سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش به‌طور کامل خاموش شده و لکه‌گیری نیز به پایان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش‌سوزی طبقه فوقانی یک واحد تجاری ۱۶ طبقه در چهار راه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.
بر خلاف دیگر مار‌ها که معمولا یک شیوه برای شکار طعمه دارند و بار‌ها تکرارش می‌کنند، شاه کبری برای طعمه‌های گوناگون شیوه‌های حمله متفاوتی دارد.
رویداد «تحلیل متن زبان فارسی در شبکه‌های اجتماعی» با هدف ارتقا خط و زبان فارسی در فضای مجازی به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مهر ماه برگزار خواهد شد.
کمبود آب را نمی‌توان به تنهایی با یک نوع فناوری مهار کرد. روش‌های متعددی مانند استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی یا الگوریتم‌ها وجود دارد که مزایای گسترده‌ای برای مدیریت آب به ارمغان می‌آورد.
همسر مائوریسیو پوچتینو در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد در لندن است و به این ترتیب، مهر تاییدی بر مقصد بعدی شوهرش زد: چلسی.
ملکی با بیان اینکه شعله‌های آتش به قسمت حیاط این کارخانه سرایت کرد، افزود: آتش‌نشانان مشغول مهار این آتش‌سوزی گسترده هستند و به نظر می‌رسد عملیات مهار آتش ساعت‌ها طول بکشد.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
تصویری از حضور محمدعلی زم، روحانی مشهور و پدر روح الله زم با کت و شلوار در مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. بر اساس تصویری که خبرگزاری مهر منتشر کرده فردی که در سمت راست تصویر عینک دودی بر چشم دارد، محمدعلی زم است.
کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر عربستانی در حال بازی فوتبال با نوه اش منتشر کردند. در این ویدئو شاهزاده ولید بن طلال توپ را به سمت شوت زد و نوه او موفق شد توپ را مهار کند. در ادامه شاهزاده پس از به ثمر رساندن اولین گل به نوه اش که نقش دروازه بان را بازی می‌کند، جشن گرفت.
مار درختی بهشتی که در جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کنند، بعد از اینکه خود را از شاخه‌های درختان پرتاب می‌کنند، بدن خود را صاف می‌کنند تا بیشتر آیرودینامیک شوند.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
مار مامبا متعلق به خانواده کبرا است و با سه گونه دیگر از خانواده خود تفاوت دارد: مامبای غربی، مامبای سبز و مامبای جیمسون. این سه مورد به رنگ سبز روشن هستند و بیشتر روی شاخه‌های درخت زندگی می‌کنند، در حالی که سم آن‌ها به همان اندازه قوی است، ولی آن‌ها ترسوتر از مامبای سیاه هستند و شهرت مرگبار مشابهی با خویشاوند خطرناک خود ندارند.
ماجرای حسین ماهینی، ولی تنها اتفاق آن روزِ به‌خصوص نبود، چون شایعه شد یک روز قبل از تقابل با تراکتور، کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مرتضی پور‌علی‌گنجی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
قسمت‌هایی از دریای خزر از سمت روسیه به دلیل شدت هوای سرد غیرعادی، امسال تا حدی یخ زد. کاربران روسی در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که چنین پدیده‌ای از دریای خزر را تا به حال ندیده‌اند./مهر
Chrysopelea paradisi یا همان مار درختی بهشتی که در جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کنند، بعد از اینکه خود را از شاخه‌های درختان پرتاب می‌کنند، بدن خود را صاف می‌کنند تا بیشتر آیرودینامیک شوند، سپس با یک الگوی خاص موجی ایجاد می‌کنند و می‌توانند در یک پرواز تا ۲۵ متر اوج بگیرند.
اکثر مردم عادت دارند، به محض این‌که صبح از خواب بیدار می‌شوند، با روشن کردن تلفن همراه خود به شبکه‌های اجتماعی سر بزنند تا بدانند که دنیا در جریان خواب آن‌ها از مدار خارج شده یا خیر! نکتۀ منفی این امر این است که صبح زود مغز و ذهن شما مورد حملۀ انواع اخبار منفی، تبلیغات و پیام‌های آزاردهنده قرار می‌گیرد که می‌تواند کل روز شما را تحت تأثیر قرار دهد.
تصویری از حضور همکلاسی‌های کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌ای بر سر مزارش که در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است.
شرکت میهن که گفته می شود خرید محصولاتش از سوی مردم تحریم شده است در ویدیویی جنجالی که در شبکه های اجتماعی وایرال شده است سعی کرده است این تحریم را بشکند. خبری از ۱۸ مهر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر همکاری کامیون‌های باری شرکت میهن با نیرو‌های امنیتی منتشر شد. در این اخبار ادعا شده بود که شرکت میهن نیرو‌های امنیتی را در کامیون‌های باری این شرکت مستقر و جابجا کرده است.
خبری از ۱۸ مهر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر همکاری کامیون‌های باری شرکت میهن با نیرو‌های امنیتی منتشر شد. در این اخبار ادعا شده بود که شرکت میهن نیرو‌های امنیتی را در کامیون‌های باری این شرکت مستقر و جابجا کرده است. در این ویدئو کارکنان این شرکت با مردم درباره این ماجرا صحبت می‌کنند.
علیرغم برخی تجمعات پراکنده در برخی از نقاط شهر تهران و فراخوان‌های متعدد شبکه‌های معاند و ضدانقلاب؛ تهران در امنیت و آرامش کامل بسر می‌برد.
وزیر امور خارجه اقدام کشور‌های غربی در توسل به شیوه‌های گوناگون برای مداخله در امور داخلی کشور‌ها از جمله ایران و کوبا به بهانه‌های مختلف و تحریک احساسات مردم را محکوم کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مهارت لازم را در مهار و مقابله با این‌گونه مداخله‌گری خارجی و سوءاستفاده از احساسات مردمی دارد.
جنگل‌ها و مراتع شهرستان گچساران و باشت از روز گذشته تاکنون طعمه حریق شده و به دلیل وزش شدید باد لحظه به لحظه شعله‌های آتش فوران می‌کند و تلاش جنگلبانان، محیط بانان، نیرو‌های بسیجی و مردمی برای مهار، تاکنون به جایی نرسیده است.
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ