نماینده مردم تهران در مجلس گفت: افرادی در داخل کشور با زیر سوال بردن روایت‌های تاریخی، سعی می‌کنند دامن انگلیس و آمریکا را از کودتای ۲۸ مرداد پاک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی که از انقلابی نامیدن مجلس یازدهم توسط رهبر معظم انقلاب عصبانی است، درصدد تخریب مجلس انقلابی، نمایندگان و رئیس مجلس هستند.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی که از انقلابی نامیدن مجلس یازدهم توسط رهبر معظم انقلاب عصبانی است، درصدد تخریب مجلس انقلابی، نمایندگان و رئیس مجلس هستند.
وزیر کشور گفت: مردم خود را متعهد به رعایت حجاب و پوشش مناسب می‌دانند و تنها عده‌ای اندک در این زمینه گاهی دچار کوتاهی می‌شوند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سالگرد برجام را پشت سر گذاشتیم و در دولت گذشته به دلیل این خسارت محض، صدها سکه به تعدادی از افراد داده شد.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حواشی رخ داده واکنش نشان داد و از عملکرد سرمربی خود دفاع کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه: ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.
عضو شورای شهر تهران گفت:عده‌ای بیرون از شورا به دنبال این هستند که بین اعضا اختلاف ایجاد کنند.
کیهان نوشت: ای‌کاش این فریب‌خوردگانی که دلسوزی مصنوعی دشمن برای زن ایرانی را باور کرده‌اند از خود می‌پرسیدند چرا این دشمن که خود را دلسوز زنان ایرانی می‌داند فقط بر روی مسئله حجاب حساسیت دارد و چرا برای زنانی که به علت تحریم و نرسیدن دارو در ایران جان خود را از دست دادند ارزشی قائل نیست؟!
رفیعی چهارمین دلیل صلح امام حسن (ع) را حب دنیا و پول پرستی مردم و خواص دانست و اضافه کرد: معاویه پول‌های زیادی را در میان افراد تأثیرگذار توزیع کرد و بسیاری از افراد را خرید تا اطراف امام حسن (ع) را خالی کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عده‌ای قصد دارند از استیضاح به عنوان ابزار فشار استفاده کرده و در عزل و نصب‌های یک وزارتخانه دخالت کنند، در حالی که مجلس پشت پرده استیضاح را خواهد فهمید.
اطلاعیه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران: اواخر هفته گذشته عده‌ای فریب خورده با تحریک شبکه‌های معاند، در مراسم چهلم یکی از کشته شدگان اغتشاشات اخیر در بهشت زهرای تهران سعی در ایجاد بلوا و آشوب و ناامنی و همراه کردن افراد حاضر در مراسم را داشتند
کیهان به علی شکوری راد بخاطر این جمله اش که گفته است «عده‌ای سعی کردند شهید سلیمانی را مصادره کنند» حمله کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت:در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت؛ در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
حوادثی که این ۷۰ روز رخ داد، ثابت کرد که رویش‌ها چندبرابر ریزش‌ها بوده و جبهه انقلاب اسلامی از نظر توانمندی‌های مادی و معنوی، مجهزتر و متعالی‌تر شده است. اگرچه زمان زیادی گذشته و در این سالها، عده‌ای پیر و فرتوت شدند، در دفاع از حق سستی کردند یا حتی دچار ریزش شدند، اما حقیقت این است که اسلام هنوز استوار ایستاده است.
عده‌ای خود را متولی حکومت بر مردم می‌دانند و لباسی دوخته‌اند که مردم باید خود را با آن اندازه کنند
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. باید دانشجویان به گونه‌ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم، نه علیه هم.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه عده ای به گونه‌ای سخن می گویند که گویا در زمین و مکتب بایدن و نفتالی بازی می کنند.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: عده‌ای از افرادی که دستگیر شدند، قمقمه‌ای همراه داشتند که در آن مشروبات الکلی بوده است. این‌ها به دنبال تعارض با دین به هر قیمت ممکن هستند.
از برخی مناطق حاشیه شهر زاهدان خبر می‌رسد که تعداد معدودی دست به آتش زدن لاستیک کردند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در فضای مجازی عده‌ای یا از روی غفلت یا به خاطر پول، کارشان القای به بن‌بست رسیدن کشور است.
یک فعال سیاسی گفت: برخی به صورت ژنتیکی با برجام مخالفت می‌کنند. حالا ممکن است میان آن‌ها کاسبان برجام هم وجود داشته باشد، برخی نیز مخالف ایدئولوژیک برجام هستند. این گروه فکر می‌کنند هرگونه ارتباط با غرب، قراردادهایی که با غربی‌ها بسته می‌شود، بدون آنکه بدانند مفاد آن قرارداد چیست به ضرر کشور است.
مدافع پورتو زیر پست باشگاه پورتو در خصوص جام گرفتن طارمی عبارت «کنترل کیفیت» را نوشت و توضیح داد که مسئول کیفیت تیم و درست بودن همه چیز را این بازیکن برعهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ