‌های خوزستانی بعد از شکست عجیب هفته گذشته، اینبار مقابل دیگر قعرنشین جدول غافلگیر نشدند و با سه امتیاز کار را به پایان رساندند.
یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویندوز توسط کارآموزی به نام وز چری نوشته شد. چری در اینباره گفته: «این بازی را وقتی کارآموز مایکروسافت بودم، خارج ساعات کاری ام در تابستان سال ۱۹۸۸ برای ویندوز ۲.۱ نوشتم. آن زمان دانشجو بودم و به جای درس خواندن برای امتحانات پایان ترم روی یک کامپیوتر مک پاسور بازی می‌کردم و می‌خواستم یک نسخه از آن را برای خودم روی ویندوز هم داشته باشم.»
یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در گفتگوی دوباره‌ای که بعد از جنجال‌های دیدار اخیر خود داشتند، در فضای دوستانه به طور کامل به ماجرای گذشته پایان دادند.
بعد از پایان طلسم گلزنی در پرسپولیس، اکنون مهاجم جوان سرخ‌ها از بالاترین انگیزه برای تکرار موفقیت خود اینبار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم برخوردار است.
این دومین مصدومیت شدید کریستوفر کنت در فولاد بود اما این‌بار او تا پایان ۹۰ دقیقه در زمین ایستادگی کرد.
آنچه بیش از همه مورد توجه کارشناسان و مقام‌های ایران قرار داشت بیانیه مشترکی بود که در پایان نشست سران عربستان و چین در ریاض صادر شد. حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در اینباره گفت: وزارت امورخارجه ایران از رئیس جمهور چین بپرسد آیا امضای شما پای بیانیه یاد شده نشانه آن نیست که حاکمیت چین بر تایوان را هم قابل مناقشه می‌دانید؟!
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
پرسپولیس اینبار نگرانی بزرگی بابت عدم حضور بازیکنان خارجی‌اش نداشت و هر سه بازیکن این تیم طبق زمان بندی در تهران و تمرینات حاضر شدند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی با سرمایه در گردشی که در اختیار دارند کالا تولید کرده و آن را در انبار نگهداری می‌کنند، اما مشتری ندارند چرا که کالای آن‌ها به دلیل کیفیت پایین مشتری ندارد.
محمد مهاجری گفت: در منصفانه‌ترین داوری، نمره تدبیر دولت در تدارک اربعین خیلی پایین و نزدیک به صفر است. این‌بار دولت، با کسانی بد کرد که پایگاه رای آقای رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ بودند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش به‌طور کامل خاموش شده و لکه‌گیری نیز به پایان رسیده است.
به نظر می‌رسد اینبار باشگاه پرسپولیس موفق شده توافق نهایی با گزینه مدنظر گل محمدی را برای حضور در خط حمله صورت دهد.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۷ خردادماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد از ۲۵۵ به ۲۵۳ شهرستان کاهش یافته و به همین تناسب، شمار شهر‌های آبی از ۱۹۳ به ۱۹۵ شهرستان افزایش یافته است. تغییراتی که سهم آبی را در نقشه بیش از پیش کرده و آبی‌ترین وضعیت کرونایی کشورمان را رقم زده است.
فرانسه در دو دیدار قبلی‌اش مقابل اتریش و کرواسی دو تساوی 1-1 بدست آورده بود و با شکست در این مسابقه دو امتیازی باقی ماند تا در پایان روز چهارم مسابقات مرحله گروهی، در قعر گروه اول بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ