در یک تغییر شدید دیگر، توییتر اعلام کرده بود که کاربران دیگر نمی‌توانند به فیس‌بوک، اینستاگرام، ماستودون و دیگر پلتفرم‌هایی که شرکت آن‌ها را «ممنوع» توصیف می‌کند، پیوند بزنند. اما این اقدام آنقدر انتقادات فوری را به همراه داشت، حتی از سوی مدافعان گذشته مالک میلیاردر جدید توییتر، که ماسک قول داد بدون نظرسنجی آنلاین از کاربران، دیگر تغییر عمده‌ای در سیاست‌های توییتر ایجاد نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش تحلیلی ـ آماری انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران درباره واقعیت‌های حجاب در جامعه امروز ایران منتشر شد.
روزنامه ایران ورزشی با انتشار گزارشی به ابعاد مختلف انتقال یک دروازه‌بان برزیلی زیر 23 سال به پرسپولیس پرداخته است.
روسیه به عنوان دومین قدرت بزرگ آسیایی بیانیه مشترکی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صادر کرد و اتفاقا در مورد جزایر سه‌گانه نیز همچون مورد چین اما با ادبیات متفاوت اقدام به موضع‌گیری کرد. با نزدیک شدن هر چه بیشتر و بی‌سابقه اعراب خلیج فارس به قدرت‌های شرقی این پرسش به میان می‌آید که منطقه در حال حرکت به سومی چه نظمی است و جایگاه ایران در این نظم جدید چه خواهد بود؟ با توجه به شواهد موجود می‌توان نظم جدید را در قالب همکاری برای دادوستد امتیازات تفسیر کرد.
با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، نیکاراگوئه، و کوبا و امضای ۳۵ سند همکاری این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امپریالیسم و تحریم‌های یک‌جانبه، ایران و آمریکای لاتین را به سمت اتحادی راهبردی سوق داد.
با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، نیکاراگوئه، و کوبا و امضای ۳۵ سند همکاری این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امپریالیسم و تحریم‌های یک‌جانبه، ایران و آمریکای لاتین را به سمت اتحادی راهبردی سوق داد.
«استفان دوجاریک» سخنگوی «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشایی سفارت ایران در عربستان سعودی گامی مثبت در منطقه است، گفت: فکر می‌کنم، هر زمان دو کشور، بخصوص دو کشور با نفوذ زیاد در آن منطقه--در خلیج (فارس) --در گفت‌وگوی صریح و سازنده هستند، برای منطقه مفید است.
پرسش مهم این است که دولت (به ویژه تیم اقتصادی) می‌بایست برای مهار تورم چه اقداماتی انجام دهند؟ به روایت دیگر پیش‌شرط‌های مهار تورم در کشور چه خواهند بود؟ یا حتی در پرسشی مقدماتی‌تر، مساله این است که آیا چشم‌اندازی برای مقابله با تورم افسارگسیخته و متوالی بالای ۴۰ درصد وجود دارد؟
با آغاز سال جدید (۱۴۰۲) این پرسش جدی قابل طرح است که آینده اقتصاد ایران به چه سمتی پیش خواهد رفت؟ کشور در سال جدید با چه چالش‌هایی در زمینه اقتصادی مواجه خواهد شد و مدیران اقتصادی می‎بایست چه تصمیماتی را اتخاذ کنند؟ چشم انداز اقتصاد ایران در ۱۴۰۲، شاید بیش از هر زمان دیگری برای عموم جامعه ایرانی مساله باشد.
گری لینه‌کر که اخیرا به دلیل انتقادش از دولت انگلیس و کنار گذاشته شدن از اجرای برنامهMatch of the Day جنجالی شده بود از ایلان ماسک خواست برای محافظت از پسرش در شبکه اجتماعی توییتر شخصا مداخله کند.
سرانجام اینکه استقبال مردم و جریانات سیاسی از توافق اخیر فضا را برای طرح یک پرسش جدی آماده می‌کند؛ پرسش آن است که شیوه‌هایی که در دو، سه دهه گذشته در سیاست خارجی جریان داشته و عمدتا حول محور ایجاد تنفر و فاصله گرفتن از دنیا می‌چرخیده قابل بازنگری، تجدیدنظر و تغییر اساسی نیست؟
آیا می‌توان امیدوار بود که در نشست آتی شورای حکام فشار‌های سیاسی علیه ایران پایان یابد؟ رافائل گروسی با اشاره به اینکه برای پاسخ به این پرسش باید گوی بلورین داشته باشم، گفت: «طبیعی است کشور‌های مختلف با انگیزه‌های مختلف سعی می‌کنند از نفوذ خودشان برای تاثیرگذاری استفاده کنند. این نشان می‌دهد چقدر ضروری است ایران و آژانس با هم ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند و هر چقدر این همکاری با آژانس بیشتر شود آن وقت کشور‌های دیگر نمی‌توانند تاثیرگذاری داشته و فشار وارد کنند.»
وزیر ورزش با اشاره به حضور در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس و با تاکید بر اینکه فوتبال محور این نشست بود، گفت: فوتبال ایران باید متحول و استانداردسازی شود.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
دروازه‌بان تیم ملی آمریکا بعد از کلین شیت مقابل ایران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
پیج رسمی جام جهانی طرح ویژه‌ای از دو ستاره ایران در بازی با ولز را منتشر کرد.
در فاصله کمتر از ۳ هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می‌رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود. جدا از این یک پرسش اساسی دیگر هم وجود دارد: اینکه بعد از انصراف محمد معتمدی، آیا خواننده دیگری می‌پذیرد که در چنین شرایطی قبول مسوولیت کند و سرود حمایت از تیم ملی را به عهده بگیرد یا خیر؟
چرا قشری از مردم و فرزندان مسئولان می‌خواهند به نحوی از ایران مهاجرت کنند و بروند؟ آیا این میزان مهاجرت‌ها نشانه سرخوشی است یا بیماری جامعه؟! این میزان مهاجرت در کل کشور و خانواده و فرزندان مسئولان کاملا نشانه خطا در شیوه مدیریت است و اولین جایی که کاملا گویا خطای حکمرانی را نشان می‌دهد، شیوه زندگی و رفتار فرزندان مسئولان است که در عمل می‌گویند شعار‌ها و رفتار‌های پدرانشان همخوان نیست.
حالا که مدیری این پول را گرفته، پرسش این است که چه کسی پول‌ها را داد. مگر نمی‌گویند همین چند روز پیش سی میلیارد تومان از صداوسیماگرفته؟ این پول‌ها مشروع است یا نامشروع؟ اگر مشروع است چه جای اعتراض؟ و اگر نامشروع است چرا جلوی پرداختش را نگرفتند؟
پرسش مهر که اولین بار در سال ۱۳۷۶ مطرح شد، در سال‌های بعد نیز ادامه یافت. در برخی از پرسش‌ها، رؤسای جمهور سعی داشتند سیاست‌های خود را در قالب این پرسش مطرح کنند.
مدرن دیپلماسی جهت پاسخ به این پرسش، استدلال اصلی خود را به توجه به مولفه "تاریخ" قرار می‌دهد و بر این باور است که این گزاره، پیش بینی روندِ کلی آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد را تا حد زیادی تسهیل می‌کند. پیش بینی در علم سیاست کار سختی است و سخت‌تر از آن، پیش بینی رفتار یک دولت نظیر ایران است که به دلیل رویه‌های غرب و متحدان آن، شدیدا نسبت به تحرکات بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با محوریت تضعیف منافع خود بدبین است. با این حال، تاریخ و سابقه معادله اتمی ایران تا حد زیادی نشان دهنده شکنندگیِ ماهیت هرگونه توافقی است که میان تهران و غرب به امضا برسد.
اسامی بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای حضور در اردوی تیم ملی در شرایطی از سوی سرمربی پرتغالی این تیم اعلام شده که وی در چهار سال گذشته ارتباطی با فوتبال ایران نداشته است!
پدر ایلان ماسک که دو روز قبل در گفتگو با رادیو استرالیایی «The Kyle and Jackie O Show» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که که آیا به موفقیت‌های پسرش افتخار می‌کند، گفت: «نه... ما خانواده‌ای هستیم که کار‌های زیادی انجام داده ایم. اینطور نیست که ناگهان شروع به انجام کاری کرده باشیم.»
آنچه اکنون مهم است، واکنش هنرمندان چه در سینما و چه در تلویزیون است و اتفاقی که برای لرستانی رخ می‌دهد، یک آموزش بزرگ خواهد بود؟ آیا با هویت یابی یک چهره مشهور احترام گذاشته می‌شود و او همچنان در حرفه‌ بازیگری می‌تواند فعالیت کند یا همکارانش پشتش را خالی می‌کنند؟ این پرسش کلیدی است که زمان به آن پاسخ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ