علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت آبادان، پس از شکست برابر استقلال نسبت به عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشکان خورشیدی داور مازنی دربی که تا لحظه حضور در زمین و پیش از مصدومیت سوت‌های خوبی زد، فصل آینده هم در جمع داوران لیگ برتری حاضر خواهد بود.
مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اختلاف این قهرمانی فقط دو امتیاز و یک شوت بود. به همین دلیل چیزی از ارزش‌های تیم خوب کاله کم نمی‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه ما امروز از مسیر مبتنی بر سنت‌های الهی و فرهنگ استقامت و حرکت مردمی فاصله گرفته‌ایم، در حالی‌که در دوران دفاع مقدس امکانات حداقلی داشتیم ولی خداباوری، عدالت و ایمان حاکم بود؛ امروز در صنعت و اقتصاد مشکل داریم چون از فرهنگ دوران دفاع مقدس دور شدیم و مسیر را درست نمی‌رویم.
سوت‌های تاثیرگذار اشکان خورشیدی و علی صفایی مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
ناپولی در مسابقه خارج از خانه مقابل یوونتوس به سه امتیاز دیگر برای نزدیک شدن به قهرمانی سری آ دست پیدا کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، یه سوت‌های هواداران این باشگاه در دیدار مقابل بایرن مونیخ علیه ژوائو کانسلو واکنش نشان داد.
دروازه‌بان آلومینیوم علی‌رغم تلاش زیاد مقابل استقلال دروازه خود را باز شده دید.
فردین یوسفی می‌‌گوید پیام حیدری در دیدار مقابل پرسپولیس با سوت‌های خود، بازیکنان صنعت نفت را عصبی کرده بود.
گزارش ناظر از سوت‌های اشتباه علیه پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
در طول مسابقه هم آقای ناظمی سوت‌های اشتباه زیادی زد و به نظر من این برد را کاملا به استقلال هدیه دادند. غیرممکن بود که ما امروز بازی را ببریم، چراکه در این صورت تیم استقلال و مدیریت و مربی و همه چیز به هم می‌ریخت
تمام تلاش فعالان محیط‌زیست، شهروندان و برخی مدیران شهری، مقابله با بساز‌وبفروش‌هایی است که برای سود‌های چندصد میلیاردی، درختان و باغات را قربانی ساخت‌وساز‌های بی‌حدوحصر خود کرده‌اند. باغاتی در گذشته‌ای نه‌چندان دور، به برج‌باغ تبدیل شدند و حالا حفظ آن‌ها و درختان از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.
در چند سال گذشته هر وقت بیژن حیدری قضاوت مسابقات استقلال را برعهده داشته، یک جنجال بزرگ ایجاد شده است.
فرزین گروسیان، دروازه‌بان تیم صنعت نفت، از عملکرد بیژن حیدری، داور دیدار با استقلال، انتقاد کرد.
با سوت‌های بی‌نقص و پرچم‌های دقیق، محمدحسین زاهدی فر نقش یک ستاره را در شهرآورد ایفا کرد.
مرادمند، مدافع استقلال، معتقد است داور با سوت‌های مکرر خود تمرکز بازیکنان را برهم زده است‌.
کمیته داوران: سوت‌های حاج‌ملک صحیح بود
مدافع صنعت نفت آبادان می گوید اگر آنها کمی خوش شانس بودند، می توانستند از پرسپولیس یک امتیاز را بگیرند.
بانک‌ها سود‌های هنگفتی از مردم می‌گیرند و نام این کار را جز ربا، چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده، چون بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند؛ لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
مربی تیم فولاد می‌گوید که در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان کم‌ترین حق‌شان سه امتیاز بوده است.
اصفهان- مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص داوری بازی با پرسپولیس گفت:یکسری از سوت‌های داور سخت‌گیرانه بود اما در کل به نظرم داوری بد نبود.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است سوت‌های داور مسابقه در مجموع به ضرر تیمش بوده است.
سازمان بازرسی به دنبال دلایل اختلال در سامانه یکپارچه خودرو، با اشاره به اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌ صراحت از پذیرش مسئولیت در خصوص سامانه یکپارچه فروش خودرو خودداری نموده است، از وزیر صمت توضیح خواست.
دستبند قانون بر دستان قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ