یک مربی بدنسازی معتقد است عده‌ای می‌خواهند به یک باره ورزشکار حرفه‌ای شوند و ره صدساله را یک شبه به پایان برسانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد هرتعداد بافت همبند فاسیا داشته باشند، بدن‌شان به آن تعداد، تکه‌ای خواهد شد. شوارتزنگر دو ردیف از فاسیا در بدن خود دارد که برجسته هستند و یک ردیف بسیار کوچک هم وجود دارد که چندان توجه‌ها را به خود جلب نمی‌کند؛ بنابراین ۶ تکه‌ای شدن عضلات کاملا به ژنتیک و ساختار بدن فرد مرتبط است.
اولین باری که اسم رستوران «نامبر سیکس» مطرح شد، مربوط به همان روزهاست. پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ بود که عنوان شد رستوران نامبر سیکس هم به دلیل رعایت‌نکردن حجاب اخطار پلمب دریافت کرده است. آن روز‌ها عنوان شده بود که این رستوران متعلق به یکی از وابستگان درجه یک کریم باقری است
اسکندری گفت: از ابتدای سال تاکنون به طور متوسط روزانه یک میلیون مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه‌های حرارتی تولید شده است که از این میزان تولید ۵۴ درصد مربوط به واحدهای سیکل‌ترکیبی است.
مارک زاکربرگ، رئیس کمپانی متا، پس از تمرین با ستارگان UFC آمادگی بدنی بالای خودش را نشان داد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق اعلام مرکز آمار درباره تورم خرداد امسال، برای اولین بار تورم نقطه به نقطه مصرف‌کننده در این ماه ۱۲درصد در مقایسه با ماه قبل کاهش داشته که حاکی از خروج از سیکل افزایش قیمت پس از اصلاح ارز ترجیحی است.
کریستیانو رونالدو تصویر جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از وارد مدار شدن واحد یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات بویلر شماره یک و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
رونالدو در واکنش به شایعات اخیر تصاویر جدیدی از تفریح با فرزندانش منتشر کرد.
اندیمشک- واحد گازی ۳۰۷ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی دوکوهه اندیمشک، هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان، گفت: قرار است در این سفر پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی دو کوهه با هدف تامین بخشی از تقاضای شبکه سراسری برق افتتاح شود.
خبرگزاری دولتی ایرنا با انتشار متنی از تصمیم والدین آرات گلایه کردند.
بازیکنان استقلال خوشحالی خود در پایان بازی را با تشویق ایسلندی جالبی به نمایش گذاشتند و پیروزی را جشن گرفتند.
کریستیانو رونالدو یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد.
فردا پنجشنبه همزمان با سفر "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو به استان کرمان و نیروگاه گازی مهتاب کویر در شهرستان زرند افتتاح می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد.
دیرلاو، رئیس سابق ام آی سیکس، به جی‌بی‌نیوز گفت که پوتین نمی‌تواند در «عملیات نظامی ویژه» شکست بخورد، زیرا مساله وضعیت سیاسی او در میان است.
اتری لپ تاپ، مانند هر نوع باتری دیگر دارای عمر مفیدی است که این عمر مفید به نوع باتری و نحوه استفاده از آن بستگی دارد؛ بنابراین می‌توان با اتخاذ راه کار‌هایی ساده، طول عمر مفید باتری لپ تاپ را افزایش داد و برای مدت بیشتری از آن استفاده کرد.
تغییر غیرمنتظره ترکیب ایران در بازی برابر ولز ستاره درخشان تیم کی‌روش بود.
دبیر کل سازمان ملل با ارسال پیامی به نشست سران اجلاسِ سیکا، بر اهمیت و ضرورت منطقه‌ای و جهانی این نهاد تأکید کرد.
ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، امروز پنجشنبه به ریاست قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان و با حضور سید ابراهیم رئیسی و ۱۰ تن دیگر از سران و روسای کشورهای عضو، دقایقی پیش آغاز به کار کرد. پیش از آغاز رسمی این اجلاس رئیس جمهور قزاقستان ابتدا به شکل جداگانه و بعد به صورت دسته‌جمعی با حضور روسا و سران حاضر در این نشست عکس یادگاری انداختند.
ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با حضور رئیس جمهور کشورمان آغاز به کار کرد.
رئیس جمهور گفت: برگزاری اجلاس سیکا ظرفیت خوبی برای ایران و سایر کشورهای آسیایی به واسطه همکاری متفاوت خواهد بود.
بانک آمریکایی گلدمن ساکس در پی افزایش نشانه‌های کندی اقتصاد جهانی، قیمت نفت مورد پیش‌بینی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داد اما اعلام کرد نفت به دلیل محدودیت عرضه احتمالا از سطوح فعلی صعود می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ