دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: اوایل انقلاب عده‌ای بحث حجاب اجباری را مطرح کردند که امام (ره) آن را نفی کرد. بعد امثال اکبر گنجی که الان فراری شده، وقتی از جبهه برمی‌گشتند به لباس مردم تیغ می‌کشیدند. سال‌ها بعد همین دوستان بعد از اینکه رأی آوردند، نشان دادند که نه مطابق خواست مردم و نه خواست نظام و نه قانون نمی‌توانند کار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: گروهی را مأمور کردیم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده به‌خصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند.
سسما که در فولاد و نساجی نیز سابقه همکاری با نکونام را دارد، به عنوان عضو جدید کادرفنی در کنار نکونام حضور خواهد داشت.
یک تصویر از کارت عروسی در اوایل انقلاب در فضای مجازی پر بازدید شده است.
تصاویر زیادی از بهشت زهرا تهران از اولین سال‌های تاسیس اش در دسترس نیست. آن‌هایی هم که در اوایل انقلاب وجود دارد، توسط مشیل ستبون، عکاس مشهور فرانسوی به ثبت رسیده است.
اوایل سال گذشته بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن تاثیر معدل در گزینش داوطلبان کنکور از سال ۱۴۰۱ به طور قطعی اعمال شود؛ مصوبه‌ای که همچنان پس از گذشت بیش از یکسال شاهد پس لرزه‌ها و تبعات آن برای داوطلبان و امتحانات نهایی دانش آموزان هستیم.
موسسه مطالعات تاریخ معاصر، عکس‌هایی کمتر دیده‌شده از رهبر انقلاب با لباس شخصی و جلیقه در نهاد ریاست جمهوری طی اوایل دهه ۶۰ را منتشر کرد.
موسسه مطالعات تاریخ معاصر، عکس‌هایی کمتر دیده‌شده از رهبر انقلاب با لباس شخصی و جلیقه در نهاد ریاست جمهوری و اوایل دهه ۶۰ را منتشر کرد.
«آن زمان (اوایل انقلاب) روزنامه اطلاعات به لحاظ خبری روزنامه چندان مطرحی نبود؛ اما کانون کسانی بود که از فضای رسمی رانده شده بودند. درواقع رانده‌شدگان فضای رسمی شامل دانشمندان و متفکران و اهالی فرهنگ و حتی بعضی از سیاسیون به معنای انقلابیون سال ۵۷، کانونشان روزنامه اطلاعات بود. بعضاً مطلب می‌نوشتند، پاورقی می‌نوشتند، یادداشت‌هایی داشتند یا جایی در روزنامه به احترامشان داده بودند یا کتاب و یادداشت‌هایی از آن‌ها و یا در مورد آن‌ها منتشر می‌شد. خود ایشان شخصاً با آن‌ها ارتباط داشت و احترام می‌گذاشت به افرادی که از دانشگاه رانده‌شده یا چهره‌های هنری و... بودند. ایشان واقعاً انسان‌گرا و انسان‌دوست بودند. اگر شما به دنبال ویژگی ممتازی در این ایشان هستید این ویژگی ممتاز بود.»
معاون وزیر نیرو گفت:در اوایل انقلاب به بسیاری از روستاها آبرسانی شد و پس از گذشت ۴۰ سال فرسودگی رخ داد و روستاهای زیادی با مشکل آبرسانی روبرو شدند و مرکز جهاد آبرسانی در وزارت نیرو تشکیل شد.
کیهان نوشت: غنی‌نژاد در مناظره قبلی هم ضمن ترور شخصیت شهید مظلوم دکتر بهشتی (ره)، انگ «چپ مصدقی» به آن شهید زد و حال آنکه گروهک‌های چپ التقاطی در اوایل انقلاب، برای ترور شخصیت مشابه، شهید بهشتی را لیبرال جا می‌زدند و سرانجام هم آن شهید والامقام را در بمب‌گذاری جنایتکارانه ۷ تیر ترور کردند.
لوکاس در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۷ اذعان می‌کند که درباره چرایی رشد اقتصادی، به‌ویژه درباره چرایی عدم رشد در بسیاری از کشور‌های در حال توسعه و توسعه‌نیافته، هنوز سوالات بسیاری برای او باقی است. وی می‌گوید هنوز دارم به تاریخ برمی‌گردم و درباره اتفاقاتی که در اوایل انقلاب صنعتی افتاد، فکر می‌کنم؛ اتفاقاتی که در نهایت بعد از ۲۰۰ سال سبب شد که سطح درآمد یک آمریکایی ۲۰ برابر درآمد یک هندی باشد؛ درحالی‌که پیش از انقلاب صنعتی چنین تفاوتی وجود نداشت.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به خوزستان در اوایل اردیبهشت ماه خبر داد.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: جلساتی را با شورای عالی کار برگزار کردیم، بنابراین تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
پورعباس گفت: نمراتی که در نیمه اول اسفندماه اعلام می‌شود نمره خام داوطلبان است؛ هنگامی که سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش اعلام شود نمره کل داوطلبان به اطلاع آن‌ها می‌رسد. نمره کل داوطلبان، نمره تراز شده است که شامل ۴۰ درصد سوابق تحصیلی و ۶۰ درصد نمره کنکور داوطلب است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند؛ زیرا رو به جلو حرکت کردیم و به کم قانع نبودیم.
دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: اوایل انقلاب عده‌ای بحث حجاب اجباری را مطرح کردند که امام (ره) آن را نفی کرد. بعد امثال اکبر گنجی که الان فراری شده، وقتی از جبهه برمی‌گشتند به لباس مردم تیغ می‌کشیدند. سال‌ها بعد همین دوستان بعد از اینکه رأی آوردند، نشان دادند که نه مطابق خواست مردم و نه خواست نظام و نه قانون نمی‌توانند کار کنند.
بارش برف تا اوایل امشب در تهران
شهریار حیدری گفت: به کشور روسیه سفارش‌هایی نظیر سیستم‌های پدافندی، موشکی و همچنین بالگرد را نیز داده‌ایم و اکثر این سلاح‌ها به زودی وارد کشور می‌شوند.
نامه‌ای که منتشر شده است به نقل از یک رسانه اینترنتی به نام «فراز» بوده که تاریخ آن متعلق به اوایل شهریور است.
ساختمان این هتل در اوایل دهه پنجاه شمسی، همزمان با پارکی تفریحی از سوی «رحیم علی خرم» ساخته شد که نام این مجموعه پس از انقلاب به «ارم» تغییر کرد. هتل خرم در ضلع غربی دریاچه‌ای هشت هکتاری ساخته شده بود که پس از انقلاب به همراه مجموعه پارک تفریحی خرم (ارم) مصادره شد.
محققان بریتانیایی دریافتند که خطر خودکشی در سه ماه اول پس از تشخیص زوال عقل و اگر بیمار از قبل دارای یک اختلال روانپزشکی باشد، بالاترین میزان را دارد. برای افراد کمتر از ۶۵ سال، خطر خودکشی تقریباً هفت برابر بیشتر از بیماران بدون زوال عقل بود.
آیت الله سعادت مصطفوی اولین رئیس کاخ نیاوران بود که به حکم امام خمینی (ره) مسئولیت نگهداری از این کاخ را در اوایل انقلاب به عهده گرفت. او ششم شهریور در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ