شاید جالب باشد که بدانید این ماده‌سگ کوچک بعد از برنده‌شدن در مسابقه «زشت‌ترین سگ بریتانیا»، در دو برنامه تلویزیونی محبوب در بریتانیا حضور یافت و حالا به یک چهره مشهور تبدیل شده است؛ همه او را می‌شناسند و عده‌ای هم با دیدن او در خیابان، می‌خواهند با او عکس سلفی بگیرند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
خبر آنلاین نوشت؛ تصاویری از تعقیب و گریز خنده‌دار یک مرغ و سگ و لحظات بامزه آن را، ببینید.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
مدل جدید سگ رباتیک Unitree Go از دوربینی با زاویه‌ی دید فوق‌العاده بهره می‌برد که می‌توان با استفاده از آن، محیط اطراف را به‌طور لحظه‌ای نقشه‌برداری و پیمایش کرد. این ربات همچنین می‌تواند کنار صاحبش راه‌ برود و از موانع اجتناب کند.
سگ های قوی می توانند با صاحبان همگام باشند و به عنوان محافظ خانواده عملکرد خوبی داشته باشند. تا زمانی که آنها مجبور نباشند جنبه قوی خود را نشان دهند، هر یک از این سگ های شکاری عضلانی می توانند بهترین دوست شما باشند.
شکارچیان سگ خرسی که نوعی حیوان گوشتخوار بین خرس و سگ محسوب می‌شوند، در نوع و اندازه‌های مختلفی مانند گربه و گورکن وجود داشته‌اند و بخش گسترده‌ای از جانوران دوره میوسن اروپا (23 تا 5.3 میلیون سال پیش) را تشکیل می‌دادند.
به‌نوشته‌ی فیوچریسم، دلیل اینکه Throwflame از ربات Spot شرکت بوستون داینامیکس استفاده نکرده، ممنوع‌بودن نصب سلاح روی این سگ رباتیک است.
اولین چیزی که با دیدن سگ نژاد روتوایلر به چشمتان می‌آید قدرت آن است. اگر بخواهیم به دنبال توصیف مناسبی برای این نژاد سگ باشیم می‌توانیم بگوییم «بولدوزر» یا «تانک» است. چیزی بسیار محکم و تزلزل ناپذیر در روتوایلر‌ها وجود دارد که می‌تواند دلیل حضورشان در این فهرست را توجیه کند.
سکه‌های طلا مجموعا در هشت قوطی فلزی دفن شده بودند. قوطی‌ها بعد از گذشت بیش از یک قرن حالا کاملا زنگ زده بودند، اما درخشش سکه‌های طلا درست مثل زمانی بود که از ضرابخانه بیرون آمده بودند.
به گفته انجمن بین‌المللی گربه، در حالی که مردم در ابتدا مجذوب ظاهر گربه‌ها می‌شوند، "چیزی که بیشتر از همه دوست دارند، هوش، پیوند با انسان‌ها و بازیگوشی ساواناها است" که آنها را به همراهانی تقریباً شبیه سگ تبدیل می‌کند."
به تازگی ویدیو‌ها و تصاویری از خارج از کشور منتشر شده است که نشان می‌دهد در آرایشگاه‌های مخصوص حیوانات خانگی اقداماتی همچون رنگ کردن مو و اصلاح‌های عجیبی که سگ‌ها را شبیه به حیواناتی مانند پلنگ و پاندا می‌کنند انجام می‌شود.
اسلحه نقش مهمی در شکل دادن به تاریخ بشر داشته است، از توسعه‌ی سلاح‌های گرم اولیه در قرن چهاردهم گرفته تا سلاح‌های مدرنی که امروزه در جنگ از آن‌ها استفاده می‌شود.
محققان جواهر و ابزار ساخته شده از دندان گراز را یافتند که نسبتاً منحصربفرد بودند چرا که مراسم آیینی مردمان فرهنگ کیوکوتنی معمولاً روی حیوانات اهلی از قبیل گاو، گوسفند، بز و سگ متمرکز بود.
چندی پیش بک زن با انتشار ویدئویی خبر از حمله سگی داد که در شهرک غرب تهران بدون پوزه‌بند و قلاده پرسه می‌زد. تصاویر دوربین مداربسته در خیابان حسن سیف لحظه حمله هولناک سگ به این زن را ثبت کرده است.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
هوش مصنوعی با استفاده از یک هدست زیست‌حسگر پیشرفته توانایی آنالیز داده‌های امواج مغزی را داشته و آن‌ها را از قشر بینایی مغز فرد به سگ رباتی منتقل می‌کند.
تصویر یک سگ دشتی (سنجاب مرغزار) که همچون یک نینجا از حرکاتی برای ترساندن یک عقاب بزرگ استفاده می‌کند این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
«سگ و پسر» یک انیمیشن سه دقیقه‌ای کوتاه از بخش تولیدی شرکت نتفلیکس در توکیو است و دارای مناظری در پس زمینه تصاویر است که توسط هوش مصنوعی شرکت هنری Rinna Inc. تولید شده است.
این سگ که کاسپر نام دارد، در مزرعه جان ویرویلر در جورجیا به کار گرفته شده بود و در یک مبارزه که بیش از نیم ساعت به طول انجامید، توانست کایوت‌ها را از گله دور نگه دارد.
زیست شناسان گونه جدید و عجیبی از زنبور را در غرب استرالیا کشف کردند که پوزه‌ای مانند سگ دارد.
تصاویری از ربات هانتر-۲۰۰۰ مجهز به موشک‌انداز در نمایشگاه نظامی روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ