استقلال و پیکان امروز طی یک بازی دوستانه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود برد پرگل برابر تراکتور مدیرعامل سپاهان در پایان بازی اعتراضش را گوش داوران مسابقه رساند.
تیم ملی والیبال آمریکا در ست سوم بازی موفق شد ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد تا این بازی در کل ۳ بر صفر به سود آمریکا شود.
دو ستاره بوشهری تیم ملی فوتبال در بازی دیروز با افغانستان نمایش خوبی داشتند.
زیدآبادی گفت: هرچند لاریجانی امروز قدرت مستقیم ندارد، ولی آن‌قدر هم از محوریت قدرت دور نیست که برای جریان‌های تندرو خطری به شمار نیاید.
در جریان بازی تیم فوتبال زوریخ با بازل سوئیس ، بازیکن بازل در اقدامی خشونت‌آمیز در دقیقه ۹۰+۱۲ با سر به سینه بازیکن زوریخ ضربه زد و اخراج شد.
مجیدی بازهم بازی برده را باخت؛ اینبار به یک پرسپولیسی!
مهاجم ازبکستانی پیکان در جریان یک بازی دوستانه دو بار دروازه حریف را باز کرد.
مازیار زارع و ابراهیم اشکش چند روز پس از دیدار هفته پانزدهم، اینبار شاگردانشان را در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم می‎فرستند.
دومین بازی بدون مهاجمان خارجی برای یحیی گل محمدی و او اینبار امیدوار است با برتری برابر پیکان، جایگاه تیمش در صدر بیش از این به خطر نیفتد.
پیکان در شرایطی مقابل تراکتور در هفته دوازدهم بازنده شد که این تیم دچار بدشانسی های زیادی در طول بازی شد.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض کند و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ نماید؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند اما FIVB ، هیچ شباهتی به FIFA ندارد
آرژانتینی‌ها که در اولین بازی جام برابر یک تیم آسیایی (عربستان) غافلگیر شدند، نمی‌خواهند اینبار برابر استرالیا این اشتباه غیرقابل جبران را تکرار کنند.
یکی از نکات جالب توجه بازی کرواسی و بلژیک تقابل لوکا مودریچ و تیبو کورتوا است.
در ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال پایه ایران حالا یک جنجال دیگر اینبار در لیگ امیدها و در شهر اراک رخ داده است.
از زمانی که میکل آرتتا هدایت توپچی ها را برعهده گرفته، بازیکنانِ جوان آرسنال را متحول کرده و بهترین بازی ممکن را از آنها می گیرد.
از زمانی که میکل آرتتا هدایت توپچی ها را برعهده گرفته، بازیکنانِ جوان آرسنال را متحول کرده و بهترین بازی ممکن را از آنها می گیرد.
شاگردان فراز کمالوند سرانجام پس از چند هفته بار دیگر موفق به کسب پیروزی شدند و اینبار پس از سایپا و ون‌پارس موفق به شکست شمس‌آذر قزوین شدند.
فرهاد مجیدی در حین بازی معتقد بود داور باید پنالتی به نفع اتحاد کلباء می گرفت برای اینکه ثابت کند با نشان دادن فیلم صحنه بازی به کمک داور خواست رای داور زمین را تغییر دهد.
امیر حسین حسین زاده بعد از گلزنی به تیم سنت ترویدن اینبار در بازی با کورتریک در ترکیب ثابت تیم شارلروا به میدان آمد و پاس گل داد.
زننده آخرین گل پرسپولیس به سپاهان بعد از چند بازی نیمکت نشینی بار دیگر در ترکیب اصلی به کار گرفته شد.
کارلوس کی روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داده است و از این پس تیم ملی با یک مهاجم بازی خواهد کرد؛ سردار آزمون یا مهدی طارمی.
کارلوس کی روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داده است و از این پس تیم ملی با یک مهاجم بازی خواهد کرد؛ سردار آزمون یا مهدی طارمی.
مهاجم گابنی گل گهر سیرجان بعد از دریافت مجوز بازی خود در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت.
توماس توخل، سرمربی چلسی بعد از شکست تیمش مقابل لیدز بر خلاف بازی قبلی با تاتنهام، با سرمربی حریف سرد و بی‌اعتنا دست داد و از مقابل او گذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ