وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. باید دانشجویان به گونه‌ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم، نه علیه هم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: افرادی در داخل کشور با زیر سوال بردن روایت‌های تاریخی، سعی می‌کنند دامن انگلیس و آمریکا را از کودتای ۲۸ مرداد پاک کنند.
اگر دستگاه دولتی تصمیم بگیرد به کارمندانش برای حضور در مراسم اربعین مرخصی یا تسهیلات بدهد، قاعدتاً این اقدام آثار خطرناکی برای این مراسم خواهد داشت؛ چرا که عده‌ای از این پس که لزوماً رویکرد اعتقادی به این مراسم ندارند، با رویکرد توریستی از این ظرفیت استفاده می‌کنند و همانگونه که به دیگر سفرها می‌روند، سری هم به نجف و کربلا می‌زنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوعاتی خیلی کمتر از این بوده است که عده‌ای در جریانات خاص، باند‌های خاص و نشست‌های خاص کفن پوش شدند، نمی‌شود همان کفن پوش‌ها بیایند لاپوشانی کنند. این خلاف دستور قرآن است. خلاف دستور اسلام است. خلاف دستور پیغمبر خداست. خلاف دستور ائمه اطهار است. خلاف فرامین و سجایای اخلاقی یک مسلمان است. اصلاً مسلمان هم نه یک انسان است.
فاطمی‌عقدا تاکنون به پشتوانه هیئت علمی بیش از ۴۵ سال فعالیت خود را ادامه داده است؛ در‌حالی‌که او نمی‌تواند در این جایگاه فعالیت کند. از سوی دیگر او آقای «م. خ» را به کسوت معاونت فنی و اجرایی دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ منصوب کرد، درحالی‌که دادگاه در حکمی آقای «خ» را به اتهام ارتشاء به انفصال از خدمت محکوم کرده بود و با رسانه‌ای شدن این موضوع، او را عزل و خانم «ک» را جایگزین او کرد که گفته می‌شود این خانم نیز زمین تعاونی مجلس را به شهرداری معرفی کرده و با اتهام تخلفات عمده‌ای روبه‌روست.
آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که متدینین با شادی مخالف هستند در حالی که اینگونه نیست مردم به تفریحات سالم احتیاج دارند و این وظیفه متولیان فرهنگی کشور است که زمینه‌های این امر را فراهم کنند، البته شادی مردم زمانی محقق می‌شود که مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها حل شود.
نماینده ایذه در مجلس گفت: مردم شهیدپرور ایذه از اتفاقات اخیر که عده‌ای آشوبگر عامل آن هستند، ابراز بیزاری کرده و از مسئولان امنیتی می‌خواهند که با عوامل اغتشاشات برخورد جدی کنند.
شاید جالب باشد که بدانید این ماده‌سگ کوچک بعد از برنده‌شدن در مسابقه «زشت‌ترین سگ بریتانیا»، در دو برنامه تلویزیونی محبوب در بریتانیا حضور یافت و حالا به یک چهره مشهور تبدیل شده است؛ همه او را می‌شناسند و عده‌ای هم با دیدن او در خیابان، می‌خواهند با او عکس سلفی بگیرند!
هرچند عده‌ای مسمومیت‌ها را به نیروهای خارج از کشور و از جمله منافقین منتسب می‌کنند اما با توجه به گستردگی جغرافیایی و نبود تشکیلات منسجم و باقی نگذاشتن ردپا در این ماجرا، به نظر می‌رسد این ادعا نمی‌تواند چندان جدی باشد.
یک مربی بدنسازی معتقد است عده‌ای می‌خواهند به یک باره ورزشکار حرفه‌ای شوند و ره صدساله را یک شبه به پایان برسانند.
علی فتح‌الله‌زاده می‌گوید عده‌ای عمدا می‌خواهند ساپینتو را عصبانی کنند.
دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: اوایل انقلاب عده‌ای بحث حجاب اجباری را مطرح کردند که امام (ره) آن را نفی کرد. بعد امثال اکبر گنجی که الان فراری شده، وقتی از جبهه برمی‌گشتند به لباس مردم تیغ می‌کشیدند. سال‌ها بعد همین دوستان بعد از اینکه رأی آوردند، نشان دادند که نه مطابق خواست مردم و نه خواست نظام و نه قانون نمی‌توانند کار کنند.
دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: اوایل انقلاب عده‌ای بحث حجاب اجباری را مطرح کردند که امام (ره) آن را نفی کرد. بعد امثال اکبر گنجی که الان فراری شده، وقتی از جبهه برمی‌گشتند به لباس مردم تیغ می‌کشیدند. سال‌ها بعد همین دوستان بعد از اینکه رأی آوردند، نشان دادند که نه مطابق خواست مردم و نه خواست نظام و نه قانون نمی‌توانند کار کنند.
محمد فاضلی، جامعه‌شناس ایرانی و استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی: وقتی «میانداری» فحش و تبدیل به «وسط‌باز» می‌شود، نشان می‌دهد در یک جریان طبیعی جامعه دوقطبی شده و در جریان سیاسی هم عده‌ای می‌خواهند از این جریان طبیعی استفاده کنند.
کیهان به علی شکوری راد بخاطر این جمله اش که گفته است «عده‌ای سعی کردند شهید سلیمانی را مصادره کنند» حمله کرد.
در یک تغییر شدید دیگر، توییتر اعلام کرده بود که کاربران دیگر نمی‌توانند به فیس‌بوک، اینستاگرام، ماستودون و دیگر پلتفرم‌هایی که شرکت آن‌ها را «ممنوع» توصیف می‌کند، پیوند بزنند. اما این اقدام آنقدر انتقادات فوری را به همراه داشت، حتی از سوی مدافعان گذشته مالک میلیاردر جدید توییتر، که ماسک قول داد بدون نظرسنجی آنلاین از کاربران، دیگر تغییر عمده‌ای در سیاست‌های توییتر ایجاد نکند.
حسینی همدانی امام جمعه کرج گفت: غرب برای زنان چیزی جز حقارت نداشته و امروز اوج خواسته عده‌ای از آشوب‌ها این است که سرویس دانشگاه مختلط می‌خواهند و باید بحث انقلاب جنسیتی را تبیین کرد و مسیری که در غرب طی شده در این زمینه را بیان داشت.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای که از خارج هدایت شدند، می‌خواهند بازاریان را مجبور به تعطیلی کسب و کار خود کنند که بازاریان با آن‌ها همراهی نکردند.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
کشور نمی‌تواند این موضوع را در حالی که باطن این حوادث، درگیری میان مردم و قربانی شدن عده‌ای است، رها کند. چرا که رها کردن آن می‌تواند به تکرار جرم و حوادث منجر شود. نظام نمی‌تواند نسبت به کسانی که زمینه‌ساز درگیری هستند و باعث ریخته شدن خون افراد بی‌گناه می‌شوند، سکوت کند.
اگرچه بسیاری از ساکنان شهر ایزیوم اوکراین پس از شروع جنگ منطقه را ترک کردند، اما عده‌ای هستند که نمی‌خواهند خانه‌های خود را ترک کنند، زیرا بار مالی آن‌ها بیشتر می‌شود.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: عده‌ای می‌خواهند از قِبَل کشاورزان زعفران کار، درآمد کسب کنند؛ این مافیا به بورس زعفران هم رسوخ کرده ولی جلوی دلالان ایستاده‌ایم.
مصباحی مقدم گفت: برای ما منظور عده‌ای که می‌گویند هیئت عالی نظارت شفافیت ندارد، مشخص نیست. اگر این افراد منظور خودشان را از شفافیت بگویند، می‌توان به نتیجه رسید؛ یعنی بگویند مرادشان از شفافیت این است که آنچه آن‌ها تصویب می‌کنند، عینا پذیرفته شود یا می‌خواهند بگویند مجمع تشخیص باید کار دیگری انجام دهد.
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ