فرانسه در دو دیدار قبلی‌اش مقابل اتریش و کرواسی دو تساوی 1-1 بدست آورده بود و با شکست در این مسابقه دو امتیازی باقی ماند تا در پایان روز چهارم مسابقات مرحله گروهی، در قعر گروه اول بایستد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرف‌های امروز امباپه در مصاحبه با فرانس فوتبال، خشم شدید مدیریت و برخی بازیکنان پی اس جی را به همراه داشت.
چند روز پس از سرکوب اعتراضات سراسری فرانسه، تظاهرات برنامه‏ریزی شده امروز علیه نژادپرستی در ساختارِ پلیس که قرار بود در پاریس صورت بگیرد، ممنوع اعلام شد.
کشیده شدن اعتراضات فرانسه به بلژیک و سوئیس و همچنین اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.
پاریس و چند شهر دیگر فرانسه برای چهارمین شب متوالی در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، صحنه خشونت و ناآرامی بود.
اعتراضات سراسری مردم فرانسه در واکنش به  کشتن بی‌‏رحمانه یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس همچنان ادامه دارد و مقامات فرانسوی هم می‌گویند با قدرت با این اعترضات مقابله خواهند کرد.
در فرانسه به صورتحساب های مالی پی اس جی با وجود ضرر 369 میلیون یورویی چراغ سبز نشان دادند و پاریسی ها مشکلی از لحاظ فرپلی مالی نخواهند داشت.
نشریه ال پائیس معتقد است رئیس جمهور فرانسه این بار نمی تواند رویای کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال را خراب کند.
کیلیان امباپه با 29 گل زده آقای گل این فصل لیگ یک فرانسه شد و به رکورد تاریخی اسطوره فوتبال فرانسه ژان پی‌یر پاپن رسید.
اعتراض به حضور آوارگان سوری در لبنان به لبنانی های مقیم فرانسه هم رسیده است.
معروف‌ترین بستنی‌فروش شهر تهران در آن زمان فردی به نام «ممد ریش» بود که بستنی خامه‌دار مخصوصی درست می‌کرد و کم‌کم سر وکله بستنی‌فروشی‌های دوره‌گرد در تهران پیدا شد که بستنی را با نانی مخصوص می‌فروختند. اما بستنی‌فروش مشهور دیگری که شهرتش حتی به شهر‌هایی مانند لس‌آنجلس و پاریس هم رسیده اکبر مشهدی است. او در ۲۰ سالگی با ممد ریش (بستنی‌فروش مشهور) آشنا شد و از طریق آشنایان او توانست به آشپزخانه دربار مظفرالدین شاه راه پیدا کند و تا آخر دوره قاجاریه در دربار بستنی سرو می‌کرد.
معترضان مردمی در پاریس با برگزاری تظاهرات صلح، خواستار خروج فرانسه از ناتو و همچنین توقف ارسال تسلیحات به اوکراین شدند.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز در بیانیه ای خطاب به شهروندانش هشدار داد: شهروندان فرانسه بی درنگ بلاروس را ترک کنند.
کارکنان فرودگاه پاریس در اعتراض به طرح اصلاحات بازنشستگی در ۳۱ ژانویه دست به اعتصاب خواهند زد.
پاتریس اورا معتقد است در تیم ملی فرانسه از کریم بنزما حمایت نشد چون برخی ملی‌پوشان به او حسادت می‌کردند.
در نامه آمده است: حداقلی‌ترین خواسته دانشجویان ایرانی از دستگاه دیپلماسی برای واکنش به این سوءاستفاده مهوع دولت فرانسه از اصل آزادی بیان و مواجهه دوگانه مقامات پاریس با آن، ابطال استوارنامه و اخراج سفیر این کشور، آقای نیکولارش از خاک جمهوری اسلامی ایران، آن هم در سریع‌ترین زمان ممکن است.
وزارت امور خارجه فرانسه: این موسسه یک مرکز فرهنگ و بحث است که در سال ۱۹۸۳ با ادغام هیئت باستان‌شناسی فرانسه در ایران، که خود در سال ۱۸۹۷ تاسیس شده بود و موسسه فرانسوی مطالعات ایرانی در تهران، که در سال ۱۹۴۷ توسط هانری کوربین تأسیس شده، ایجاد شد.
دروازه‌بان کنگویی-فرانسوی تیم لانس در لحظات پایانی بازی با پاریس حرکتی را اجرا کرد که همه را به یاد احمدرضا عابدزاده انداخت.
بنا به اعلام دادستانی پاریس، ضارب حادثه تروریستی اخیر در این شهر قصد هدف قرار دادن و کشتن خارجی های مقیم پاریس را داشته است.
پس از آغاز اعتراضات امروز در شهر پاریس در محکومیت کشتار ۳ نفر در حمله مسلحانه روز گذشته، پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور با معترضان برخورد کرد.
وزیر دفاع فرانسه گفت که این کشور و متحدانش به دنبال راهکار سیاسی و مسالمت آمیز برای پایان دادن به نزاع در اوکراین هستند.
امشب در دیدار مقابل بار دیگر ثابت شد که پاری سن ژرمن علاوه بر متول‌ترین، بدشانس ترین تیم فرانسه هم هست.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه امروز تصریح کرد: گذشته استعماری فرانسه باعث اتهام زنی‌های پاریس به سایر کشورها است.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۷ خردادماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد از ۲۵۵ به ۲۵۳ شهرستان کاهش یافته و به همین تناسب، شمار شهر‌های آبی از ۱۹۳ به ۱۹۵ شهرستان افزایش یافته است. تغییراتی که سهم آبی را در نقشه بیش از پیش کرده و آبی‌ترین وضعیت کرونایی کشورمان را رقم زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ