والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ۱۰ باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
شهردار منطقه یک تهران: هنوز جریمه خشک کردن عمدی درختان در خیابان ولیعصر (عج) پرداخت نشده است. ما هم برای مالک پایان کار و مجوز انشعابات را صادر نکرده‌ایم.
جدایی عثمان دمبله از بارسا شوک بزرگی به خصوص برای ژاوی است. بازیکنی در آستانه جدایی قرار دارد که به لطف ژاوی توانسته بود اعاده حیثیت کند.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ده باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
بردیا سعادت در این دیدار که در آمریکا برگزار شد، 17 امتیاز برای ایران به دست آورد و خسوس هررا نیز 28 امتیاز برای کوبا کسب کرد.
آنچه مسلم است این که شهریار علاقه‌ای بی حد و حصر به ثریا – که در اشعارش از او با نام پری یاد می‌کند – داشته و قصد داشته پس از پایان تحصیل او را به همسری خود درآورد. موضوعی که پدر و مادر ثریا نیز از آن مطلع بوده‌اند.»
ماجراجویی 9 ساله لستر در لیگ برتر انگلیس پایان دراماتیکی داشت و این تیم با وجود برد 2 بر یک مقابل وستهم به چمپیونشیپ (دسته دوم) سقوط کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با سویا به جدایی احتمالی سه بازیکن تیمش واکنش نشان داد.
بعد از انصراف تیم سریک برای ادامه حضور در لیگ والیبال زنان، حالا هراز آمل هم رسما از فروش امتیاز لیگ برتری خود و عدم حضور در فصل آتی لیگ والیبال مردان خبر داد.
شاید اگر تاد بولی، مالک چلسی، توماس توخل را از چلسی نمی‌کرد، بایرن مونیخ این چنین در آستانه یک فصل بدون جام قرار نمی‌گرفت.
شهداب ایران در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه سه بر یک مغلوب نماینده ژاپن شد.
روز پایانی لیگ برای آقای گل لیگ برتر غم‌انگیز بود.
تیمو هورن، پس از 21 سال حضور در کلن، در پایان فصل این تیم را ترک می کند.
بازگشت دیه‌گو کاستا به لیگ برتر اتفاق مثبتی برای این مهاجم برزیلی-اسپانیایی نبود و او که اصلا آمار خوبی در فصل جاری نداشت، روز گذشته به شدت مصدوم شد و به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست می‌بدهد.
تورنتو رپترز بامداد امروز برابر میلواکی باکس و در حالی که در 46 ثانیه پایانی توانسته بود یازده امتیاز کسب کند و بازی را به وقت اضافه بکشاند، در نهایت شکست خورد.
ریو فردیناند معتقد است انتقال کریستیانو رونالدو به النصر به یک دوره ناراحتی طولانی برای برنده 5 توپ طلا پایان داد.
خانواده اسطوره برزیلی ویدئویی را منتشر کردند که در آن مشاهده می کنید که چگونه وضعیت سلامتی پله وخیم تر شده است.
به‌دنبال درگیری‌ها در فرانسه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، یک نوجوان ۱۴ ساله جان خود را از دست داد.
گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، وداعی ناخوشایند با جام جهانی 2022 داشت.
مراسم خداحافظی جرارد پیکه شب گذشته به شکلی ساده و بدون زرق و برق برگزار شد. پیکه به هواداران وعده بازگشت داد و همه می دانند که او صندلی ریاست خوان لاپورتا را نشانه گرفته است.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ