معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: برای کنترل و جمع‌آوری موش‌ها طرح‌های مختلفی را در مناطق برای اجرا گذاشته‌ایم و اکیپ‌های پشتیبان توسط اداره پسماند هم برای اجرا و هم برای بحث آموزش به مناطق اعزام می‌شوند. همچنین اکیپ‌های ثابتی هم در همه مناطق برای کنترل جوندگان و مبارزه با موش وجود دارد که در قرارداد‌های پیمانکاران خدمات شهری دیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
محققان نشان دادند که آنتی‌بادی‌های موجود در بدن آلپاکا (یک نوع لاما) می‌تواند برای مقابله با سرطان استفاده شود.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه اربعین، مسائل ما را حل می‌کند، گفت: در این ایام از نرم افزارهای فناورانه در حوزه حمل ونقل استفاده خواهد شد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد، کاهش استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسانی که بیش‌از حد به آن وابسته هستند می‌تواند به بهبود سلامت روان افراد مبتلا به افسردگی کمک کند.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
ذرت‌های دامی ارز یارانه‌ای دارند و سایر ذرت‌ها از جمله ذرت‌های مصرفی صنایع غذایی از این موهبت محروم هستند از این رو ذرت‌های دامی در شبکه توزیع دارای نشتی بوده و سر از صنایع غذایی درمی‌آورند.
دادستان کل کشور گفت: از همه اختیارات دادستان‌های کل سراسر کشور جهت تأمین آزادی‌های مشروع جامعه استفاده خواهم کرد.
یک کارشناس مسکن در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی در صنعت ساختمان سازی گفت: باید در بحث صرفه جویی در مصرف انرژی ۵۰ درصد صرفه جویی از طریق استفاده از تأسیسات ساختمانی جدید را به کار بگیریم.
وزارت دادگستری آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا با هدف جلوگیری از افشای جزئیات «حساس» جلسات دادرسی رئیس جمهور سابق این کشور، علیه او دستور محدودیت استفاده از فضای مجازی صادر کند.
ستاد حقوق بشر طی اعلامیه ای اعلام کرد: استفاده ابزاری از حقوق بشر به منظور افزایش فشار بر مللِ مستقل، از تبعات نگاه فردگرایانه به انسان و از چالش‌های مهم جهان امروز است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برای خدمت رسانی به هموطنان در مراسم اربعین تصمیم بر آن شد برای پوشش کمبودهای حمل و نقل از ظرفیت تاکسی اینترنتی هم استفاده شود.
مسئولان وزارت ارتباطات بر عدم وجود لیست سفید و سیاه اینترنت تاکید و با بررسی گزارشی درباره اختلال اینترنت عنوان کردند: باید این مساله مشخص شود که کدام بخش اختلال بابت تحریم سایت‌ها است.
پلیس شهر لس آنجلس آمریکا استفاده از سگ های رباتی را آغاز کرد.
برای جوان‌تر شدن تنها استفاده از کرم‌ها و سرم‌های ضدچروک و ماسک‌های صورت کافی نیست. رنگ مو یکی از مواردی است که می‌تواند شما را جوانتر یا پیرتر از سنتان نشان دهد.
سرم‌های ضدپیری پوست در صاف کردن پوست و پیشگیری از چین‌وچروک‌های بیشتر موثرند. در واقع با استفاده از این نوع سرم‌ها، مقدار تولید کلاژن پوست افزایش می‌یابد و از چین‌وچروک روی پوست کم می‌شود.
سیاهکلی درباره اینکه گفته می‌شود گزینه‌های پیشنهادی برای امر وزارت در وزارتخانه‌هایی که باید برای‌شان وزیر معرفی شود از داخل خود دولت هستند و به نوعی این تلقی به وجود می‌آید که افراد در این دولت در سمت‌های مختلف جابجا می‌شوند و مهره‌ها می‌چرخند، بیان کرد: دولت مهره‌ها را می‌چرخاند و این بسیار بد است، کشور را با ۱۰ نفر که نمی‌شود اداره کرد، از همه نیرو‌ها باید در اداره کشور استفاده کرد.
سگ‌های وحشی آفریقایی فوق العاده باهوش هستند. با استفاده از تاکتیک‌های هوشمندانه برای شکار استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها از ذهن قوی خود برای محافظت و مراقبت از خانواده استفاده می‌کنند.
شناسایی مار‌های زنگی می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما چندین ویژگی فیزیکی و نشانه‌های رفتاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان مار‌های زنگی را شناسایی کرد. مار‌های زنگی دارای سر‌های مثلثی شکلی هستند که بسیار پهن‌تر از گردن آن‌ها است. آن‌ها همچنین دارای حفره‌های حساس به گرما بین چشم‌ها و سوراخ‌های بینی خود هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا طعمه را پیدا کنند.
هوش مصنوعی با استفاده از یک هدست زیست‌حسگر پیشرفته توانایی آنالیز داده‌های امواج مغزی را داشته و آن‌ها را از قشر بینایی مغز فرد به سگ رباتی منتقل می‌کند.
سیروس در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه بابک را به باغی در شهریار که پانسیون سگ‌های تزئینی بود بردم و در یک لحظه از غفلت او استفاده کردم و با کلتی که از قبل تهیه کرده بودم چند گلوله به سرش زدم و پس از آن هم با کمک یکی از دوستانم جسدش را به باغ متروکه‌ای بردیم و همانجا آتش زدیم.
از طب سوزنی می‌توان برای بیماری‌هایی نیز استفاده کرد که روش درمانی دیگری ندارند. این مورد برای شیائومی، یک لابرادور نر ۱۲ ساله که از فشردگی عصب در قسمت پایین کمر خود رنج می‌برد صورت گرفت.
سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
یکی از مهمترین سمت‌های سیاسی در هر دولتی، سمت معاون سیاسی وزیر کشور بوده که به جهت شرح وظایف و ماموریت‌های قانونی که برای آن تعیین شده، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین، همه دولت‌ها سعی داشته اند از افرادی در این سمت استفاده کنند که قابلیت‌های زیادی داشته و همچنین در حداکثر هماهنگی با سیاست‌های دولت باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ