وزیر کشور در دیدار مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با استخدام اهل‌تسنن در سمت‌های مناسب موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهچراغی در آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ با نظر علما و برخی از مراجع با توجه به خدمات شایسته و کارآمدی در سپاه قم به عنوان استاندار مطرح شد و با موافقت دولت از آن زمان تاکنون به مدت ۲ سال سکان استانداری قم را به عهده داشت.
پیرو سفر اخیر وزیر امور خارجه کشورمان به امارات و موافقت حکام امارات 21 زندانی ایرانی از امارات به کشور بازگشتند.
وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار قم با تبدیل روستای قاهان مرکز بخش قاهان شهرستان جعفرآباد به شهر موافقت کرد.
وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار قم با تبدیل روستای قاهان به شهر موافقت کرد.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه با تجار و بازرگانان ایرانی در سوریه از آمادگی دو کشور برای افزایش پروازهای هفتگی به منظور رونق تجارت تهران و دمشق خبر داد.
محمد نبی حبیبی، شهردار وقت تهران با انتقال وزارت کشور از خیابان بهشت به خیابان فاطمی موافقت کرد، ولی همکاران وی با این تغییر مکان، مخالف بودند. ایشان پذیرفتند، ولی همکارانشان قبول نمی‌کردند و مقاومت‌هایی صورت گرفت. وقتی ما فشار آوردیم و وزارت کشور به خیابان فاطمی انتقال یافت در روزنامه‌ها علیه من مقاله نوشتند و بیان کردند که وزیر کشور خانه اش این قدر بزرگ است که هلی کوپتر در آن می‌نشیند، چون روی ساختمان فعلی وزارت کشور هلی کوپتر نیز می‌تواند بنشیند و وزیر کشور می‌خواهد با هلی کوپتر از منزلش به وزارتخانه برود.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید این کشور با توجه به تسهیل واقعی صادرات محصولات کشاورزی خود، در آینده نسبت به توافق غلات موضع گیری می کند.
مشهد ـ معاون امنیتی وزیر کشور گفت: اراده طرفین بر تسهیل سفر به عتبات عالیات است و عراقی ها قول همکاری در این زمینه به ما داده اند و ما نیز برای سفر زائران عراقی به ایران قول مساعد داده ایم.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
امیر کویت با استعفای نخست وزیر و اعضای کابینه این کشور که روز دوشنبه گذشته تقدیم شده بود، موافقت کرد.
امیر کویت با استعفای نخست وزیر و اعضای کابینه این کشور که روز دوشنبه گذشته تقدیم شده بود، موافقت کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسئول فیلترینگ است که شش عضو از ۱۳ عضو آن از دولت هستند اظهار کرد: تلاش ما این است که سرویس‌هایی که مورد نیاز مردم است که مشکل ویژه‌ای ندارند مثل گوگل پلی که تا شهریور ماه باز بود و استفاده می‌شد و با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت‌هایی روی آن اعمال شد، باز شود.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود، با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند. همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در پی آن، رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد. در پی این ماجرا رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد
علیرضا فخاری با پیشنهاد وزیر کشور و با موافقت هیأت وزیران به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.
با موافقت وزیر جهاد کشاورزی با درخواست سازمان چای کشور، مقرر شد خرید تضمینی برگ سبز چای تا روز ۱۰ آبان سال ۱۴۰۱ تمدید شود.
معاون وزیر کشور گفت: هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایتمندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
وزیر ورزش مصر از آمادگی این کشور برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶ خبر داد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر کشور و رئیس جمهور به صورت شفاهی به ما گفته‌اند که با طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان موافق هستند.
مشاور وزیر کشور عراق اظهار داشت: «برای ورود پاکستانی‌ها و افغانستانی‌های موجود در شلمچه به عراق هماهنگی صورت گرفته است.»
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه این کشور موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.
وزیر خارجه قطر در واکنش به موافقت گروه های چاد برای توقف درگیری ها در این کشور گفت که دوحه از هیچ تلاشی برای تحقق صلح در چاد فروگذار نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ