امام جمعه موقت تهران گفت: سمت‌های کلیدی در کشور را باید به دست کسانی بسپاریم که امین باشند، حقوق مردم را پاس دارند و دغدغه مدیریت منابع کشور را داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی از خانواده ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌های زیادی به دنبال داشته؛ چون اکثر اعضای این خانواده عهده‌دار سمت‌های مهمی هستند.
در هفته‌های اخیر اخباری از عزم کاندیداتوری برخی چهره‌های نزدیک به قالیباف در مجلس دوازدهم شنیده می‌شود. کاندیداتوری نمایندگان قالیبافی در مجلس امری حتمی و معمول است، اما این‌بار اسامی از سمت‌های نزدیک به قالیباف در بدنه ساختاری مجلس شنیده می‌شود.
محمود محمودی‌نیا پس از سال‌ها حضور در سمت‌های مدیریتی در فوتبال کرمان، حالا به دنبال بازگشت به لیگ برتر همراه با مسی‌ها است.
گاهی رقابت تیم‌ها در والیبال به قدری نزدیک و پایاپای پیش می‌رود که شاهد ثبت امتیازاتی عجیب در پایان ست هستیم.
دولت طی فرمان منتشرشده در وب‌سایت خود اعلام کرد که این افزایش‌ها شامل افرادی می‌شود که در سمت‌های نظامی هستند، همچنین کارکنان نظامی که طبق قرارداد خدمت سربازی دارند و پرسنل نظامی که به صورت اجباری خدمت می‌کنند.
نادری در نخستین سال پس از بازگشت به آمریکا به استخدام ناسا در آمد؛ جایی که آرزوی بسیاری از ایرانیان به ویژه کودکان و نوجوانان بود و حالا نادری با فعالیت در ناسا تبدیل به یک قهرمان برای آن‌ها شده بود؛ او در مدت ۳۶ سال حضورش در ناسا سمت‌های مختلفی در زمینه‌های فنی و مدیریتی بر عهده گرفت.
مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اختلاف این قهرمانی فقط دو امتیاز و یک شوت بود. به همین دلیل چیزی از ارزش‌های تیم خوب کاله کم نمی‌شود.
سیاهکلی درباره اینکه گفته می‌شود گزینه‌های پیشنهادی برای امر وزارت در وزارتخانه‌هایی که باید برای‌شان وزیر معرفی شود از داخل خود دولت هستند و به نوعی این تلقی به وجود می‌آید که افراد در این دولت در سمت‌های مختلف جابجا می‌شوند و مهره‌ها می‌چرخند، بیان کرد: دولت مهره‌ها را می‌چرخاند و این بسیار بد است، کشور را با ۱۰ نفر که نمی‌شود اداره کرد، از همه نیرو‌ها باید در اداره کشور استفاده کرد.
رسم ویژه‌ای که در عهد قدیم انجام می‌شده و امروز فقط نامی از آن برده می‌شود، سنت «کلوخ‌اندازان» است. این کار را در روز‌های پایانی‌ماه شعبان انجام می‌دادند؛ پرتاب کلوخ به نیت بخشیده شدن گناهانشان.
دروازه‌بان آلومینیوم علی‌رغم تلاش زیاد مقابل استقلال دروازه خود را باز شده دید.
برنامه جنجالی شب گذشته فوتبال برتر بی‌تردید از سمت‌های مختلف بدون واکنش نخواهد ماند.
گزارش ناظر از سوت‌های اشتباه علیه پرسپولیس
علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت آبادان، پس از شکست برابر استقلال نسبت به عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد.
اولین تغییراتی که بعد از حذف زودهنگام آلمان از جام جهانی قطر انتظار می‌رفت در فوتبال این کشور رخ داد و اولیور بیرهوف از کلیه سمت‌های خود در تیم ملی و فدراسیون آلمان کناره‌گیری کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: بسیاری از مشکلات امروز و اعتراضاتی که مطرح است، به فاصله ما از شایسته‌سالاری بازمی‌گردد.
کمیته داوران: سوت‌های حاج‌ملک صحیح بود
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: برای کنترل و جمع‌آوری موش‌ها طرح‌های مختلفی را در مناطق برای اجرا گذاشته‌ایم و اکیپ‌های پشتیبان توسط اداره پسماند هم برای اجرا و هم برای بحث آموزش به مناطق اعزام می‌شوند. همچنین اکیپ‌های ثابتی هم در همه مناطق برای کنترل جوندگان و مبارزه با موش وجود دارد که در قرارداد‌های پیمانکاران خدمات شهری دیده شده است.
صبح یکشنبه سی‌ام مرداد سال جاری در خیابان ایران‌زمین شهرک غرب قتلی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده می‌شود. بعد از حضور ماموران مشخص می‌شود دکتر علی محفوظی، متخصص بیهوشی و رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی کشور که سمت‌های دیگری مانند معاونت وزارت بهداشت را در سال‌ها قبل به‌عهده داشت، هنگامی که در بیرون از منزل منتظر راننده شخصی خود بوده تا به محل کارش برود، به ضرب گلوله فردی ناشناس به قتل می‌رسد.
این نخستین بار نیست که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰، شایعاتی در مورد انتصاب علی لاریجانی به سمت‌های مختلف مطرح می‌شود. پیش از این هم خبرهایی مبنی بر ریاست او بر هیات امنای دانشگاه آزاد و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح بود که این خبرها هم پس از مدتی تکذیب شد.
مدافع صنعت نفت آبادان می گوید اگر آنها کمی خوش شانس بودند، می توانستند از پرسپولیس یک امتیاز را بگیرند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی فعالیت در سمت‌های عضو هیئت مدیره یا عضو هیئت عامل ، بدون داشتن تأییدیه صلاحیت عمومی و حرفه‌ای از بانک مرکزی را ممنوع و برای آن مجازات نقدی تعیین کردند.
سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
وزیر کشور در دیدار مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با استخدام اهل‌تسنن در سمت‌های مناسب موافقت کرد.
یکی از مهمترین سمت‌های سیاسی در هر دولتی، سمت معاون سیاسی وزیر کشور بوده که به جهت شرح وظایف و ماموریت‌های قانونی که برای آن تعیین شده، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین، همه دولت‌ها سعی داشته اند از افرادی در این سمت استفاده کنند که قابلیت‌های زیادی داشته و همچنین در حداکثر هماهنگی با سیاست‌های دولت باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ