مدافع صنعت نفت آبادان می گوید اگر آنها کمی خوش شانس بودند، می توانستند از پرسپولیس یک امتیاز را بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی با جدیت تمام کارش را در مس رفسنجان جلو می‌برد؛ او مثل همیشه در کنار داشتن ستاره‌ها به بازیکنان جوان و بومی هم اهمیت می‌دهد.
نقدهای زیادی به کمیته داوران وارد است اما نباید آنها را مسبب تمام اتفاقات داخل مستطیل سبز دانست.
اعضای تیم مس رفسنجان بعد از 5 روز تمرینات دونوبتی و فشرده به اردوی خود در سرچشمه خاتمه دادند.
روزگاری بود که فقط بعضی‌ها خدمت سربازی می‌رفتند؛ ولی از ۱۹ مهر ۱۳۰۵ شمسی اعلام شد که تمام افراد مذکر باید از اول ۲۱ سالگی به مدت ۲ سال بروند خدمت. از آن روز، خدمت سربازی شد بخشی از زندگی و فرهنگ ایرانی‌ها.
حسینی همدانی، امام جمعه کرج بیان کرد: مدتی است شرب خمر در جامعه مطرح است که باید با جدیت عمل کرد چراکه این حرام الهی عامل تمام شرارت‌ها است. وی یاد آورشد: این مهم در شبکه‌های مجازی و سینمای خانگی عادی سازی می‌شود بعد در سطح جامعه به نحو مختلف توزیع شده و اینطور نباشد کسی که شرب خمر کرده به دیدنش بروند و دلجویی کنند بعضا شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد برای مختوش کردن چهره نظام اسلامی مانند مسموم کردن دانش آموزان که باید مراقبت کرد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به وجود بیش از یک و نیم میلیارد تن ذخایر معدنی در بلوک مرکزی ایران گفت: توسعه و جهش جدی در بخش معدن و صنایع معدنی نیاز به فعال سازی تمامی ظرفیت ها دارد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
وزیر علوم تاکید کرد: ممکن است دانشگاه‌ها در راستای حجاب برنامه‌هایی داشته باشند، ولی ما در وزارت علوم بر این باور هستیم تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است و یکسان سازی مغایر این تنوع می‌باشد.
شرکت پلنتد در حال توسعه تجهیزات اتوماتیک، ماژولار و تمام الکتریکی خود است که می‌تواند فیبر را از ماری جوانا جدا کرده و آن را دوباره کنار هم قرار دهد تا پنل‌های ساختمانی شکل بگیرند. این پنل‌ها در ساخت دیوار، سقف و بستر زیر کفپوش‌ها در ساخت و ساز قابل استفاده هستند.
رئیس بنیاد مسکن گفت: سال ۱۴۱۰ قرار است جشن‌مقاوم‌سازی تمامی روستاها را بگیریم و بنیاد مسکن تمام تلاشش این‌است که زودتر این مقاوم سازی به پایان برسد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به آزادی اسیر فلسطینی بعد از گذشت ۱۷ سال از بند رژیم صهیونیستی بر ضرورت آزاد سازی همه اسرای فلسطینی تاکید کرد.
خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: تمام مجوزهای کسب‌وکار بدون حضور و بدون کاغذ از طریق سامانه ملی مجوزها از امروز انجام می‌شود
در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.
در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی تمامی نامزدهای این انتخابات تمام قد از بخش خصوصی دفاع می‌کنند. اما هیچ یک از آنها تصویر دقیقی از آنچه که در نظر آنها بخش خصوصی است ارائه نمی‌دهند. با بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن که به تعبیر خود، بیش از پنجاه سال در پتروشیمی، خودروسازی و لوازم خانگی و صنعت هوا فضا تجربه مدیریتی به عنوان بخش خصوصی را دارد گفت‌وگویی شده است. از علیمرادلو درباره تعریفش از بخش خصوصی و نقش اتاق بازرگانی در این رابطه پرسیده شده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد که کار قهرمانی هنوز تمام نشده و ماجراجویی های بسیاری در پیش است.
مطابق انتظار دیدار دوباره مس و هوادار در ورزشگاه دستگردی اکباتان بدون حاشیه نبود.
ساکت الهامی که اولین اخراج فصل خود را تجربه می‌کرد در حالی‌که روی سکوها صعود تیمش را جشن می‌گرفت، جملات جالبی به زبان آورد.
سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری دلیل استفاده از ترکیب اصلی‌اش مقابل بانک شهر را جذابیت‌های مصاف رودرروی دو تیم مازندرانی عنوان کرد و گفت: حیف بود که مسابقه با بانک شهر یک طرفه تمام می‌شد.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از کشورهای عربی خواست برای توقف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وارد عمل شده و از تمام راهکارها جهت توقف جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین استفاده کنند.
محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: اگر جاهلان ساکت شوند مردم به جان هم نمی‌افتند. تمام درگیری‌ها برای این است که انسان‌های نادان، احمق و جاهل صحبت می‌کنند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.
وزیر جهاد با بیان اینکه تمام زمین‌ها تا پایان دولت سنددار میشوند، گفت: ۹۰ میلیون هکتار زمین در کشور نیاز به آبخیزداری دارد و اکنون سالی ۱.۲ میلیون هکتار آبخیزداری می‌شود که ۸۰سال طول می کشد.
ساری- معاون اول رئیس جمهور گفت: تمرکز اصلی دولت بویژه در سفرهای استانی تکمیل طرح های نیمه تمام بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ